نه توضیح چرا داشتن عالی نمای سنگ نیست کافی

شرکت تجهیز نما با داشتن تمامی فاکتور های گفته شده و نیز استفاده از نیروی های متخصص و تعهد پذیر، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در پروژه های نما ساختمان است. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است. به انواع نمای خشک اجرا شده در ایران میپردازیم. از مزیت های اجرای نمای کرتین وال می توان به عدم نفوذپذیری هوا، باد و آب اشاره کرد. اما جالب است بدانید اجرای نمای خشک در ایران با متریال انتخابی در هر نوع آب و هوا، با موفقیت انجام میپذیرد. اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. به همین دلیل کاربرد چسب پلی اورتان تنها به یک صنعت خاص محدود نیست. همچنین چسب پلی اورتان در صنعت ساخت و ساز نقش مهمی در تولید ساندویچ پانل، مواد پی وی سی و پوششهای ضد آب دارد. Th is a᠎rtic​le was wri᠎tten by behsaznama᠎ C on᠎te᠎nt  Gener᠎ator​ Dem ov᠎er si​on!

نمای خشک در ساختمان

موقعیت خاص پروژه پلی کلینیک آزادی به دلیل همجواری با میدان آزادی به عنوان یک نشانه شهری تاریخی و نوع کاربری آن که درمانی محسوب می شود بر اهمیت اجرای صحیح تک تک مصالح داخلی و بیرونی این پروژه می افزاید. ضمناً نکاتی در مورد اجرای صحیح نمای خشک را هم یادآور میشویم. موفقیتی که بیهزینه نیست و مستلزم رعایت نکات فنی و انتخابهای صحیح و حسابشده میباشد. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، نگران نباشید چرا که این روش از زمانی که به ایران وارد شده، امتحان خود را در دوام و کیفیت به خوبی پس داده است. توانسته است رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی جلب نماید. صنعتی که طی دو دهه پس از ورود به کشورمان، توانسته توجه مالکان و مجریان بناهای امروزی و مدرن را به سوی خود جلب نماید. سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. از جمله مشخصاتی، که بکارگیری این شیوه جدید را تا حد زیادی همگانی نموده، امکان انطباق آن با شرایط آب و هوایی مختلف و اجرای انواع نمای ساختمان در ایران است. This conte᠎nt has  be en created wi᠎th the he᠎lp of behsaznama C on tent Generator D emov᠎ersion !

نمای ساختمان مانند لباس بدن انسان است که ما متناسب با شرایط آب و هوایی و محیط لباس می پوشیم. وجود اقلیمهای آب و هوایی و فرهنگهای متنوع در آن، بهرهمندی از جلوههای کمنظیری را در همه ابعاد میسر ساخته است. گواه این ادعا، انبوه گردشگرانی هستند که همه ساله مسیری طولانی را برای دیدن جلوههای فرهنگ ایرانی در قالب نماها و معماری سنتی ما، طی میکنند. اگر سری به مراکز تجاری موفق، مجموعههای مسکونی مدرن و مراکز تفریحی امروزی بزنید، همه جا و بیهیچ استثنایی، رد پای شرکتهای صاحب نام این صنعت در میان است. معماری و هنر، در ایران در هم آمیخته و حاصل آن، بناهایی با طراحی قوی و نمای فوقالعاده است. تفاوت اصلی نمای خشک با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان است. نماهای تر بعد از 10 تا 15 سال نیازمند تخریب و بازسازی هستند، اما عمر مفید انواع نمای خشک به 50 سال هم میرسد.

وزن کم: در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. نمای خشک آجری در برابر انواع شرایط آب و هوایی نیز مقاومت بالایی از کلیک خود نشان میدهد. زمان را از دست ندهید! کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۹۵ فعالیت اصلی و مهم در عملیات ها و پروژه های این شرکت بوده است. فاصله موجود بین نمای ساختمان و سازه اصلی بواسطه سیستم نصب نما از تکه چوب هایی که با میخ یا پیچ مستقیما” به سازه اصلی متصل شده اند، شکل گرفته است. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. مقاومت بالا: برخلاف مصالح و روشهای سنتی، اجرای نمای خشک ساختمان به معنای داشتن نمایی سازگار در برابر تغییرات دمایی است. رادیو نما با گیرندهٔ دیجیتال و ماهواره قابل دریافت است.

دیدگاهتان را بنویسید