نکات برتر کرتین وال!

اجرای عایق ضد رطوبت ( سیلر ) در پشت پنل ها : صفحات سیمانی الیاف دار ( سمنت برد ) به لحاظ اینکه عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند ، اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت ( چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا ) منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال ( محل پیچها ) نما را دچار مشکل خواهد نمود . باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد. ​Th is h​as  be​en created ᠎by G᠎SA C ontent G​en᠎erator  Demov ersion.

اجرای نمای خشک در ایران

این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. ما آجرهای نما را با بالاترین کیفیت تولید و سپس به تمام شهرها و استان های کشور در محل پروژه ارسال می کنیم. برش فایبر سمنت برد را در محیطی باز و یا در محلی که امکان گردش هوا وجود دارد انجام دهید . در این روش فایبر سمنت برد طرح سنگ و یا سمنت برد طرح چوب به عرض معمولا ۳۰ سانتی متر برش داده شده و آماده نصب میگردد . نمای سرامیکی دارای مزایای زیادی است که در این مطلب به آنها اشاره کردیم. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع چسب پلی اورتان این مطلب را مطالعه کنید .

بعد از اتمام مراحل نصب فايبر سمنت برد بايستي درزها ، کنج هاي 90 درجه خارجي و داخلي با چسب پلي اورتان درزگيري شود . با توجه به استفاده از پيچ براي نصب سازه گالوانيزه به زير سازي فلزي و همچنين جهت اتصال فايبر سمنت برد به زير سازي گالوانيزه ، انتخاب صحيح پيچ از اهميت بالاي بر خوردار است . پروفیل گالوانیزهM : این پروفیل از ورق گالوانیزه به ضخامت ۰.۷ میلیمتر تولید می شود و برای کنترل تغییرات ابعادیفایبر سمنت برد که بر اثر تغییرات دما و رطوبت پدید می آیند ، استفاده می گردد . مناسب ترین دما جهت شستن پرده آب سرد است. مرحلۀ اول تهیه مواد مناسب است. در صورتی که امکان تهیه میز برش وجود ندارد می توان از اره های دیسکی نجاری استفاده نمود . می توان فایبر سمنت برد را با ابعاد دلخواه و بنا به مقتضیات طرح برش داد . برای جلوگیری از این موضوع در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام میدهند ، تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود . این پروفیل در محل قرا گرفتن دوپنل فایبر سمنت برد در کنار هم استفاده می گردد .

سختی سطحی بالا در حد 600 لوکس می باشد . سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. استفاده از چسب پلی اورتان در محل درزها با توجه به انعطاف پذیری چسب پلی اورتان و قابلیت رنگ آمیزی آن میتواند کمک بسیاری به پوشش نما و کارایی آن نماید . چسب پلی اورتان در مدلهای مختلفی مانند فیلم، فوم، پودر، الاستومر امولوسیون و مایع در کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. البته اگر نمیخواهید در مواقع ضروری برای خرید چسب پلی اورتان به دردسر بیفتید! کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. با توجه به اینکه قیمت این سازه به طور چشمگیری از پروفیل Mکمتر است ، استفاده از این پروفیل موجب کاهش هزینه زیرسازی خواهد شد. پروفیل گالوانیزه V : این پروفیل از ورق گالوانیزه به ضخامت ۰.۷ میلیمتر تولید می شود و همراه با پروفیل گالوانیزه M در زیرسازی نمای فایبرسمنت مدولار و سایدینگ استفاده می ­شود.

نمای خشک در ساختمان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمای مدرن لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید