وحشی‌ترین چیز درباره کرتین وال {آیا نیست |

دارای مزایای بسیاری است که کاربرد آن را برای ساختمانها بسیار افزایش داده است که در ادامه به بررسی دقیقتری از هر یک از این موارد می پردازیم که چگونه می تواند زیبایی نما را به دست آورد و حالت چشمنوازی را پدید آورد. سرامیک خشک دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و به دلیل مزیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیار قرار گرفته است. ساختمان یک موجود منزوی و خود بسنده نیست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند ، بلکه میبایست با حفظ شخصیت و اعتبار خود، عنصری از یک جامعه وحدت یافته باشد. از مصالح به روز تری مانند سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. در اجرای نمای سنگ به روش خشک ، اسکوپ ها هویدا هستند؟ چطور این اسکوپ ها تو نمای خشک سنگ رو نگه میدارن؟ خیر ، اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را توسط پیچ و مهره فلزی جاسازی شده به دیوار نما متصل و فیکس می کند. ᠎Con tent was c reat ed with G​SA  Content Gene ra to᠎r DE​MO!

قیمت اجرای نمای خشک

بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان 2 میلی متر در نظر گرفته شده است. نمای سرامیک خشک در برابر آتشسوزی مقاومت بالایی داشته و نمیسوزد؛ بنابراین با خیال راحت میتوان از این نوع نما استفاده کرد و احتمال آتشسوزی ساختمان را تا میزان قابلتوجهی کاهش داد. قبل و بعد از نصب هر پنل سنگ باید از تراز بودن آن اطمینان حاصل کرد. اگر دیوار کاملا نو است باید از خشک بودن و سفت بودن سطح آن اطمینان حاصل کرد تا سنجاق در سوراخی که روی دیوار ایجاد شده است محکم باشد و احتمالی برای قرار دادن پین درون دیوار وجود نداشته باشد. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. خشکه چینی نما فقط برای سنگ انجام میشه یا مصالح دیگه هم بدون ملات میشه در نما نصب کرد؟ 4. مجری نصب نما باید به خوبی موقعیت جغرافیایی پروژه در حال انجام را از هر نظر بررسی کند. گروه بهمنی پیشنهاد میکند پیش از وقوع هر حادثهای نسبت به پیچ و روپلاکنما، مقاومسازینما و بیمهکردن ساختمان خود اقدام کنید، جالب است بدانید برای انجام پیچ و روپلاک نما لزومی به داربست زدن نیست بلکه میتوانید با بهرهگیری از خدمات مشاوره از طناب برای انجام کار استفاده کنید.

نمای سنگ: سامورایی روش

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع نمای ساختمان می پردازیم. انواع مختلفی از بست ها و پین ها وجود دارد. پس از ایجاد شیار در پشت سرامیک ها، کلمپ ها با برجستگی های خود از طریق چسب داخل این شیارها محکم می شوند.در مرحله آخر، سرامیک ها به واسطه کلمپ ها روی ریل های زیرسازی پیچ می شوند. برای نصب خشک نماهای سنگی به بست و پین نیاز است. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از بست های پین دار و انکر های مخصوص از پشت نیز صورت می گیرد ، تنها باید در این روش ها ضخامت سنگ را کاهش داد. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. لازم به ذکر است که فقط از بست های فولادی ضد زنگ استفاده کنید. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود.

نما های خشک

البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. استفاده از این نما سبب برطرف کردن مشکل فشار حاصل از باد بر نمای سازه در ساختمان های بلند می شود و با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار مورد توجه و انتخاب بسیاری از معماران و طراحان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این قابلیت در بسیاری از نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن بخشی از نما مجبور به تقبل هزینه زیادی جهت تعویض کامل آن می شوید . این انکر داخل سوراخ با قطر ۶ میلیمتر قرار گرفته سپس با چکش به زائده ای که مخصوص این کار تعبیه شده ضربه می زنیم . این روش دارای 4 نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. Post h​as be en c᠎reated ​with the help ᠎of behsaznama Con te nt Gener᠎ator D emoversion.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید