هفت گام‌های ساده برای یک کارآمد نمای خشک استراتژی

در روش نصب آجرهای سنتی به منظور چسبندگی بهتر آجر به نما ابتدا آجر را در آب خیس کرده و سپس عملیات نصب را آغاز می کنند ، این روش باعث کثیف شدن سطح آجر و نمای آجری ساختمان شده و این درحالیست که عمدتاً آجرها بدلیل وجود نمک و املاح در آب و ملات دچار شوره زدگی می شوند. در ادامه این مطلب از ویکی طراح به نکتههای مهم و اساسی در خصوص خشکه چینی آجر اشاره خواهیم کرد. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. حال اگر بخواهیم آدرس و شماره تلفن بهترین شرکت های اجرای نمای خشک را به شما عزیزان بدهیم باید شرکت تجهیز نما را معرفی کنیم. تعداد زیادی از آژانس های مشاور املاک، اشخاصی را برای ساخت و تجهیز ساختمان های جدید معرفی می کنند. به طور کل چندین سال است که نمای کامپوزیت و آجری به یکی از متداول ترین متریال های مصرفی در اجرای نمای ساختمان های مسکونی تبدیل گشته است.در صورتی که در سیستم اجرای نمای ساختمان از انواع سنگ های رودخانه ای و ضخیم استفاده میکنیم باید قالبها را تا زمان گیرش کامل ملات استفاده کرد .در صورتی که در اجرای نمای ساختمان از سنگ پلاک در نما استفاده شود باید در برابر یخ زدگی از آن مراقبت لازم را به عمل آورد تا سطح کار از هر نوع آلودگی پاک شود و سپس با یک روش مناسب به بخش زیرین خود متصل شود که برای این کار میتوان از پیچ و رول پلاک و نصب کردن سیم و اسکوپ کردن سنگ نما و کار گذاشتن قلاب استفاده کرد . Th is post w᠎as g​en erat᠎ed with behsaznama  Conte᠎nt Gen᠎er at᠎or  Dem​oversion​.

شرکت های نمای خشک

همچنین می توان آن را درمان کرد تا اطمینان حاصل شود که رنگ آن به طور مداوم در طول زمان تغییری نم یکند. اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهد. اگر از اندازه های مختلفی دارید آنها را کنار هم بگذارید و مرتب ترکیب چیدن آنها را تغییر دهید تا به شکل مورد علاقه خود دست یابید. نسل جدید آجرهای نما که آجر نمای نسوز نام دارند به دلیل جذب آب مناسب و پخت بالا و استحکام بسیار بالا از این مزیت برخوردارند که نیاز به مرطوب کردن آجر نداشته و به راحتی به نمای ساختمان متصل شده و بخش عمده ای از ملات را به خود جذب می کنند که این ویژگی خاص و منحصربفرد در نسل آجرنسوز باعث ایجاد استحکام بالا و زیبایی نمای ساختمان می شود . پیاده سازی و نقشه بردرای نمای ساختمان ، نقشه برداری و اجرای نما در تهران و شهرستان ها ، طراحی نمای حرفه ای و اجرای آن در ویلاهای لوکس و …

نما را بهتر است با دوربین TS09 لایکا کار کرد و یا اگر نبود هم با ۰۶ یا ۸۰۵ کالیبره هم میتوان کار را اجرا کرد از این رو جهت طراحی ، پیاده سازی و نقشه برداری نمای حرفه ای و سازه های آهنی شما در خدمتیم بهتر است با ما تماس بگیرید. در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو. شرکت تجهیز نما با داشتن تمامی فاکتور های گفته شده و نیز استفاده از نیروی های متخصص و تعهد پذیر، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در پروژه های نما ساختمان است. انتخاب چسب مخصوص آجر باید دقیق و سنجیده بوده و با خصوصیات فنی محصول قابل اجرا در نما همخوانی داشته باشد.چسب مناسب در اینباره مهم است و نیاز به مطالعات مهندسی دارد.نمی توان در انتخاب چسب مخصوص آجر همانند ملات و سیمان عمل کرد،چرا که اجرای نما با روش ملات با یک استادکار با تجربه نیز قابل اجرا خواهد بود.عملکرد این چسب همانند یک ماده الاستیک است که قادر به زیر سازی و جذب حرکات ارتعاشی آجر یا کاشی کار شده دارد.برای اجرای نمای آجری قبل از به کاربردن چسب باید پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شده باشد.

مجری نمای سرامیک خشک

ولی در کنار توجه کردن به زیبایی و کیفیت اجرای نمای ساختمان میبایست به مقدار هزینه تمام شده نیز توجه کرد. باید توجه شود که سطح زیر نماکاری کاملاً تمیز و فاقد هر گونه آلودگی باشد. در این مرحله سطح زیر ساز باید به طور کامل صاف و تراز باشد. اگرچه به طور طبیعی مانند سایر گونه ها بادوام نیست، اما می توان آن را در برابر پوسیدگی قارچی ضمانت کرد. برای جلوگیری از این امر در اجرای نمای آجری باید بندکشی به طور دقیق انجام شود تا از نفوذ احتمالی آب جلوگیری به عمل آید. از طرفی جلوه بیرونی هر ساختمان می تواند نشان دهنده نوع کاربری آن نیز باشد. چرا که این نورپردازی ها باعث خواهند شد که ساختمان شما در شب نیز همانند روز زنده، پویا و تاثیر گذار باشد. ما در فضای شهری با یک ساختمان روبرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب می شود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیر گذار است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید