نمی دانید چگونه نمای سنگ راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

طراحی و اجرای نمای ساختمان با آجر به دلیل قیمت مناسب، اجرای آسان، مقاومت بالای نما و مطابقت با معماری کلاسیک از مصالح پرمصرف و پرطرفدار در ایران است. طراحی پلان یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل کار معماران است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی خواهد داشت. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. از مزایای این نوع نما امکان ایجاد تنوع در طرح و رنگ و همچنین عایق بودن ساختمان از نظر صدا است. برای اینکه بتوانید به راحتی از قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان استفاده کنید باید از افراد با تجربه ای کمک بگیرید. مخصوصا تهران ف شمال ، دماوند ، لواسان ، باپیمانکاری آقای عزیزی با بیش از 20 سال سابقه ای زیاد باشماره ای ۰۹۱۹۴۱۸۷۴۹۰ ۰۹۱۰۵۵۸۰۷۶۶ تماس بگیرید. به همین منظور برای داشتن نمای ایده آل بهتر است از مهندسان معمار که تخصصی در طراحی نما دارند کمک بگیرید و طرح و نقشه مورد تایید خودتان با توجه به داشتن تمامی ویژگی های یک نمای متناسب با محیط ،پویا، متوازن و استوار و گاها پرهیز از قرینگی را انتظار داشته باشیم و بدون ترس و استرس از نتیجه کار قدم به قدم و مرحله به مرحله شروع به اجرای کار نماییم .

آنچه باید درباره نمای خشک و چرا بدانید

در این روش بخاطر استفاده از کلیپس ها، سرعت و کیفیت اجرای کار افزایش می یابد. این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. طراحی نمای ساختمان مانند اجرای نمای رومی در اصفهان باعث میشود هنگام برخورد افراد نسبت به کیفیت ساختمان توجه ویژه کنند. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. نصب ورقهای کامپوزیت به صورت نیمه جعبه روی نما، برای تهیه این ورقها عملیات برش کاری از شیت خام، شیارزنی، خمکاری و مونتاژ توسط دستگاه های CNC یا توسط تکنسین کار صورت می پذیرد. زیرسازی نصب خشک سرامیک، متشکل از پروفیل های قائم و براکت های اتصال می باشد که این پروفیل ها و براکت ها از آلیاژ آلومینیوم با حداقل ضخامت ۲ میلی متر تشکیل شده است . عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. یک راه حل سنتی و اجرایی ایجاد شکاف و شیار در لایه پرداخت شده آستر است. Data w​as created ​wi th t he help  of behsaznama C on᠎tent Gen᠎erator D emov ersion!

ایدهٔ «شفافیت کامل» مناسب نوع و عملکرد خاصی از ساختمان مانند فضاهای تجاری و اداری بود و در شرایط اقلیمی ویژهای مانند و اروپای شمالی و مرکزی قابل استفاده بود؛ ولی این راه حل هزینه بر و مستلزم دقت زیادی بود. طراحی و اجرای نمای ساختمان تاثیر زیادی بر فضا و مبلمان شهری اصفهان دارد. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. دیگر مراحل نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در این حالت با تکنیکهایی مثل نصب به قاب خرپایی فولادی، جابه جاییها و تغییرات محیطی سنگ و مواردی از این قبیل توسط افراد متخصص در این زمینه انجام میشود. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. حتی المقدور از شیشه ساده و برای کاهش آلودگی صوتی از پنجره دوجداره استفاده شود. نمای مدرن نسبت به نمای کلاسیک ساده تر می باشد. 2.عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب : اجرای سیتم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر می توانند کارگران ساده آموزش دیده باشند. از ترکیب چند نوع ماده کامپوزیت حاصل میشود و مقاومت و استحکام بالایی دارد.

کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. با ما در آجرسازی کسری مریخی پور همراه باشید. شما می توانید برای اجرای نما از آجرهای مختلف سوراخ دار ، نسوز و پلاکی استفاده کنید که تمامی محصولات در فروشگاه آجر کسری مریخی پور موجود می باشد. در ادامه برخی از روش های اجرای نما را معرفی می کنیم. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. از چسب سنگ برای اتصال سنگها و قطعات بر روی هم استفاده نکنید. 5 .کاهش اتلاف انرژی : در سیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد.

نصاب نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک سنگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید