هشت راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من نمای خشک من را نابود کرد

نمای خشک ساختمان به نمایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمیشود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده میشود. نمای خشک به نمایی گفته میشود که برای اتصال مصالح به جدارهی خارجی ساختمان، از هیچ ملات و دوغابی استفاده نشده باشد و به جای از آن اتصالات و پیچ و مهره استفاده شود. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. از نظر گذر، فضای سبز، همسایه، و از تمام این بررسیها و بازدیدها باید عکسبرداری انجام شود و نقشههای مربوطه تهیه شود و همهی اینها در قالب یک پروژه طراحی فاز ۲ به شهرداری ارائه شود. ضروری است که تمام ارتفاعات ساختمان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه کلی در نظر گرفته و طراحی شود.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

تاسیس این شرکت به سال 1331 خورشیدی باز می گردد که فعالیت آن در زمینه ترابی دریایی بود. در آن زمان این شرکت نام “خلیج کو” را برای خود برگزیده بود. برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود و از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگیهای خود، طراحان و مهندسان ساختمانها را به خود نما سرامیک جذب کردند. اوصل اجرای نمای سنگ ساختمان در اسکوپ کردن با ایجاد یک سری شیار بر پشت سنگ نما و پس از آن بسته شدن شیارها با آرماتور بندی گالوانیزه برای تماس بیشتر سطح سنگ با دوغاب و احتمال ریزش کمتر همراه است. از انواع نما و روشهای اجرای آن که بگذریم، چیزی که اهمیت آن از همهی این چیزها بیشتر است، این است که شهرداری به نمای ساختمان شما تاییدیه بدهد تا ساختمان شما اجرا شود. این نما که هم مستحکم است و هم مؤلفههای زیباییشناسی را رعایت میکند، بهصورت صنعتی ساخته شده و ساختاری آلومینیومی دارد. در اجرای نمای خشک باید نکات مهمی رعایت شود.

نماهای نام برده شده، همه از انواع نمای خشک و مدرن بودند که این روزها در سطح شهر زیاد به کار میروند. این سیالیت و پویای را بهرش های مختلف می توان در نمای ساختمان به وجود آورد. دوم آنکه نما در برابر نیروهای وارده به ساختمان و جابه جایی نسبی ناشی از بارهای مختلف همچون زلزله مقاوم باشد و باریزش کلی یا جزئی مواجه نشود. نمای جی اف آر سی یا جی آر سی، در اصل بتن مسلح شده با الیاف شیشه است و میتوان گفت از جدیدترین نماهای ساختمان است که در دنیا در حال ساخته شدن است. در حال حاضر امکان خرید اقساطی بهمن موتور برای 6 خودروی این برند وجود دارد. فروش اقساطی بهمن موتور تحویل فوری یکی از محبوب ترین طرح هایی است که توانسته دوستداران این شرکت خودروسازی را صاحب ماشین دلخواهشان کند. به طور خلاصه می توان گفت گروه بهمن یک شرکت فعال در حوزه صنایع خودروسازی از جمله تولید خودروهای سواری، تجاری و موتور سیکلت، صنایع انرژی و پتروشیمی و نیز سرمایه گذاری مالی می باشد. به طور کلی برای گرفتن تاییه شهرداری مراحلی هست که باید از اول اصولی و درست طی شود، این مراحل به شرح زیر است.  This po st has been done  by G​SA Con tent Gener᠎ator᠎ Demoversion.

طراح و مجری نمای خشک

نکتهی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازهها است که باید به گونهای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی از جمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسیکشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشهای) یا ملات انجام میشود. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند.

دیدگاهتان را بنویسید