هفت راه‌ها ایجاد بالا دیتیل اجرای نمای خشک با کمک از شما سگ

در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. سازه های فلزی در ساختمان ها به دو بخش کلی تقسيم بندی می شوند که یک بخش شامل اسکلت فلزی که زیر مصالح ساختمانی قرار می گیرند و بخش دوم قطعات فلزی هر چند جزئی بر روی سطح سازه می باشد که غالباً نقش تزئینی دارند که می تواند قاب فلزی پنجره ها و یا چارچوب درب ساختمان و همچنين صفحات فلزی موجود بر روی لبه ی بام سازه باشد. 5. مصالح مورد نظر در نما سازی. رنگ آمیزی نماهای چوبی نیازمند یکسری مراحل آماده سازی مقدماتی می باشد چرا که سطح چوب باید بخوبی پردازش و آماده ی پذیرش رنگ نما باشند. سطوح بتنی جزو بسترهای نسبتاً خشن و سخت تلقی می شود که لازم است از رنگ نمای ساختمان با فرمولاسیون قوی و پایدار استفاده کنیم. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد. از طرفی از لحاظ طیف رنگی تنوع بسیار زیادی دارند و نسبت به سطوح بتنی ساختمانها عملکرد فوقالعاده ای دارند. This post w as c reat᠎ed by G SA C᠎ontent  Gen​er᠎ator DEMO.

دیتیل اجرای نمای خشک

از آنجا که کیفیت محصولات تولید شده آزبستی با فرآیند هات چک با هیچ یک از محصولات مشابه قابل رقابت نبود ، علی رغم مشخص شدن سرطان زایی آزبست ، تا سال ها ی زیادی این محصول در کشور های پیشرفته نیز تولید می شد .در محدوده زمانی دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 میلادی فناوری کاربرد الیاف غیر سمی و سازگار با فرایند هات چک کشف شد از آنجا که هیچ یک از الیاف طبیعی و مصنوعی به تنهایی تمامی خصوصیات آزبست را نداشتند ، بنابر این برای جایگزینی آزبست از هیبرید الیاف با مدول زیاد و کم به ترتیب , به عنوان تقویت کننده و کمک فرایند استفاده گردید . قبل از خرید رنگ ساختمان، بهتر است همه ی ویژگی ها و خصوصیات محصول را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید تا ایده آل ترین نتیجه را در پایان کار پروژه تجربه کنید. در ذیل برای گروه های اصلی و پرکاربرد رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از نکات مهم را ارائه می دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید. برای ساخت نماهای خشک مورد استفاده قرار می گیرند که در میان این مواد ، سنگ اسلبکو به علت دارا بودن مزیت های سنگ های طبیعی و مصنوعی موجود در بازار ایران ،بیش از دیگر مواد مورد توجه قرار دارد .

همان طور که می دانید محیط های آزاد بیشترین تنش را نسبت به نواحی سرپوشیده دارند و به مرور می توانند منجر به خوردگی و فرسایش سطوح شوند. بهترین و ایده آل ترین رنگ ها برای پوشش دهی سطوح سیمانی و بتنی رنگ نمای ساختمان سیلیکات ، سیلیکون و همچنین ترکیبات آکریلیک است. انواع رنگ نمای ساختمان، نحوه اجرای رنگ نمای ساختمان، فروش رنگ نما، قیمت رنگ نمای ساختمان، معرفی رنگ های ساختمانی، بهترین نوع رنگ نمای ساختمان باتوجه به نیازهای بازار ساختمان، صنعت ساخت رنگهای مورد استفاده در نمای ساختمان امروزه پیشرفت بسیاری کرده است. این پیشرفت به نوعی بوده که رنگها دیگر تنها یک پوشش برای زیبایی نیستند بلکه می توانند به عنوان عایقهای رطوبتی و حرارتی نیز عمل نمایند. برای پوشش دهی این قطعات بهتر از یک پرایمر زینک ریچ برای آغاز کار استفاده کنید و سپس از انواع رنگ نمای ساختمان رایج آلکیدی، پلی وینیل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر استفاده کنید. به طور کلی رنگ هایی که قابلیت بکارگیری در فضای باز را دارند عبارتند از رنگ آلکیدی، آکریلیک، سیلیکون، رنگ های روغنی، رنگ آکریلیک – سیلیکون، ترکیبات سیلیکات، پلی سیلیکون، رنگ پایه سیمان که غالباً برای سه گروه سطوح بتنی، چوبی و یا فلزی مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. رنگ نمای ساختمان عموماً ترکیباتی هستند که در فضای باز بر روی سطوح بتنی، گچی و گاهاً فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. سرعت اجرای این نما بالاست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را بر روی سطح خارجی ساختمان اعمال نمود. آجر نما، نه فقط برای دیوارهای خارجی ساختمان، بلکه برای دیوارهای داخلی از جمله دیوار شومینه، کنار آساسنور، راه پله و … برای کسب نتیجه ی بهتر از بکارگیری رنگ نمای ساختمان خصوصاً بر روی بسترهای بتنی حتما استفاده از پرایمر را در دستور کار قرار دهید زیرا باعث می شود قدرت پوشش دهی رنگ نمای ساختمان به مراتب افزایش یابد. در برابر نور فرابنفش یا uv مقاومت قابل قبولی دارند و قدری دیرتر اکسید می شوند اما ترجیح بر این است که در مناطق مرطوب استفاده شوند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید