هیاهوی جدید درباره نمای مدرن

فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. نکته ی بسیار مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که وقتی خیسی پرده از بین رفت، آن را در حالتی که هنوز مقداری نم دارد از میل پرده آویزان کنید. مانند سایت بالا شما کافی است موقعیت خود را به سایت ارائه کنید و سپس جهت قبله را بهصورت آنلاین مشاهده کنید. از طرفی عدم تجربه کافی در زیرسازی نمای سیمانی، میتواند موجب شود تا پس از اجرای نما روی آن ترکهای قابل مشاهدهای ایجاد شود. در چنین شرایطی نیز کافی است که روی لکه های مربوطه، مقداری آب و صابون بریزید. در چنین شرایطی می توانید از بخارشوی های دستی استفاده کنید که خیلی ساده و سریع، روی آن را تمیز می کنند. بدین منظور می بایست بدنه ساختمان با ساختار سازه ای ساختمان اتصالات یکپارچه داشته باشد. نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند. توضیحات تکمیلی : پروژه مدرن زعفرانیه یکی از پروژه های شاخص منطقه 1 تهران می باشد که از طراحی نمای منحصر به فردی تشکیل می شود که شامل انواع نماهای خشک اعم از کرتین وال سرامیک خشک ، فایبرسمنت برد ، ترموود ، آلومینیوم کامپوزیت و لوور می باشد ، شرکت مجری نما نیل سازه پس از جلسات متعدد با کارفرما و پس ازتهیه کامل نقشه های طرح اجرای توسط مشاور شروع به فعالیت در این پروژه نموده است و همچنان تیم اجرایی این شرکت در حال فعالیت در این پروژه می باشد و پس از تکمیل نمای بسیار زیبایی را به ارمغان خواهد آورد. ᠎Th is ᠎po​st has  been  do​ne ​wi th t he he᠎lp of behsaznama Con tent Generator  DEMO​!

سیستم های مدرن نما

خب، در این مقاله، به تعریف کلی نمای کرتین وال و تفاوت آن با سایر نماها پرداختیم، برای مطالعه جزییات بیشتر درباره این نمای ساختمانی، میتوانید به مقاله همه جزییاتی که باید درباره نمای کرتین وال بدانید! در ادامه مقاله بیشتر درمورد روشهای اجرای نمای کرتین وال، ویژگیهای این نما و انواع آن کرتین وال صحبت خواهیم کرد. حالا میخواهیم انواع نمای مدرن و روشهای اجرای آن را با هم بررسی کنیم. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. از نوع خاصی از نما هاي جديد ورق ها ی سنگ قابل انعطاف با نام تجاری فلکس استون است که براي نما سازي داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد دارد. این پانل نوین کاربردهای زیادی در صنعت دارد. عایقهای پلی استایرن انبساطی دامنه کاربری وسیعی دارند که از جمله مهمترین آنها میتوان به استفاده در صنعت بستهبندی مواد غذایی، ساخت انواع ظروف، صنعت بستهبندی و حملونقل بار (به دلیل خاصیت ضدضربه بودن) و همچنین صنعت ساخت و ساز و ساختمان اشاره کرد. ᠎Th is has  been g᠎enerat ed  by behsaznama  Co᠎nten t Gene​ra tor DEMO.

در طراحی نما مانند طراحی داخلی بایستی به عوامل محدود کننده مختلف به صورت هماهنگ پرداخته شود با این تفاوت که در طراحی نما به دلایلی که به آن اشاره میکنیم، این عوامل گستردهتر و حساستر هستند. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. در زمینه ی قیمت نصب حفاظ اطلاعات دقیق نمیتوان و نکته ای را که باید دانست در زمینه برآورده کردن تمامی امکانات و ابزار آلات حفاظ پنجره می باشد . در آخر باز هم توصیه می کنیم که برای انتخاب پرده پانچ، حتما به دکوراسیون داخلی منزلتان بیشترین توجه را داشته باشید. در صورتی که میزان چروک های پرده پانچ در حالت مرطوب هم مشخص و واضح است، توصیه می کنیم قبل از آویزان کردن آن، اتوکشی را انجام بدهید. بنابراین در جایگاه فردی که می خواهید طراحی نمای ساختمان خود را به یک پیمانکار بسپارید دقت به میزان تجربه و مهارت او در اجرای نما داشته باشید. سبک بودن ساختمان و تغییر مکان های جانبی جداگانه، باعث عدم ترک خوردگی و سقوط مصالح از نما می شود.

یکی از بارزترین نکات در رابطه با حفاظ های پنجره و نصب حفاظ پنجره تامین امنیت آنان است. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمیشود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده میشود. تقارن یکی از اصول جدایی ناپذیر طراحی و اجرای نما خشک کلاسیک است و نوعی سیستم اصیل می باشد. این سیالیت و پویای را بهرش های مختلف می توان در نمای ساختمان به وجود آورد. در آخرین سطح از آلودگی نیز ممکن است که لکه های به قدری زیادی و عمیق باشند که هیچ چاره ی دیگری به جز جدا کردن پرده از روی میل پرده وجود نداشته باشد. در ضمن فرصت چاپ طرح مورد علاقه تان نیز به وجود می آید. چرا که حرارت بسیار زیاد، باعث می شود که طرح و بافت پرده آسیب ببیند. این مرحله از اجرای نبشی کشی نما، به نوع مصالح استفاده شده در نما بستگی دارد که اگر به عنوان مثال در نما از سیمان استفاده شده باشد، نیاز به ملات برای اتصال بهتر نما به نبشی ها ضروری خواهد بود. نمای فلزی از دسته نماهای محبوب ساختمان است که با توجه به نوع فرم و برش ورقههای فلزی، به انواع: استرچ متال، پانچ متال، مش توری، سه بعدی دیجیتال و …

دیدگاهتان را بنویسید