نهایی تکنیک به اجرای نما

حال نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار دهیم. اما اجرای نمای ساختمان که در بسیاری موارد نیز از طرف سازندگان و پیمانکاران ساده انگاشته شده و سهل انگاری هایی می کنند ، دارای پیچیدگی ها و الزامات قانونی خاصی است که در صورت عدم توجه به آنها می تواند خسارات مالی و جانی زیادی را برای بهره برداران، سازندگان، مهندسین ناظر و مجری و نیز پیمانکاران در بر داشته باشد . در این شهر که تا چندی پیش بهندرت در برنامه سفر گردشگران قرار میگرفت، امروزه در راستای برنامههای بازاریابی گردشگری، سرمایهگذاریهای زیادی روی شناساندن آثار تاریخی و زیباسازی شهری انجام میشود.در میان منطقهای از کشور ترکیه که مردم عمدتا محافظهکار و سنتی هستند، اسکیشهیر بهعنوان پناهگاه لیبرالیسم (آزادیخواهی) شناخته میشود؛ این موقعیت بهدلیل جمعیت بزرگ دانشجویی در اسکیشهیر و فرهنگ مترقی مهاجرانی به وجود آمده است که در اواخر قرن نوزدهم میلادی، در دوران زوال امپراتوری عثمانی، از کریمه و بالکان در این شهر مستقر شدند. این شهر بهدلیل حضور تعداد زیادی دانشجو که در این دو دانشگاه تحصیل میکنند، بهعنوان شهر دانشجویی ترکیه شناخته میشود.

چگونه به آنجا رسیدیم؟ گذشته تاریخی نمای خشک توصیه از طریق توییت

تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. هزینه اعمال تمهیدات خاص برای سرویس دادن به ساختمان به ویژه به طبقات بالاتر ضرورت می یابد. کاهش فضای مفید و اشغال فضای طبقات پایین تر توسط ملزوماتی مانند مراکز تاسیساتی و مسیرهای رفت و آمد از معایب دیگری است که ساختمان های بلند مرتبه دارند. علاوه بر این هزینه ها، ممکن است طی انجام پروژه هزینه های دیگری نیز اضافه گردد و بهتر است برای آن ها نیز برنامه ریزی داشته باشید. یکی از تفریحات جذاب اسکیشهیر، قایقسواری در این رودخانه است.حمامهای ترکی اسکیشهیر نیز بسیار معروف هستند و قدمت برخی از آنها در مرکز شهر، به دوره امپراتوری عثمانی برمیگردد. زیرا این سه مدل میتوانند در برابر رطوبت بسیار مقاوم باشند. نکتهی مهمی که در مورد سرامیک خشک وجود دارد، عایق بودن این نوع نما در برابر رطوبت و تغییرات جوی است.

نوع و جنس متریال های نصب نما با یکدیگر متفاوت هستند و شما باید به خوبی بدانید که بهتر است این متریال ها و مصالح را از بین بهترین ها انتخاب کنید. باید توجه کرد که نوع عمودی دسترسی راحت تر از دسترسی از طریق راهرو است و در مواردی که از دسترسی عمودی استفاده می شود، برای صرفه جویی در هزینه های سرویس های عمودی بهتر است که در هر طبقه 4 تا 6 واحد مسکونی قرار گیرد. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود.نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند.حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. Th is w as g᠎enerated by ᠎GS᠎A ᠎Cont​en t Ge​ne ra tor DEMO.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

لازم است برای ساخت خانه پس از انتخاب زمین و بررسی متراژ آن با توجه به قیمت هر متر مربع خانه که در سال جدید برای ساختمان های یک و دو طبقه متری 6 میلیون و 237 هزار تومان اعلام شده است هزینه ساخت ساختمان خود را به دست آورید و براساس آن بودجه را تعیین نمایید. به طور کلی هزینه ساخت و اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به روشهای دیگر پایینتر است و در صورت آسیب به هر بخش آن امکان تعویض وجود دارد و نیاز به تخریب و اجرای مجدد کار نیست. گزینه دیگری که برای دانلود قبله نما برای اندروید و iOS میتوانید مدنظر قرار دهید، برنامه Qibla Finder Compass %100 است. وجود خطوط ریلی پرسرعت بهسمت اسکیشهیر، این امکان را فراهم میکند که گردشگران بهراحتی بتوانند از مناطق دیگر ترکیه برای کاوش در جاذبههای تاریخی کمتر دیده شده منطقه آناتولی مرکزی در اطراف اسکیشهیر، خود را به این شهر برسانند. چی بورک یک غذای لذیذ تاتاری مربوط به منطقه کریمه است که معمولا در شهر بهعنوان ناهار میل میشود. طبق منابع تاریخی، دوریلیوم یک شهر تجاری ثروتمند بوده است که بهخاطر چشمههای آب گرمش شهرت داشته است. اسکیشهیر یکی از قدیمیترین شهرهای ترکیه و در عین حال، از جدیدترین مقاصد گردشگری در این کشور است.

سرامیک نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید