چرا اجرای نما من سالمتر است از شما

با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. این متریال دود و گرد و خاک را جذب نمی کند. برای اغلب مردم داشتن منزلی کاملاً شیشه ای طبیعی است چرا که شیشه یکی از زیباترین متریال های موجود است که به عنوان عنصر اصلی برای نما مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت نما دیزاین به صورت تخصصی در زمینه طراحی و اجرای نمای ساختمان به ویژه نمای خشک و نمای شیشه ای فعالیت دارد. نمای خشک بدان معنی است که به صورت خشکه چینی و بدون ملات و با استفاده از فریم و شاسی فلزی اجرا می شوند. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد.

می توان بهره برد.

این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. در انجام این نوع از نما باید کیفیت شیشه های که در طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی شود. 6. طراحی و اجرای انواع نمای شیشهای مانند: کرتین وال، شیشه اسپایدر، اسکای لایت، نرده شیشه ای و … بخش معماری و اجرای ساختمان های غیر صنعتی با سه دپارتمان اصلی معماری ،دکوراسیون داخلی و طراحی شهری با سال ها تجربه مشغول به فعالیت می باشد. می توان بهره برد. از این ویژگی ها می توان به مقاومت بالا و استحکام زیاد نمای شرکت نمای خشک سنگی اشاره نمود. به وسیله ای قطعه سنگ، نما به تمامی بخش های زیرین متصل می شود. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مرحله های ساخت و ساز تمامی ساختمان ها طراحی نمای آن است. Da ta has been c re᠎ated with the ​help of behsaznama Content Generator ᠎DEMO.

اما با سیستم معاملاتی در انتخاب مصالح محدودیت هایی پیش می آمد به عنوان مثال سرامیکهای پرسلانی که جذب آب بسیار پایینی دارند که به همین خاطر هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع مصالح را تقریبا می توان گفت که صفر است بنابراین امکان استفاده از این نوع سرامیک در نما در روش ملاتی وجود نداشت . شاید برخی افراد این تصور را داشته باشند که نمای آجری از مد افتاده اما امروزه نحوه نصب آن به صورتی انجام می شود که مطابق با معیارها و مد روز باشد. یکی از قدیمی ترین متریال های مورد استفاده در اجرای نما، نمای آجری است. باید توجه داشت که ویژگیهای کاربردی، شیوه نصب و متریال مصرفی در هر مورد دارای پروتکلهای اجرایی و استانداردهای ویژه و لازمالاجرایی است که بهدقت مورد توجه قرار میگیرد. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد.

آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. شرکت الیت با بیش از ربع قرن تجربه و اجرای بیش از 500 هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای بکار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راه حل های خلاقانه و مدیرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. یکی از عواملی که نیاز به سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرده است سخت بودن اجرا و همچنین مشکلات متعدد در اجرا بود که در اجرای نمای سنتی و ملاتی وجود داشت به عنوان مثال یکی از مشکلات رایج در این روش ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی بود از طرفی دیگر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه تولیدات محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها و طراحی نما مدرن سبب شد که محصولاتی به روز و نوین تولید شود که هر یک دارای مزایا و ویژگی های خود می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید