هشت چیز میخواهم درباره اجرای نمای خشک می دانستم

رنگ آکریلیک پایه آب در حالت مرطوب ۴ میلیمتر ضخامت دارد و در حالت خشکی کامل این مقدار به حدود ۱ میلیمتر تنزل می یابد. زمان خشک شدن رنگ نمای ساختمان آکریلیک به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی محیط بالاخص دمای آن است. این شرایط برای نگهداری دیگر انواع رنگ آکریلیک پایه آب مانند رنگ ترافیکی که جزو پر کاربردترین پوشش های رنگی آکریلیک که بر مبنای حلال آب می باشند نیز صدق می کند. اگر به هر دلیلی در پروژه ی خود گالن های اضافی از رنگ نمای ساختمان آکریلیک داشتید لازم است که آن ها را در یک شرایط مساعد محیطی نگهداری کنید. سپس پایه با آلومینیوم و مقداری پوشش اضافی پوشانده شده است که متمایز از موارد داخلی است. با نورپردازی مناسب حتی میتوان نواقص احتمالی پیش آمده در نما را نیز پوشش داد. با توجه به میزان خرابی سطح زیرین و مقدار کاری که زیرسازی سطح برای آماده شدن می برد، قیمت دستمزد آجر نما متر مربع متفاوت است. Conte nt has ᠎be en generated ​by GSA Con tent Generator  DE​MO.

اجرای نمای خشک آجری

فاکتور مهم در انتخاب عایق­ها، میزان مقاومت حرارتی آنها است. عایق­های گوناگون با مقاومت­های حرارتی برابر، از نظر میزان صرفه جویی در انرژی همانند هستند و تنها اختلاف آنها در قیمت و محل کاربرد است. درواقع این میزان دمای محیط است که زمان نهایی را برای خشک شدن کامل رنگ نمای ساختمان کلیک تعیین می کند. دمای ۲۵ درجه سانتیگراد را همواره به عنوان مبنا در نظر می گیریم و به هر میزان افزایش از این مقدار شاهد کوتاه تر شدن زمان خشکی رنگ نما و به هر میزان کاهش از این مقدار شاهد افزایش زمان خشکی رنگ خواهیم بود. با توجه به خاصیت خودشویندگی این مواد، نیاز به شستشوی مکرر نما را مرتفع می سازد. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمتهای مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسانتر از سایر روشهای اجرای نما میباشد. دومین فاکتور کیفیت متریال موجود در آجر نما است. حلال رنگ نمای ساختمان آکریلیک آب است و دقیقا همین سیال باعث افزایش حجم و ضخامت رنگ می شود و پس از آنکه از رنگ در گذر مدت معین تبخیر شد ضخامت فیلم موجود کاهش می یاید. پس از آماده سازی کامل رنگ نمای ساختمان آکریلیک از نوع پایه آب شما دیگر زمان زیادی در اختیار ندارید که بتوانید عمر مفید یا pot life را برای این نوع رنگ تعریف کنید.

شرکت اجرای نمای خشک

زیرا پس از اختلاط باید سریعاً آن را روی سطح اعمال کنید بدون آنکه بخواهید حتی یک وقفه ی چند دقیقه ای را ایجاد کنید. به عنوان مثال شما هيچگاه نمی توانید یک خمیر را در کمترین زمان روی یک سطح مشخص بگسترانید. حالت اول نشان می دهد که رنگ نمای ساختمان تنها درصد کوچکی خشک شده است و می توان لایه ی رنگ را لمس کرد بدون آنکه به پوست شما بچسبد. منتظر نظرات ارزشمند شما برای بهبود این وب سایت هستم. برای خیلیها قیمت نمای خشک ساختمان سوال است و می پرسند هزینه اجرای نمای خشک ساختمان چقدر است؟ بنابراین زمان عمر مفید عموماً برای رنگ نمای ساختمان پایه آب در نظر گرفته نمی شود خصوصاً اگر دمای محیط بسیار گرم باشد که در آن صورت هر چقدر زمان بگذرد از کیفیت مطلوب رنگ فاصله می گیریم. چرا زمان عمر مفید رنگ آکریلیک پایه آب در نظر گرفته نمی شود؟ برای رنگ نمای آکریلیک می توانیم سه درجه ی خشکی اولیه ، recoat یا پوشش مجدد، و همچنین پخت کامل را در نظر بگیریم. پوشش مجدد، نشان می دهد که رنگ به درجه ای از خشکی رسیده است که می توان لایه ی دوم را روی آن اعمال کرد و حالت آخر، پخت کامل رنگ نمای ساختمان آکریلیک نشان دهنده ی خشکی صد درصد رنگ است.

دتایل اجرای نمای خشک

Th is a rtic​le was gen er​ated ​with the help of GSA C​ontent Gen᠎erator  DEMO!

هفت نکته برای اجرای نمای خشک که می‌توانید امروز استفاده کنید

دمای ایده آل همواره ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد می باشد و رطوبت و خشکی محیط نیز در حد استاندارد باید باشد. درجه حرارت معیاری جهت سنجش فعالیت­های مولکولی در یک ماده است. یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. اجرای نمای خشک که در مورد انواع سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک کاربردی است، بهعنوان تحولی بزرگ در صنعت ساختمان بهشمار میآید. به طور مثال گرانیت از سنگ های آذرین درونی است که به دلیل جنس و شبکه بلوری سنگ ، چسبندگی مورد قبولی با ملات ندارد و در انتخاب روش اجرای آن باید دقت لازم را به خرج داد. بدون شک پیشرفت در صنعت ساختمان سازی متوقف نخواهد شد همانطور که امروزه شاهد آن هستیم بسیاری از مصالح نوین و جدید جایگزین مصالح قدیمی و سنتی شده اند ، همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، در اجرای نما هم استفاده از مصالح و ملات کاری منتفی شده است و نصب نما خشک را ترجیح می دهند. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود.  This post has been done with G​SA  C᠎ontent Gener᠎ator Dem​oversion!

دیدگاهتان را بنویسید