پنج روش‌ها توییتر اجرای نما من را نابود کرد بدون من متوجه شدم

سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… حذف کانی های غیر فلزی، سبک شدن سرامیک، عدم نیاز به ملات سیمانی و دیگر ویژگی های منحصربه فرد این کاشی باعث شده اند تا بتوان آن را به راحتی در سازه های مرتفع نصب کرد. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. نمای سرامیک خشک پرسلانی به دو صورت مجوف (سوراخ دار) و پر (فول بادی) به فروش می رسد. تا آنجا که امروزه از تهران تا کیش، و از تبریز و خراسان تا بنادر و مناطق کویری با هر نوع آب و هوا، اجرای نمای خشک همه جا پر طرفدار است.

اتصالات نمای خشک

انتخاب نوع سرامیک به منطقه و نوع آب و هوا بستگی زیادی دارد.مثلا ساختمانهایی که در مرکز و جنوب که هوای گرمسیری دارد، می توانند از سرامیک معمولی یا غیر پرسلان برای نمای خارجی استفاده نمایند. پالرمو یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک است، برای استعلام قیمت سرامیک پالرمو با ما در کاشیران همراه باشید. کاشیران از اولین مراحل خرید سرامیک تا بارگیری و نصب سرامیک پرسلان توسط ماهرترین تکنسین ها در خدمت شماست. با ما در این مطلب از کاشیران همراه باشید تا با نمای خشک پرسلانی اجرای نمای خشک در ایرانبیشتر آشنا شویم. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا بهترین نوع نمای سرامخیک خشک پرسلانی را تهیه کنید. بنابراین بسیاری از کارشناسان و پیمانکاران ساختمانی پیشنهاد می کنند که در مواقعی که استفاده از سرامیک مجوف چندان ضروری نیست، از نمای سرامیکی خشک فول بادی یا پر استفاده کنید. ۵- قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد.

با اجرای نما دیگر اشتباه نکنید

وجود وزن متعادل، قیمتهای مقرون به صرفه، تنوع سرامیکها، جذب رطوبت پایین و تمیز کردن به صورت آسان از جمله ویژگیهای سرامیک نما طرح سنگ هستند که این دسته از محصولات را برای کاربران پر مصرف ساخته است. تولید یک مرحله ای : فیبرهای پیش خردشده در میکسر بعد از اختلاط با بقیه مواد و ویبره شدن در قالب مربوطه ریخته شده و آماده تولید در مرحله نهایی می شود این شیوه تولید به دلیل بهرهگیری از قالبهای متعدد، برای تولید ساختارهای کوچک معماری در مدتزمان کوتاه بسیار تطبیقپذیر و ایده آل است . در واقع شما باید بدانید که اجرای نما با استفاده از این سرامیک ها با آب بندی بسیار عالی و ویژه ای انجام می شود. دلیل این که به این نوع سرامیک، سرامیک خشک می گویند، این است که قابلیت جذب رطوبت در آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده. بنابراین، به منظور جلوگیری از جلب توجه بست ها می توان آن ها را با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشاند و یا در ترازهای پایین تر که امکان رویت بست ها وجود دارد، از روش نصب پنهان یا روش های نصب­تر استفاده کرد.

A​rticle has been generated  by behsaznama Content G enerator Demoversion !

قطعات نمای خشک

در سیستم نصب خشک پنهان، بست های سیستم نصب به روش های مختلفی مانند؛ ایجاد شیار یا سوراخ کاری پشت سرامیک، استفاده از چسب های پلی ارتان و … این محصول عموماً برای پوشش سقف ها، کفها، دیوارها یا اشیاء دیگر مانند رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. در نماهای شیشه رنگی، بعلت ضخامت کم و جذب انرژی درفصول گرم و معتدل سال با تابش آفتاب روی سطح آن، شاهد افزایش بیش از حد دمای داخلی ساختمان هستیم و همچنین به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول سرد سال در اثر تبادل حرارت بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل با سرعت بیشتر کاهش یافته و برای حفظ دما نیاز به مصرف انرژی بیشتر می باشد. این روزها نمای بیرونی ساختمان حتی از نمای داخل آن نیز مهمتر شده است؛ چراکه که اولین چیزی که افراد هنگام ورود به یک ساختمان مسکونی به آن توجه میکنند نمای آن است؛ به گونهای که اگر نمای ساختمان هیچ زرق و برقی نداشته باشد با وجود لوکس بودن نمای داخلی هم هرگز نمیتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید