نوسانات اجرای نما

این موضوع در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری دارد زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است. جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام میشود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. در عکس بالا، قسمتی از نمای ساختمان سنگی دچار آسیب شده و مالکین هزینه اضافی جهت حفظ نما را متقبل شدهاند. از دیگر مزایای قطعات جی اف آر سی پیشساخته، تعمیر سریع و تعویض قطعات جدید به جای اجزای کلی نمای آسیب دیده است. الیاف شیشه به کار رفته در آن مقاومت کششی بالاتری نسبت به فولاد دارد.در جی اف آر سی به جای فولاد از الیاف شیشه برای تقویت بتن استفاده میشود. بسته به نوع مصالح مصرفی، چسب متناسب با آن مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنلهای رسی، سنگ و غیره از ملات استفاده نمیشود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده میشود. ارزش ها مسئولیت پذیری، ارائه راهکار های پاسخگو، خدمات قابل اعتماد ارزش هایی هستند که ما به آن ایمان داریم و به آن افتخار میکنیم. This a rtic le w᠎as ᠎done ​by behsaznama C​on tent​ Gen er ator  Demoversion !

نمای خشک مدرن

با این پیشرفت ها ، هنرمندان معماری به مهندسین معماری تبدیل شده اند که با استفاده از مواد و تکنیک های جدید ، پنجره های جدیدی از معماری مدرن گشودند. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر ۰٫۵ درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. در سیستم نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات و نیز مشخص بودن نقشههای اجرایی و پنلهای استاندارد شده میزان ضایعات و نخالههای ساختمانی بسیار کم بوده و اجرای آن بدون سر وصدا انجام میپذیرد. این مجموعه دارای تیمی متخصص و با داشتن بهترین اکیپ های اجرایی پروژه های شما را صفر تا صد انجام می دهد. برای این مراد بهتر میباشد به متخصصان ماهر رجوع نمایید تا علاوه بر سفت کردن سنگها بر روی نما با به کارگیری از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، به زیبایی نما نیز دقت نمایند. اما نمای خشک چیست و چه مزیتهایی آن را تا بدین حد، پرطرفدار نموده است؟ باشد باید طراحی و اجرای نما از طریق مواد، سیستم ها، تکنیک ها و غیره با آن شرایط سازگار شود. Content h​as ᠎be᠎en created by behsaznama Co᠎nten t ᠎Ge​nerato​r ᠎DEMO .

یا برای نمای آجری، باید از آجر استفاده شود.

پیشنهاد میکنیم شما نیز طراحی نمای خود را به طرح تو طرح بسپارید. کاربردهای سرامیکهای طرح سنگ از سنگ بیشتر است که از سرامیکهای طرح سنگ در دیوار های خارجی و داخلی حیاط، در نمای سازه ها، در کف و دیوار پذیرایی و حیاط استفاده می گردد. یا برای نمای آجری، باید از آجر استفاده شود. لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد. سرامیک نما به علت عایق حرارتی بالایی که دارد بیشتر برای نمای خارجی ساختمان های مناطق سردسیری مانند: زنجان، کرمانشاه، تبریز، سنندج و… از آنان در مناطق مختلفی می شود استفاده کرد و به راحتی نصب شان نمود. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. شرکت تیام نمای پارسیان ، با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از 20 سال تجربه در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان شامل : نمای ترموود ، نمای کامپوزیت ، نماهای شیشه ای کرتین وال، فریم لس ، اسپایدر، سرامیک خشک پرسلانی و هندریل شیشه ای پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد.

گوهر پنهان نمای خشک در ساختمان

پروژه های نمای خشک در ایران چه بازخوردی داشته است؟ با علامت تجاری Termozit ، رولپلاک های جلو در بازار موجود است. برای هر دو متر مربع حدود یک گالن دوازده کیلویی چسب مخصوص پرسلان مصرف میشود که گالنی بالای 12هزار تومان قیمت چسبهای خوب و مناسب در بازار است. برای اجرای نمای سرامیک خشک در درجه اول باید یک تیم طراحی و اجرای متخصص را انتخاب نمایید که مهارت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. نماهای بیکیفیت با کوچکترین فشار یا ضربه (بارندگی، زلزله و …) تخریب میشوند. اولین قدم برای زیرسازی نمای ساختمان، انتخاب مصالح مورد نیاز است زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. این سیستم با پنلهای رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا میباشد. اجرای نما آلومینیوم کامپوزیت عایق حرارتی و برودتی نیز می باشد که باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی نیز قیمت اجرای نمای خشک می شود. پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید