پنج علت شاید بخواهی توقف تاکید در مورد کرتین وال

در بیشتر ساختمان های معمولی مجری نمای خشک از سرامیک این نما استفاده می کند، استفاده از این نوع نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان است. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. این نوع سرامیک، کاملاً با سرامیک معمولی متفاوت است. درسرامیک پرسلان به علت آماده سازی پیشرفته مواد اولیه و همچنین مخلوط کردن مواد اولیه متناسب با همدیگر برای ایجاد فازهای عالی تر جهت بالا بردن ویژگیهای پرسلان،یک ترکیب کاملاً مخلوط شده در آسیاب های بالمین که باعث یکنواختی کلی خواهد شد تولید می گردد. پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگیهای برتر محصول پرسلانی می باشد. و در مقابل بارهای دینامیکی از جمله زلزله عملکرد بسیار خوبی دارد. Th​is content has been creat ed ​wi th the  help ᠎of GS A Conten t Gene rato r DEMO !

هشت چیزهایی که یک کودک درباره نمای خشک می‌داند که شما نمی‌دانید

مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست. بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. قبل از طراحی و اجرای نمای ساختمان خود، بایستی از شرایط جغرافیایی محیط خود مطلع باشید. مانند همۀ نماهای ساختمان، اسپایدر نیز مزایا و معایبی دارد که استفاده از آن را در شرایط خاص محدود میکند. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد. همانطور که قبل تر به این موضوع اشاره نمودیم نمای هر ساختمان به عنوان یک پوشش برای آن بنا به حساب می آید که علاوه بر این موضوع که باعث محافظت آن از تمامی عوامل خارجی می شود. طراحی نمای ساختمان به دو صورتی مدرن و کلاسیک انجام میشود و در هر دو صورت امکان استفاده از سرامیک خشک در نما وجود دارد.

نمای خشک.

این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . این متریال از سرعت نصب بالا و تمیزی کار به دلیل پنل های آماده ای که دارد، برخوردار است. در برخی مواقع دلیل خوردگی یکی از مواد و اجزای نما، تأثیر شیمیایی مادهی دیگر بر آن است. قیمت مناسب و سرعت اجرای بالای نمای کامپوزیت آلومینیوم از دیگر ویژگی های مثبت آن می باشد. برای انجام این کار متریال های گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن ها در نوع خود دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشند. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. بعد از این اتصال چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که می تواند از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم باشد، روی ساختمان نصب می شود. اگر طراحی نمای سرامیکی با مهارت انجام شود و اجرای آن اصولی باشد، می توان نمای زیبا و مقاومی داشت. یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و …

فروش تجهیزات نمای خشک

نمای ساختماناجرای نمای شیشه دوجداره کرتین وال (لامل) اجرای نمای HPL . 8. طراحی نمای سرامیکی و سختی و پیچیدگی اجرای آن، قیمت نمای سرامیکی را تغییر می دهد. ۵- قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد. مصالحی که برای نمای خشک استفاده می شود عبارتند از صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوق العاده فشرده، الیاف سلیکات کلسیم، ورق آلومینیوم، کاشی، آجرهای سفالی و … همان طور که توضیح داده شد در این سیستم از ملات استفاده نمی شود. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. 3. نوع لعاب سرامیک باعث تفاوت قیمت نمای سرامیکی می شود. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. این مجموعه در راستای ارائه بهترین خدمات ساختمانی و بازسازی ساختمان، تیمی با تجربه و با دانش از مهندسین را در اختیار دارد.

وقتی حرفه ای ها با قیمت نمای خشک, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرتین وال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید