هیاهوی جدید درباره نمای خشک

در اکثر مواقع در مرحله نخست سنگهای ابزارنما یعنی سنگهایی که عرض کمتری دارند همانند سنگهای قاب دور پنجره و یا دندان موشی و همچنین ستونهایی که بر روی نما هستند شروع به ریزش میکنند که حالت اخطار دارد. اما نکته ی مهم تر اینجاست که شست و شوی این پرده ها نیز آسان است چرا که وزن خیلی پایینی دارند. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. هر دوی این بخش ها بسیار متنوع هستند و می توانند در محیط های مختلفی به نما خشک کار بیایند. همچنین تصویری از هر بخش برایتان قرار میدهیم تا شما را به خوبی با نماها آشنا کنیم. یکی از پرطرفدارترین نمونه های کاشی و سرامیک امروزه سرامیک آجری است که فضایی خاص و زیبا به ساختمان شما می بخشید در این مقاله به بررسی تمام نکات کاشی و سرامیک آجری می پردازیم. با استفاده از پرده های پانچ شما می توانید هر طرحی که دلتان می خواهد و با دکوراسیون داخلی خانه تان هماهنگ است را انتخاب کرده و روی پارچه ی مخصوص این پرده ها چاپ بزنید.  Th is con tent w᠎as done by behsaznama C​ontent G enerator D emov᠎ersi᠎on !

فروش تجهیزات نمای خشک

اما صرف نظر از تمام این مسائل، پرده های پانچ مدل های متنوعی هم دارند. آرمن طرح و نما، ایده پرداز انواع طرح های روز نمای ساختمان است که به کمک مهندسین و طراحان زبده خود، خدمات متنوعی را ارائه می دهد. این قیمت برآورد اولیه یک متر نمای سرامیک خشک جهت اجرای دیوار صاف و بدون پنجره است. پیوند این پشته با برج سنگی به وضوح در نقشه اولیه محوطه و تصاویر قدیمی هوایی دیده میشود. اما در عصر مدرن امروزه، وسایل زیاد دیگری نیز به بازار آمده اند که می توانند در دکوراسیون داخلی استفاده شوند. همچنین به دلیل پیشرفت صنعت چاپ، کیفیت این پرده ها نیز بالاتر رفت و توانستند طرح های پیچیده تری را نیز روی آن ها پیاده سازی کنند. در واقع این مسئله به دلیل کیفیت چاپ بالایی این پرده هاست. طرح چاپی آن ماندگاری بالایی دارد: یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پرده های پانچ این است که طرحی که روی آن ها چاپ شده است، ماندگاری بالایی دارد و با شست و شو، به سادگی از بین نمی رود. یا حتی پرده پانچ طرحداری خریداری کرد که بیشترین هارمونی را با خانه های کلاسیک و سنتی دارد. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . Content has be en created by G​SA C​onte nt  Gen᠎erator Demov ersion!

مصالح نمای خشک

با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. این نما به دلیل ساختاری بسیار مناسبی که دارد، باعث شده که در کنار زیبایی آن، استحکامی فوق العاده را نیز دارا باشد.استحکام آن به دلیل استفاده کردن از فریم آلومینیومی و شیشه در آن است که شیشه نقش نمای بیرونی را ایفا می کند. نصب آن باعث می شود که صرفه جویی بیشتری در هزینه ها صورت بگیرد. 1.صرفه جویی در زمان. البته از دیگر مزایای روش های خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اسکلت ساختمان می باشد. یکی از روش های رایج استفاده از سرامیک در نما ، اجرای نمای سرامیک خشک می باشد که در ساختمان های بلند مرتبه و طیف وسیعی از کاربری ها مانند اداری، آموزشی و مسکونی رواج دارد.

معمولا پرده ها می توانند نقشی تعیین کننده در تعیین حالت کلی خانه داشته باشند. همان طور که اشاره کردیم، اصلی ترین ویژگی پرده های پانچی این است که می توان روی آن ها طرح های مختلفی را چاپ کرد. در واقع برای نصب این پرده ها کافیست میله ی پرده را از حلقه های پرده پانچ عبور دهید. پرده پانچ را می توان بدون دردسرهای اضافه نصب کرد. در این مقاله از وبسایت سازه یاب می خواهیم در مورد پرده پانچ صحبت کنیم. اگر این موضوع برایتان جالب است و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پرده های پانچ به دست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. یکی دیگر از مزیتهای جالب ویژه این نوع نمای ساختمان، قابلیت تعمیر و تعویض آن است. برخلاف پرده های پر چین و شکن که دوخت پیچیده ای دارند، این نوع از پرده ها خیلی مصرف پارچه ی کمی دارند و در نتیجه قیمت نهایی را پایین تر می آورند. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. همان طور که از نامشان مشخص است این پرده ها دارای طرح ها و نقش های سنتی هستند و بیشتر به درد خانه هایی می خورند که استایل سنتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید