هشت راه‌هایی که اجرای نما می‌تواند شما را ورشکست کند – سریع!

هدف این کار ایجاد بستر مناسب و سطوحی صاف برای اتصال مصالح نما است. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند. تکنیک اجرای نمای خشک سنگ در بازسازی دیوار های شکاف دار موجود و یا در ساخت نما های جدید به کار می رود. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. طراحان برای تبلیغات و فعالیت خود در نمای ساختمان و زیبا سازی از نمای خشک نمایان یا غیر نمایان استفاده میکنند.

این 7 را در مورد اجرای نما بخوانید تا کسب و کار خود را دو برابر کنید.

در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. مجموعه اسپرلوس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد , پس خیال افراد از این لحاظ هم راحت است. برای به دست آوردن نتایج مناسب، کافیست که قبل از عقد قرارداد با کارشناسان این مجموعه مشاوره گرفته و متناسب با شرایط خود اقدام به دریافت خدمات گوناگون نمایید. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند.

نصاب نمای خشک

در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. از این رو توجه به شرایط اقلیمی و طبیعی ، ویژگی های کارکردی بنا و ارتباز متقابل این دو همواره مورد توجه ویژه بوده است. در پاسخ به این سوال که کاشی پرسلان بهتر است با کاشی معمولی باید گفت تفاوت اصلی این دو نمونه کاشی در نحوه تولید آن هاست که منجر به ایجاد ویژگی های منحصر به فردی می شود. شامل چندین لایه است که پوسته بیرونی,فضای داخلی تهویه پذیر, لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان را تشکیل می دهند. رولپلاک با میخ ساخته شده از پلاستیک عایق سبک وزن را بر اساس آجر توخالی ، بتن فوم ، سیلیکات گاز ثابت می کند. برای اتصال خشک سنگ به دیوار نما به بست سنگ نما یا اسکوپ سنگ ، میخ ، پیچ و در صورت لزوم تکیه گاه برای پشتیبانی و نصب اسکوپ سنگ و تیوب پلاستیکی محافظ نیاز است. Th is da᠎ta was ᠎done wi᠎th the he᠎lp ​of behsaznama C on᠎tent᠎ Gen​erat᠎or Demov ersi on!

سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. ضخامت و سیستم های زیرسازی که این نما دارد را شما می توانید به بهترین نحو ممکن در هر یک از بخش های ساختمانی خود اجرا نمایید. آماده کردن سطح دیوار نما برای اجرا به گونه ای که سطح دیوار کاملاً تمیز و خشک و عاری از هرگونه گرد و خاک باشد. سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است. بازتاب نور از روی سرامیک های براق نیز چشم رهگذران را آزار میدهد. اسکوپ سنگ همچنین می تواند برای نصب سنگ نما روی هر زیر لایه مانند دیوار بتنی ، چوبی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. اگر دیوار به تازگی ساخته شده باشد باید از خشک شدن آن اطمینان حاصل نمود ، به طوری که میخ بتواند به خوبی در سوراخ حفاری شده محکم و ثابت شود. مرحله سوم یا مرحله نهایی نصب سنگ است که باید دقیقا محل سوراخ بر روی سنگ و دیوار مشخص گردد. This post w as writt​en with behsaznama Conte​nt Gen​erator Demov​ersion᠎!

هزینه اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید