هشت اشتباه وحشتناک برای اجتناب هروقت (انجام دهید) کتاب موسیقی

نیویورکتایمز کتاب ویت را یکی از غنیترین کتابهایی میخواند که تا کنون «درباره از راه رسیدن MP3» نوشته شدهاند، اینکه این فرمت «چگونه تقریبا همهچیز را واژگون کرد: از نحوه توزیع و مصرف تا ذخیرهسازی». با این حال این بخش خود به هشت زیر بخش (مبانی بنیادین، ارکستراسیون، کنترپوآن، هارمونی، مبانی موسیقی ایرانی، آهنگسازی، سلفژ و فرم) تقسیم شدهاست تا باتوجه به موضوع مورد نظر خود دسترسی سریع و راحتی به کتابهای مربوطه داشته باشید. در کتاب اول بهنام کتاب «موسیقی کبیر»، مؤلف تمام اجزای موسیقی را از دو دیدگاه نظری و علمی مورد بحث قرار داده و آن را به دو بخش تقسیم کرده است: بخش اول در ورود به هنر موسیقی و بخش دوم در اصول این هنر، آلات موسیقی و وزنها و ساختن آهنگهای نمونه که تمام را در سه فن گنجانده است. موسیقی جهان در یک سمت و موسیقی کلاسیک غربی در سمت دیگری قرار داده نمیشود. این کتاب یکی از بهترین کتاب های درسی برای دانشجویان رشته ی موسیقی و درک موسیقی برای دانشجویان دیگر رشته ها در ایالات متحده ی آمریکا است.

بهترین کتاب های موسیقی

​This w as g᠎ener​at᠎ed  by G​SA  C​on tent Gener​ator Demoversi on.

دانلود کتاب های موسیقی

به عبارت دیگر گاه زیادی مرئی میشود؛ مثلا تصویری که ویت از الیس برای ما میکشد، تصویر آدمی است که در عین انجام کار غیرقانونی، از نظر هنری نابغه است، همانطور که برندنبورگ و موریس مخترعان و تاجران باهوشی بودند، اما در توصیف گروه Scene نگاه تحقیرآمیز طبقاتی حس میشود. از این رو باید میزان شفافیت عکس های خود را در نظر گرفته و کار را به انتشارات بسپارید که نمونه کارهای با کیفیت ارائه کرده اند. انتشارات زرین اندیشمند کتاب های شما را در هر ژانر، قطع و تیراژ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به چاپ می رساند. آقای مصطفی کمال پور تراب آن را به فارسی ترجمه کرده است و توسط انتشارات چشمه چاپ شده است. مولف این کتاب آقای ویکتور ووتن است و سیامک شهابی، سحر نخعی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده اند، ۳۲۰ صفحه دارد و در سال ۱۳۹۳ منتشر شده است. این کتاب اثر موسیقی دان ایرانی علینقی وزیری است و در آبان ماه سال ۱۳۱۳ چاپ شد.۳۹۳ صفحه دارد.

برخی مواقع این روند برای کتاب های داستان و رمان تا سه ماه به طول می انجامد. این مراحل به طور معمول حدود یک ماه به طول می انجامد. در مقاله اول عود و ملایمتهایی را که در این ساز معمول است و در مقاله دوم انواع تنبور، نی، رباب و سنتور را شرح داده است و در فن سوم فارابی در دو مقاله به ترکیب نغمهها و راههای آهنگها و ساختن آهنگهای نمونه پرداخته است. بخش ورود به هنر موسیقی، خود در حکم کتابی مستقل و مختصر در این فن است که دارای دو مقاله در تعریف آهنگ و بحث در اصول موسیقی و اصول بنیادی شناخت هنر موسیقی است. از جمله معرفی ساز ها، معرفی دوره های تاریخی، سبک موسیقی غربی از قرون وسطی تا آغاز دهه ی ۱۹۹۰،معرفی آهنگ سازان معروف در هر دوره ی تاریخی، مباحث بنیادین موسیقی. تحلیل کردن اوضاع اجتماعی در هر دوره برای درک ویژگی های موسیقی، سرگذشت آهنگ سازان هر دوره و تحلیل آثار آن ها، بررسی موسیقی غربی، به کار گیری مفاهیم موسیقی از مواردی هستند که موجب شده کتاب راجر به یک اثر ارزشمند تبدیل شود. از این رو طراحی جلد کتاب شما باید به گونه ای باشد که توجه افراد را به خود جلب کند و اصول زیبایی شناختی در آن رعایت شده باشد.

Prime 5 کتاب درباره کتاب موسیقی

«موسیقی کره» یکی از چندین جلد پژوهش موردی است که در کنار کتاب «موسیقایی بیاندیشیم»، جلد محوری مجموعهی موسیقی جهان، میتوان از آن بهره برد. بر این اساس آن نظریاتی که درباره «موسیقیندانی» ابنسینا وجود دارد ناظر به این معنی است. این کتاب زمینه را برای طیف گستردهای از موردپژوهی که هر یک بر ناحیهی خاصی از دنیا متمرکزند مهیا می سازد. علاوه بر آن او استاد نظریه موسیقی بود;کتاب موسیقی کبیر که در غرب با نام کتاب موسیقی عرب شناخته می شود که در واقع مطالعه تئوری موسیقی ایرانی در عصر خویش است.این کتاب همچنین مبانی فلسفی موسیقی، ویژگی های جهانی و همچنین تاثیر آن بر روی روح را تشریح می کند. کتابهایی که در دستهی تاریخ موسیقی غرب و تاریخ موسیقی ایرانی گنجانده میشوند بدون توجه به سبکِ آنها -از مردمی تا کلاسیک – و تنها با در نظر گرفتنِ جغرافیا و موضوع دستهبندی شدهاند. هرچند تاکنون چند جلد کتاب مجموعه تصنیفهای قدیمی برای سنتور تنظیم و منتشر شده است، مؤلف برای پرهیز از تکرارْ از آنها استفاده نکرده و تصنیفهایی دیگر را برگزیده و اکثر آنها را خود به نت درآورده است. آنها در واقع میخواستند اندازه فایلهای صوتی دیجیتالی را بهنوعی کاهش دهند که برای گوش انسان قابل درک باشد.

فریب کتاب موسیقی Don’t

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کتاب موسیقی.

دیدگاهتان را بنویسید