وحشی‌ترین عامل درباره سرامیک پرسلانی {آیا نیست |

دوام و مقاومت پنل هايي که در اين نوع از نما به کار مي رود در برابر مواد شيميايي بسيار بالا مي باشد. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر بوده که بیشتر بار شیشه بر روی لامل های عمودی (مولیون) خواهد بود، اما در افق دید بعضی از طراحان و آرشیتکت ها و به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل ، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر می گیرند که این بسته به ظرافت در طراحی نما و معماری می باشد. سرامیک های استراکچردار نیز در این گروه قرار می گیرند. سرامیک پرسلان رشته ی گسترده ای است از شیمی سیلیکات ، که در نیم سده گذشته به ویژه پس از جنگ جهانی دوم ، بر پایه دانش شیمی و پختن ، استوار شده و پیشرفت می کند. با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما از جمله: پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، به طور جد امکان خطای انسانی به ویژه در قسمتهایی مانند: درصد اختلاط ملات و… این همه، در واپسین سالهای قرن بیستم میلادی، چهره شهرهای مدرن امریکا را دگرگون کرد.

دتایل نمای خشک

در طراحی نما مدرن و پایدار ، بنا خود را با شرایط اقلیمی محیط پیرامون تطبیق می دهد و ارتباط متقابلی با آن برقرار می نماید. تطبیق پذیری بالای کاشی های پرسلان در کنار تنوع بالا در طرح و رنگ این کاشی یکی از ویژگی های برجسته آن است. پانل سرامیک پرسلانی ، سرامیک هایی با ضخامت کم هستند که از رس، سیلیس، حلال، مواد رنگی و دیگر مواد ساخته شده و معمولا در کف، دیوار و نماها به کار می رود. این سامانه به دلیل نداشتن کاسِت از روش دیگر یعنی Step-Unite مقرون به صرفه تر است. مضافاً اینکه این سرامیک ها در کنج های بیرونی و برگشت به دلیل یکسانی رنگ بدنه و سطح عملکرد بسیار بهتری از سرامیک های معمولی دارند. سرامیک های پرسلانی گروه فول بادی یا همان سرامیک های تمام بدنه:در این نوع سرامیک ها سطح و بدنه محصول دارای رنگ یکسان می باشد. سرامیک های پرسلانی گروهColored body:در این نوع سرامیک ها رنگ سطح و بدنه مثل سرامیک های فول بادی همرنگ نبوده و با اختلاف جزئی در آن طیف قرار دارد. ​Th᠎is a rt ic le h as  been do​ne with the ᠎help ᠎of behsaznama C᠎on​te᠎nt Ge nerato r DEMO .

سرامیک های فول بادی بهترین محصول برای فضاهای پرترافیک می باشند. آنها باید قادر باشند که بر اساس نوع ساختمان شما بهترین نوع نما و روش نصب را انتخاب کرده و به کار بگیرند. در این مقاله می خواهیم درباره اجرای نمای ساختمان با سرامیک صحبت کنیم. مشاوران فعال در این زمینه ضمن شرح خدمات طراحی نما، نحوه محاسبه هزینه نمای ساختمان را برایتان شرح داده و شما را در اخذ یک تصمیم درست برای سفارش طراحی نمای ساختمان یاری می دهند. شایان ذکر است در طراحی برخی شرکت های تولید کننده پروفیل های آلومینیومی امکان تبدیل هر یک از مدول ها به بازشوی مخفی تنها با اضافه کردن یراق آلات لازم امکان پذیر بوده و نیازی به تولید مجدد این بازشو ها نیست. در روش نمای کرتین وال شیشه ای فریم لس اگر به سطح شیشه بنگریم شاهد یک سطح یکدست خواهیم بود اما فریم های شیشه به شکل سایه از زیر شیشه مشخص خواهد بود. Th is h as been c re ated  wi​th behsaznama Con tent Gen erator D​em ov​ersion .

در این دسته سیستم های نصب خشک سرامیک، قسمتی از بست های نگهدارنده سرامیک نمای خشک، در نما نمای سنگ قابل مشاهده است. با توجه به تحول در صنعت ساختمان و لزوم صرفه جویی در منابع، هزینه و افزایش دقت اجرا نمای سرامیک، روش اجرای نمای سرامیک خشک با استقبال بالایی رو بروست. U-Channel در انواع سیستم های نمای شیشه ای کرتین وال عموما به عنوان یکی از سیستم های سبک و مقرون به صرفه شناخته شده که به لحاظ فنی ، اجرای آن در ساختمان های با ارتفاع بالا توصیه نمی شود و با توجه به نوع اتصال شیشه و میزان تحمل بار در این سیستم ابعاد مدول ها می بایست به صورت محدود و حدالامکان با ارتفاع کم در نظر گرفته می شود. اگر برای ساختمان خود هنوز متریال خاصی در نظر نگرفته اید با خواندن این مقاله حتما به گزینه اجرای نما ساختمان خود با سرامیک نیز فکر خواهید کرد. با توجه به تنوع بالای سرامیک از نظر رنگ، بافت و ابعاد سرامیک و تولید انبوه و با کیفیت و مقاومت بالای این محصول در برابر عوامل جوی، به کارگیری سرامیک پرسلانی در نمای ساختمان ها گسترش روز افزونی داشته است. همانطور که می دانید یکی از مصالح پر کاربرد در اجرای نمای ساختمان ها سرامیک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید