هفت راه برای جلوگیری از نمای خشک نمایان فرسودگی شغلی

امروزه که به نمای محیط اهمیت بیشتری می دهند، استفاده از آجر کف نما بین مردم و زیبایی پسندان بسیار افزایش یافته و در طرح ها و مدل های مختلف و مناسب سلایق مختلف موجود می باشند. مسئله ی بعدی ضد احتراق بودن است که در صورت آتش سوزی در محل آتش نگرفته و مقاومت از خود نشان دهد و از تخریب و انتقال آتش جلوگیری نماید؛مسئله ی آخر عایق بودن است که از انتقال صدا و حرارت جلوگیری به عمل آورد و از پرداخت هزینه های اضافی برای عایق کاری محیط جلوگیری به عمل آید. یکی دیگر از شهر هایی که به تولید آجر کف فرش مشغول است شهر مشهد بوده و در این شهر مانند شهر های دیگر، انواع متنوع این محصول تولید و در سراسر کشور توزیع می شود. یکی از طرح های قدیمی آجر کف فرش مدل قزاقی است که بیشتر در خانه های قدیمی به چشم می آید ولی تولید کنندگان با کمی تغییرات به آن توانسته اند آن را با مدل های جدید همخوانی داده و نیز مورد پسند مشتریان قرار گرفته است؛ با توجه به تنوع قیمتی و زیاد بودن کارخانه های تولید کننده این محصول دارای قیمت رقابتی زیادی بوده و هنگام خرید باید به این نکته توجه نمایید.

دتایل نمای خشک

ابعاد سرامیک هایی که در این نوع از نما به کار برده می شود استانداردهای لازم را دارند . در تهیه ی این دوغاب علاوه براینکه باید سیمان زیادی به کار برد نباید از سیمان خشک جهت بالا بردن سرعت خشک شدن دوغاب استفاده شود . شاید جالب باشد بدانید قدمت استفاده از آجر های تزئینی به هفت هزار سال می رسد که نشان از اهمیت زیبایی ساختمان ها از گذشته تا امروز دارد؛ در آن زمان از گل و خاک جهت ایجاد نما استفاده می کردند که بعد ها به سنگ ها هم رسیده شد. از شاخص ترین این نما ها می توان به هرم های ثلاثه ی مصر، نما های رومی و یونانی و حتی نماهای باستانی ایران اشاره کرد که نشان از اهمیت زیبایی شناسی مردمان قدیم دارد. از مکان هایی که می توان این آجر نسوز سیمانی را نصب نمود می توان به پیاده رو ها و کوچه ها، استخر های خانگی، حیات خانه ها، اماکن ورزشی و تفریحی، پارک ها و بوستان ها، بالکن ها و نیز پارکینگ های خانه ها اشاره نمود.

برای زیرسازی کار باید از پلاستر سیمانی استفاده گردد و سپس مصالح با کمک چسب روی سطح کار چسبانده شوند. در نماهای سنگی و سیمانی علاوه بر میلگرد از روکش رایتس نیز برای افزایش کیفیت نهایی کار استفاده می شود. این آجرها به دلیل این که ضریب انتقال حرارتی پایینی دارند از اتلاف انرژی جلوگیری میکنند. کیفیت شیشه، ضد عایق صوتی، ضد عایق حرارتی و مقاوم بودن در برابر شکستن، بسیار حائز اهمیت است. عایق صدا و حرارت: این آجر ها توانایی ایجاد عایق صدا و عایق حرارتی بوده و از این حیث در کاهش هزینه های ایجاد عایق در خانه ها موثر است. از مدل های قدیمی آجر سفالی کف فرش، طرح سنتی بوده که از تنوع پایینی برخوردار بوده و در گذشته بیشتر از آن ها استفاده می کردند و از کیفیت پایینی برخوردار بوده اند. سراميك خشك نماي پرسلاني، به دليل تنوع توليد آن و استفاده از دستگاههاي پيشرفته، كه موجب ورقهنمودن سراميك به ضخامت يك سانتيمتر ميگردد، باعث تنوع و پيشرفت در نما گرديده است. این چسبها از فرمولاسیونی تهیه می شود که هر بار تلاش می نمایند با فرمول بهتری این محصول را تولید نمایند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از طرح های گل و گیاه، فضای خانه را به طبیعت نزدیک تر می کنند.  Th᠎is da ta was creat᠎ed by G SA C᠎on᠎te nt Generat or ᠎DEMO.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

برای استفاده از این چسبها کافی است که درب چسب را باز نموده و به اندازه مورد نیاز برداریم و با مقداری آب مخلوط کنیم و بعد بندکشی را شروع کنیم تا کاملا خشک شود می بینیم که به بهترین حالت انجام شده است. بیشتر افرادی که به دنبال چسب برای نصب کاشی و سرامیک هستند خواستار خرید چسب ضد لغزش سرامیک می باشند تا شاهد عملکرد عالی از آن باشند لازم به ذکر است بدانید که چسب سرامیک مزیتهای بسیار زیادی دارد که ما به جای ملات از آن استفاده می نماییم بدین رو به بخشی از آن اشاره خواهیم کرد تا شما انتخابی درست داشته باشید. با استفاده از این چسب این امکان وجود دارد که دو مطالح را به هم وصل نماییم که این مصالح می تواند سرامیک، سنگ، کاشی و غیره باشد. در دوره ی ساسانی این صنعت به اوج خود می رسد و اکنون کوره پز خانه هایی وجود دارد در سراسر کشور که گواه این مدعاست؛ همچنین علاوه بر استفاده ی ایرانیان از آجر به عنوان نما، جهت دست نوشته های پادشاهان هم استفاده می شده که برای همیشه ی تاریخ جاودان بمانند. مستحکم بودن از دیگر ویژگیهای این چسبها می باشد، در واقع اگر زلزله بیاید این سازه اونقدر محکم است که با ریشترهای پایینتر نریزد.

قیمت اجرای نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما سرامیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید