نمی دانید چگونه اجرای نما راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. در طراحی نمای ساختمان عوامل زیادی همچون بافت شهری، نوع کاربری، سبک طراحی و به علاوه میزان بودجه ی کارفرما تأثیر گذارند. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. گروه آنامیس در طی سالهای فعالیت خود با تکیه بر دانش معماری روز و همچنین امر مهم تسلط بر ضوابط شهرداری، با ایده های نوین و طرح های پویا و مدرن در خدمت کارفرمایان در سراسر کشور می باشد. به طور كلی میتوان بیان كرد كه آن سادگی و بیپیرایگی كه در معماری مدرن وجود دارد در های ـ تك ملاحظه نمیشود واگر معماران مدرن در طرحهای خود ماشین را به نمایش میگذارند، معماران های ـ تك داخل ماشیین و اجزاء آن را نشان میدهند.

دتایل نمای خشک

در انتها آلبومی جذاب از نمای یک ساختمان لاکچری و مدرن را آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. به طور کل چندین سال است که نمای کامپوزیت و آجری به یکی از متداول ترین متریال های مصرفی در اجرای نمای ساختمان های مسکونی تبدیل گشته است.در صورتی که در سیستم اجرای نمای ساختمان از انواع سنگ های رودخانه ای و ضخیم استفاده میکنیم باید قالبها را تا زمان گیرش کامل ملات استفاده کرد .در صورتی که در اجرای نمای ساختمان از سنگ پلاک در نما استفاده شود باید در برابر یخ زدگی از آن مراقبت لازم را به عمل آورد تا سطح کار از هر نوع آلودگی پاک شود و سپس با یک روش مناسب به بخش زیرین خود متصل شود که برای این کار میتوان از پیچ و رول پلاک و نصب کردن سیم و اسکوپ کردن سنگ نما و کار گذاشتن قلاب استفاده کرد .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. کشور ایران در منطقه اي با میزان بالایی از جذب انرژي خورشيدي قرار گرفته است؛ بنابراین، باید سیاست ها و راهکارها طوری تنظیم شود که بتوان از این منبع انرژی بیشترین بهره را گرفت. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند. زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. پیدا نمودن قبله به صورت آفلاین و آنلاین در کنار زمانبندی برنامه برای وقت نماز از دیگر نکاتی است که میتوان به آن اشاره داشت. This con tent h as be en ᠎done by behsaznama  Con᠎te​nt G ener᠎at or᠎ D emoversion!

انسان نیاز به نور و تهویه داشت و محتاج ارتباط با طبیعت و جامعه بود. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. بررسی ها نشان می دهد بهترین مصالح برای استفاده در نمای ساختمان ها استفاده از مصالح بومی و در دسترس است. در این مطلب نگاهی داشتیم به چند برنامه قبله نما که میتوانید برای پیدا کردن جهت قبله در هر مکان و زمانی از آنها استفاده کنید. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. هرچه قدر قیمت مواد اولیه بیشتر باشد، هزینه تمام شده و نهایی قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز بیشتر خواهد شد.

با این نکات ساده، نمای خشک نمایان خود را متحول کنید

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نصاب نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید