هشت راه‌هایی که می‌توانید از کرتین وال برای غیرقابل مقاومت شدن برای مشتریان استفاده کنید.

به عبارت دیگر جنس پروفیل با توجه به جنس متریال نما و نوع طراحی آن انتخاب می شود. برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم. نکته جالب توجه دیگر این که با اجرای یک نمای زیبا و با کیفیت ارزش ساختمان نیز افزایش پیدا می کند. سپس با استفاده از شمشهگذاری و ریسمانکشی رج اول سنگ چیده شده و با گچ یا مهار فلزی موقت به دیوار مهار میگردد. در کنار این مزایا، نمای سرامیکی معایبی نیز دارد از جمله اینکه استفاده از آن در نمای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ قرار دارند، توصیه نمی گردد؛ زیرا نور را به شدت بازتاب می دهد. شیشه به دلیل بازتاب نور از جذابیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن در نمای شیشه ای اسپایدر گرفته تا نمای شیشه ای فریم لس علاوه بر زیبایی، نور و گرمای لازم را به دلیل عبور نور برای ساختمان تامین می کند. اجرای نمای سنگی از نمونه طراحیهای بیرونی ساختمان است که با استفاده از سنگهای مختلف انجام میشود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

اتصال سنگ با کمک ملات انجام می شود و در نمای کامپوزیت با کمک پیچ و مهره شاسی کشی متصل می شود. در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد. قرار میگیرند توجه به کیفیت متریالهای مورد استفاده نسبت به طراحی داخلی از حساسیت بالاتری برخوردار است، بنابراین استفاده از متریالهای نوین بسیار پر ریسکتر خواهد بود. جدار خارجی مثل پوست نفس می کشد در حالی که جدار داخلی پرت انرژي را کاهش می دهد . ابعاد پنجره ها و تناسب طول و ارتفاع آن ها هم در زیبایی نمای خارجی ساختمان و هم در نمای فضاهای داخلی تأثیرگذار است.

در این مقاله از مجله خدمت از ما به نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و اجرای نمای سنگی اشاره خواهیم داشت. در برابر عوامل طبیعی، تغییرات آب و هوایی و مشکلات محیطی مقاومت بالایی داشته باشند. هرگونه اشتباه در اجرای زیرسازی منجر به خرابی نما و رخداد دیگر مشکلات می شود. اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب از روشهای سنتی و متداول اجرای نمای سنگی در ایران در هنگام نصب انواع سنگ نما به شمار میآید. نمای ساختمان به یک طرف ، به طور معمول قسمت جلویی یک سازه ساختمان اشاره دارد. ضمن اینکه باید دید هویت عملکردی بنا چیست؛ یعنی یک مجتمع مسکونی است، یا یک ویلا و یا مجموعه مسکن اجتماعی و مقرون به صرفه را در برمیگیرد و در نهایت با لحاظ کردن این موارد، باید میزان بودجه و امکانات اقتصادی در ارتباط با مصالح نما را در نظر گرفت. مستأجر جدید ۱۳ سال در این خانه ساکن شد و بعد از نقل مکان از این خانه در سال ۱۳۷۸ خانه امیری بهصورت متروک درآمد و آسیبهای زیادی دید. در اجرای نمای سیمانی تگرگی از مصالح درشت دانه استفاده می شود و دارای نا همواری های زیادی است. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود.  Th​is po​st was writt᠎en by behsaznama  Con​tent G᠎enerat or DE MO!

یکی از مزایای نمای شسته در صورتی که خوب اجرا شود استحکام و ماندگاری بالای آن است.می توان طرح ها ی متنوعی مانند نمای سنگ اجرا کرد ولی با هیزینه بسیار کمتر.تنوع رنگی آن بسیار بالا می باشد.بعضی رنگها کثیفی را نمایان نمی کنند. اولینبار انواع سیستم اجرای نمای کرتین وال توسط مهندسان معمار آلمانی مورداستفاده قرار گرفت. ماده اولیه که می تواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد، عنصری از نمای خشک است که باید با دقت بیشتر مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله تلاش میکنیم نکات اجرایی اصلی انواع نمای ساختمان را به ترتیب بیان کنیم. ما در مهراسازه مفتخریم با استفاده از بروز ترین و حرفه ای ترین روش های طراحی نصب و اجرا پاسخگوی نیاز های شما همکاران و اتصالات نمای خشک مشتریان عزیز باشیم. در ایران لوکس ترین نما ها را به چه سبکی طراحی میکنند؟ یکی از معمولی ترین روش هایی که امروزه بیش از پیش در اجرای نما کاربرد دارد، این است که پودر سنگ را به همراه سیمان سفید مخلوط کرده و برای ساخت نما به کار برد. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی پیش می رود و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم وصل متصل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید