پنج ترفند درباره اجرای نما ای کاش قبلاً می‌دانستید

در گذشته متریالی که برای نمای ساختمان استفاده می شد بسیار آسیب پذیر بوده و قدرت جذب گرد و غبار بالایی داشت از این رو بعد از گذشت چندین سال و با قرار گرفتن نما در معرض نور خورشید و بارش باران نمای ساختمان به سرعت دچار تغییر رنگ شده و لکه های تیره بر روی آن ایجاد می نمای سنگ گشت. مدل طرح چوب کامپوزیتی ظاهری همانند چوب طبیعی داشته با این تفاوت که دچار پوسیدگی نمی گردد و در برابر بارش و نور آفتاب مقاوم می باشد، این محصولات علاوه بر داشتن میزان مقاومت و ماندگاری عالی دارای جذابیت ظاهری نیز می باشد و امروزه به یکی از پر طرفدارترین نماهای کار شده بر روی ساختمان تبدیل شده اند. ترمیم و تعمیر محصولات کامپوزیتی به آسانی قابل انجام است زمانی که قسمتی از نمای ساختمان دچار آسیب شد می توان آن را تعمیر کرد، نصب این صفحات به نسبت دیگر نماها بسیار ساده بوده است و نیازی به تخریب قسمتهای مختلف نمای ساختمان نمی باشد. آراتایل(گروه بازرگانی آباده) بزرگ ترین مرکز فروش کاشی و سرامیک، شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان در اصفهان، با نمایندگی بیش از بیست کارخانه و برند معتبر، آماده انجام خدمات به مشتریان به صورت آنلاین و حضوری می باشد. ᠎This po st was wri tt en  with the he lp of behsaznama C​ontent G​enerat᠎or D emoversion!

نصاب نمای سرامیک خشک

به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از ۱۵ سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. در حال حاضر بسیاری از شرکتهایی که مجری نمای مدرن ساختمان هستند، با ترکیب آجر و مصالح جدید، نماهای بسیار زیبا و خاصی برای ساختمانها طراحی میکنند. شاید برای شما سوال شده باشد که فرق بین انواع نماهای سیمان در چیست؟ به دلیل کیفیت بالای این محصولات تقاضا برای خرید محصولات ما بسیار بالا رفته است، از این رو مجموعه ما اقدام به فروش اینترنتی این محصولات کرده و شما می توانید به راحتی و با چند کلیک این محصولات با کیفیت را به صورت عمده خریداری کنید، در قسمت بالای صفحه اصلی سایت ما فرمی قرار داده شده است که باید توسط مشتری تکمیل گشته و برای ما ارسال شود، بعد از ارسال فرم برای ما مشاورین و کارشناسان فروش ما با مشتری تماس گرفته و سفارش آنها را ثبت می کنند.

علاوه بر سبکی، این محصولات همانند ورق فولاد دارای تنوع بسیار بالا بوده و افراد با سلیقه های مختلف می توانند آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند، ورقهای کامپوزیت یک ویژگی خاص دارند و به عنوان عایق صدا و حرارت نیز مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو بهترین انتخاب برای طراحی و ساخت ساختمان می باشند زیرا از ورود سر و صدا آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری می کنند همچنین به دلیل اینکه این محصولات عایق حرارتی هستند میزان انرژی مصرفی برای گرم کردن و سرد کردن خانه به شدت کاهش می یابد. از برجستهترین مزایای این قطعه ساختمانی میتوان به دوام بالا، سهولت در اجرا، وزن پایین، مقاومت در برابر حرارت بالا و آتشسوزی، تنوع رنگ، سرعت اجرا، قابلیت آببندی و عایق صوتی بودن را نام برد. کیفیت و تنوع انواع آجر نما در کارخانه شهرزاد ایران زمین سبب شده تا نیاز معماران، انبوه سازان و شرکتهای ساختمان سازی بزرگ استان در سال های متوالی، تامین گردد. یکی از پرطرفدارترین کامپوزتهایی که در اجرای نمای ساختمان به کار می رود کامپوزیتهای طرح چوب هستند، این محصولات در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده است و دچار پوسیدگی نمی شوند.

میزان قیمت و نحوه محاسبه ورق آلمینیوم کامپوزیت نانو باند بستگی به نوع و کیفیت ورق آلومینیوم کامپوزیت دارد، همچنین متراژ و میزان استفاده از آنها نیز بسیار مهم است زیرا این محصولات همچنین ورق روی بر حسب متر مربع به فروش می رسند. از مزایای دیگر این نوع کاشی ها میتوان به طرح ها و رنگ های بی پایان این نوع کاشی ها اشاره کرد. کاشی و سرامیک ساده به عنوان نمای ساختمان، بسیار خوب عمل میکند. گرچه مقاومت و دوام کاشی پرسلان را ندارد اما از وجه تمایز های بزرگ این نوع کاشی ها با پرسلان، میتوان به سبک تر بودن، نصب و برش راحت تر اشاره کرد. یکی از جدیدترین مدلهای تولید شده انواع ورقهای کامپوزیت می توان به نوع نانو این محصول اشاره کرد، همانطور که از نام این محصول پیدست این محصول با استفاده از فناوری نانو تشکیل شده است، خاصیت نانو این ویژگی را به این محصول می دهد که توانایی جذب گرد و غبار و رطوبت را نداشته باشند و ظاهر آن تا سالیان سال به همان شکل اولیه و با همان درخشش خاص باقی بماند و رنگ خود را از دست ندهد. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید