نما سرامیک – انتخاب مناسب تکنیک

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم اجرای نما فقط از نظر زیبایی نباید بررسی شود و مقاومت آن هم دارای اهمیت بالایی است، نمای سیمانی دارای مقاومت زیادی بوده و در برابر عوامل جوی مانند باران و باد مقاوم می باشد. لایه خارجی از نفوذ باران به ساختمان جلوگیری می کند و جدار داخلی عايقکاري حرارتی، جلوگیری از نفوذ هوا و تحمل بار باد را به عهده دارد. اصول کاشی کاری نمای بیرونی ساختمان : در کاشی کاری نمای ساختمان یکی از موارد بسیار مهمی که مجری نما باید به آن توجه کند نحوه بندکشی می باشد که باید با ظرافت تمام انجام شود. سرامیک برای اجرای نما دارای تنوع طرحی و رنگی متفاوتی است که این باعث می شود توجه هر سلیقه ای را به خود جلب کند. از این رو بایستی اجرای نمای سرامیک خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. یکی از زمینه هایی که با توجه به ابزارهای موجود کاملا تخصصی شده و خود به تنهایی یک حوزه کاری انحصاری به حساب می آید، طراحی نما است. انواع نمای خشک به علت تنوع بالا امروزه مورد توجه قرار گرفته است که در این جا به آن ها می پردازیم. نمای سرامیک خشک امروزه برای کاربری های مختلفی از جمله تجاری، اداری، مسکونی، اداری-تجاری، ایستگاه ها، پایانه ها و…

نمای خشک نمایان

از این اتصالات برای پوشش نما استفاده می شود. همچنین این متریال به عنوان عایق رطوبتی در مناطقی مثل شمال یا جنوب رطوبت خیز بسیار مورد استفاده است. البته باید بدانید، سرامیکی که در دکوراسیون داخلی منازل مثل سرامیک کف آشپزخانه و پذیرایی و… مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک در نما، جداشدگی سرامیک از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد. این نما مربوط به نقشه ویلایی دو طبقه است که در زمینی به مساحت 25×16 طراحی شده.پروژه این نمای زیبا به همراه دکوراسیون ارائه شده . براي بهره مندي از انرژي خورشيدي دو راه وجود دارد: استفاده از نور خورشید و تبدیل آن به الکتریسیته از طريق سلول هاي فتوولتا پیک . نکته مهم آنکه برخلاف سایر شهرهای دنیا که با وجود نداشتن خطر زلزله به سمت سبک سازی نمای ساختمانی پیش می روند در ایران این موضوع مورد توجه قرار نگرفته است.

این تصویر سبدهای مسی را نشان می دهد که انواع لوازم آرایش را در خود جای داده اند. هر دو، به همراه هنری هابسون ریچاردسون – که به ویژه برای سبک احیا خود مشهور است ، “Richardsonian Romanesque” – بعدا به عنوان “تثلیث شناخته شده معماری آمریکا” شناخته شد. پس از ایجاد شیار در پشت سرامیک ها، کلمپ ها با برجستگی های خود از طریق چسب داخل این شیارها محکم می شوند.در مرحله آخر، سرامیک ها به واسطه کلمپ ها روی ریل های زیرسازی پیچ می شوند. همانطور که می دانید یکی از راه های ورود سارقین به داخل منازل پنجره ها و بالکن خانه هاست به طوریکه طبق گزارش نیروی انتظامی هر ساله تعداد زیادی سرقت از طریق این راه صورت می گیرد. چرا که سرامیک باعث می شود که آب کمتری جذب ساختمان گردد. سرامیکی که با این روش نصب می گردد می بایستی قابلیت جذب آب در پشت آن وجود داشته باشد. Article h as be​en g​en erated with t᠎he help of behsaznama C ontent Generat or Demover si on.

اطلاعات واضح و بی طرفانه درباره اجرای نما (بدون همه هیپ)

یعنی هرچه در اجرای نما سرامیک ساختمان مجری نما به ریزه کاری ها و اصول اولیه و تخصص آن توجه داشته باشد هم نمای زیباتری برای ساختمان خواهیم داشت هم طول عمر سرامیکی که در اجرای نما بکار برده شده است بیشتر می شود. در اکثر مواقع از آلومینیوم برای زیر سازی استفاده می شود زیرا هم طول عمر بیشتری دارد و هم باعث سبک تر شدن نما می شود. این نما تقریبا می توان گفت در صنعت ساختمان سازی در حال جایگیزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. طرح سرامیک برای اجرای نما سرامیک شامل طرح های مدرن و کلاسیک می باشد.باید بگوییم، برای بهره مند شدن از مزایای نمای سرامیک، به چگونگی نصب آن در نما هم بستگی دارد. تغییر ندادن طراحی داخلی از سوی شرکت سازنده چندان اشتباه نبوده است؛ چراکه طرح داشبورد کیا ریو ۲۰۲۳ جذابیتهای زیادی دارد و در این کلاس خودرویی کمبود خاصی از لحاظ فرم و شکل، در آن احساس نمیشود. در صورتی که اجرای نمای سرامیک خشک به درستی انجام نشود، مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت و باعث از بین رفتن سرمایه و وقت ما خواهد شد. نمای هرساختمان نشان دهنده ی هویت آن بنا می باشد و تاثیر زیادی برارزش های مادی و معنوی ساختمان دارد.

روش اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجری نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید