نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید نمای خشک سنگ مناسب روش!

در انجام این نوع از نما باید کیفیت شیشه های که در طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی شود. در این نوع از خدمات ابتدا جلسه ای جهت بررسی کلیت درخواست مشتری و همچنین ایجاد یک نگاه مشترک برگزار میشود. نمای یک ساختمان همانند لباس ما آدم ها است. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. شاید برخی افراد این تصور را داشته باشند که نمای آجری از مد افتاده اما امروزه نحوه نصب آن به صورتی انجام می شود که مطابق با معیارها و مد روز باشد. شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگار با ایجاد ساختاری منسجم، در بکارگیری تکنولوژی روز و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصین، مهندسین و اکیپ های اجرائی توانمند توانسته دانش و تجربه ارزشمندی را در صنعت ساختمان بدست آورد. این تیم متشکل از افراد متخصص و خلاق طراحی و پروژه شمارو طبق خواسته های شما و طبق متد روز و استاندارد ها به بهترین نحو ممکن انجام نموده تا رضایت کامل مخاطبین را جلب نماید. کاربر میتواند در فضاهای مختلف جابجا شده و در هر نقطه ضمن مشاهده محیط 360 درجه با کلیک بر روی نقاط مشخص شده اطلاعات بیشتری را در خصوص پروژه و محصولات کسب نماید.

فروش تجهیزات نمای خشک

با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما یی که جنس گرانیت دارد معمولا بیشتر از سنک تراورتن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و اجرای نمای خشک سنگ از طریق لینک به صفحه مربوطه مراجعه نمایید. و یا با همکاران ما در این بخش ارتباط برقرار نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. برای اغلب مردم داشتن منزلی کاملاً شیشه ای طبیعی است چرا که شیشه یکی از زیباترین متریال های موجود است که به عنوان عنصر اصلی برای نما مورد استفاده قرار می گیرد. استیل گالوانیزه به صورت ورق قابل استفاده می باشد و در صورت ترکیب آن با سایر متریال ها همانند چوب می تواند باعث ایجاد ظاهری شیک و متفاوت شود.

ساختار و کارکرد نمای خشک کرتین وال به طوری است که ساختار خودایستا دارد، جرم بالای شیشه بر لامل های مربوط به آن سنگین می شود؛به همین دلیل بار مرده ای از نتیجه جرم شیشه ها و انرژهایی چون باد، طوفان، و… در صورت آشنایی با انواع ویژگی های هر متریال می توان اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین آن برای طراحی نما کرد. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … اجرای این نوع پروژه نیز به تبهر و تجربه بالایی نیاز خواهد داشت. این نوع نما از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. نمای آجری در عین این که باعث انتقال حس گرم به بیننده می شود می تواند متناسب با معماری های مدرن نیز قرار بگیرد.

نمای خشک در ایران

برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد. آب و هوایی (سرد و گرم)به کار می رود و برای چسباندن و اتصال انواع سنگ ،بتن ،آهن و … همچنین کاشی های با بدنه پرسلان برای مناطقی که حفظ بهداشت اهمیت بالایی دارند، مناسبند زیرا نفوذ ناپذیری این کاشی ها تکثیر باکتری ها را محدود می کنند. امروزه با توجه به اهمیت زیادی که طراحی و اجرای نما بر هویت و شخصیت بنا دارد، نمی توان انکار کرد که طراحی و اجرای آن در ساختمان، باید به بهترین نحو صورت بگیرد. بعد از نصب و اتمام اجرای نمای خشک باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد. مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم تطابق داشته باشند. مجموعه حرفه ای بنیستا تمامی محصولات خود را با اطمینان کامل و کافی بررسی می کند و سپس به نصب و اجرای محصولات خود اقدام می نماید. This data has be᠎en gen᠎er at ed by behsaznama C​onte nt Ge᠎ne rator  DE᠎MO᠎.

نمای خشک در ساختمان

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه نصب نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید