هشت حقایق تکان دهنده درباره کرتین وال که توسط یک متخصص گفته شده است

و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. 2. میزان نخاله و ضایعات باقی مانده از این روش بیشتر از سایر روشها است. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. A᠎rt᠎ic​le was gener​ated  by behsaznama᠎ C᠎ontent Generator  DEMO!

5 ساده پیشنهادات برای استفاده کرتین وال برای پیشبرد رقبا شما

در این پروژه با وجود تمایل معمار محترم به استفاده از قطعات بتنی به دلیل سابقه کوتاه این متریال در نمای ساحتمان های بلند با دیتیل خشک ابتدا روی متریال دیگر نظیر سنگ و سرامیک تحقیقات صورت گرفت و دیتایل های متفاوتی طراحی شد. در پایان فاز اولیه کارفرما و معمار و مشاور معماری به این نتیجه رسیدند که با دیتیل مناسب طراحی شده و محاسبات صورت گرفته میتوان با اطمینان از متریال بتن پریکست استفاده نمود و لذا فاز دو به سمت استفاده از این متریال در ترکیب با کرتین وال سوق پیدا کرد. به جهت کشف قیمت پس از محاسبات سازه ای لازم و مدل سازی و تست نمونه ها دیتیل مناسبی برای پروژه طراحی شد که با داشتن امکان رگلاژ در سه جهت میتوانست خطاهای رایج پنل های بتنی را کنترل نماید. 7. بعد از طراحی نمای سرامیکی و نصب آن، کیفیت اجرا باید از نظر فنی و ظاهری کنترل شود. یکی از وظایف آلومینیوم شیشه تهران به عنوان مشاور تخصصی پروژه پروسه کنترل مهندس و نظارت در این پروژه بوده است.

برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری نمای خشک برخوردار میگردد. 10. در این روش بر خلاف دو روشی که پیشتر به آنها اشاره شد، نخاله و ضایعات بسیار کمی تولید میکند. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. فراموش نکنید که نیمی از ظرفیت سطل ماشین لباسشویی برای تمیز شسته شدن پرده ها باید خالی باشد. بسیاری تصور میکنند که اطراف کلیساهای اروپایی سبک رمانسک تا رنسانس باز بوده و دارای چهار نما میباشند ولی آنها نیز دارای یک یا دو جبههٔ باز بودند. به همین دلیل توصیه می شود تمام تلاش خود را کنید تا از تماس این پرده ها با مایع شوینده و آب اجتناب نمایید. برای تمیز کردن این پرده ها، تنها نیاز است تا به آرامی با اسفنج روی آن ها را بکشید و آلودگی ها را بزدایید. سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی آن نصب شوند.

اجرای نما چیست – و چه چیزی نیست

قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. همانطور که پیشتر بیان شد، هر کدام از روشهای بیان شده مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب میکند. 3. این روش در صورتی که با ظرافت انجام نشود، نما را کثیف میکند. 4. با استفاده از ملات برای نصب آجر، وزن نما به میزان چشمگیری افزایش پیدا میکند و این عامل ضعف بزرگی برای این روش محسوب میشود. پلاستر به سه دسته کلی زیر تقسیم میشود که موارد استفاده آنها بنا به هدف و کاربرد متفاوت است. طبیعتا یکی از رایجترین موادی که به وفور در اختیار داشتند، سنگ بود. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… البته هزینه پیادهسازی این روش از سایر روشها بیشتر است که با توجه به ظرافت و تجهیزات خاصی که در آن به کار میرود، هزینه آن توجیهپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید