هرچه در مورد کرتین وال به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

در حالی که این کار در اجرای نما با ملات بسیار سخت میباشد. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. می توان به این فکر کرد که چگونه نمای ساختمان با داشتن انرژی خورشیدی، هجوم باد و غیره مقابله می کند تا یک نمای کارآمد از نظر انرژی داشته باشد. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. با توجه به همین خاصیت، از فایبر سمنت برد می توان در هر اقلیمی استفاده کرد. This content has been creat ed  wi​th the  he lp of behsaznama C᠎on tent G᠎en​erator D​emov​ersi on.

اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در نمای خشک بخوانید

از مزیت های اجرای نمای کرتین وال می توان به عدم نفوذپذیری هوا، باد و آب اشاره کرد. همانطور که در مقاله قبلی نیز به آن اشاره کردیم در این سیستم از ملات استفاده نمیشود و به همین خاطر برای ساختمان های مرتفع ، بسیار سریع و آسان تر از دیگر نماهای آجری می توان از نمای خشک استفاده کرد . در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد. بدون شک نماسازی ساختمان به روشهای نوین مزیتهای زیادی دارد. نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزاع بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. 9. تجربه و مهارت شرکت طراح و مجری نمای سرامیکی و مهارت اکیپ اجرایی آن در قیمت تمام شده نما تاثیر دارد. ᠎Th​is  po​st has been gener at ed by behsaznama Cont ent  Gene᠎rato r DEMO!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

در یزد علاوه بر معماری بناهای فوق العاده که بر زیبایی شهر افزوده است، نماهای ساختمان نیز نقش پررنگی در ایجاد فضای زیبای شهری دارد. اجرای نما کرتین وال در یزد مرسوم شده است و مجریان نما و معماران علاوه بر زیبایی کار، برای کاهش هزینه ها نیز استفاده از این نما را توصیه می کنند. اجرای نما در یزد : امروزه اجرای نما در یزد و کل ساختمان های دنیا علاوه بر زیبایی، برای افزایش انتقال نور خورشید، عایق صوت و حرارت، استحکام ساختمان، عدم عبور آب و باران و .. مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن نمای ساختمان که منحصر به فرد و خوب فکر شده باشد می تواند در برابر ساختمان هایی که نمای معمول دارند منحصربفرد شناخته شود. همانطور که انسان ها به ظاهری آراسته نیاز دارند و برای هر موقعیت خاصی لباس متناسب با آن را می پوشند، چنین چیزی برای ساختمان ها نیز صدق می کند، به ظاهر کلی ساختمان، نما می گویند.

در واقع در این سیستم مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان مستقیما به نمای ساختمان نمیچسبند و با آن فاصله دارند. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند. اجرای بهترین و زیبا ترین نماهای روز با بهترین کیفیت ساخت فقط از یک مجموعه حرفه ای بر می آید. از این رو اجرای نما در یزد را می توانید به تیمی حرفه ای و متخصص بسپارید تا خیالتان از محصول نهایی راحت باشد. خیالتان از آسیبهای ناشی از تابش آفتاب و بارش باران راحت باشد؛ استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت میکند. نمای تراکوتا یک نمای ساختمان زیبا وسنتی در حوزه اجرا و طراحی نمای ساختمان شناخته شده است و در حقیقت نوعی از نمای سفال است. در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو. سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید