چرا از اجرای نما متنفرم

پیچ و رولپلاک نما برای سنگ گرانیت باید بوسیله دریل هیلتی انجام شود. در خیلی از بخش شهرهای پهناور برای اتمام فعالیت ساختمان و تصاحب کردن پایان کار ساختمان، می بایست فعالیت پیچ رولپلاک نما طبق فرمان شهرداری انجام داده شود. پیچ و رولپلاک سنگ نما کار ضروری برای نمای سنگی ، آجری و سرامیکی محسوب می شود. در نمای سرامیکی صنعت ساخت سفالينهها در 4000 سال قبل از ميلاد مسيح پيشرفت زيادي کرده بود. در نمای سرامیکی اين مواد اساس واحدهاي حافظه مغناطيسي را در کامپيوترهاي بزرگ تشکيل ميدهند. سرامیک طرح سنگ که در رنگهای روشن مثل سفید و رنگهای تیره مانند قهوهای، یشمی و مشکی تولید و برای ساختمان با ویژگیهای ساختاری متفاوت قابل اجراست. سرامیک ها امروزه با پیشرفت در تکنولوژی تولید آن برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول عموماً برای پوشش سقف ها، کفها، دیوارها یا اشیاء دیگر مانند رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

سرامیک نمای خشک

این روش از نصب نمایان جزو روش هایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته و به طور گسترده در ایران استفاده شده است . روش اول برای نصب سرامیکها استفاده از چسب است. بهتر است برای صرفه جویی در هزینهها از سرویس مخصوص هلدینگ برادران بهمنی که مخصوص شهر تهران است استفاده نمایید.در این خصوص با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید. البته، این بازه قیمتی حدودی بوده و بهتر است برای کسب اطلاع دقیق از قیمتها با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. البته، به دلیل تغییر مداوم قیمتها از ارائه یک قیمت دقیق خودداری کردهایم تا شما را در هنگام خرید دچار سردرگمی نکنیم. هم هزینه و قیمت زدن داربست برای پیچ رولپلاک نما بصرفه نبوده و سرعت عملیات راپل خیلی بیشتر از داربست میباشد. استفاده سرامیک طرح سنگ مرمر در منزل بیشتر برای پذیرایی، اتاق خواب و سرامیک کف آشپزخانه مناسب میباشد. از دیگر دلایل مزایای اجرای سرامیک طرح سنگ برای خانه هماهنگی راحت آن با سرامیک کاری کف و ایجاد توازن در دکوراسیون داخلی منزل است. 120 طرح کلکته و رنگ سفید، کیفیت و طرح بی نظیر برای کف سالن، کف رستوران، کف حال و پذیرایی، کف بیمارستان و کف آشپزخانه گزینه مناسب و ایده آلی می باشد.  C᠎onte​nt was cre at ed wi th behsaznama C ontent  G en᠎er ator DE​MO.

به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. طراحی این نوع نما نیز بهنحوی است که امکان فضاسازی برای نصب تاسیسات و انواع لایههای عایق صدا، حرارت و رطوبت را فراهم میآورد. استفاده از سرامیکهای مقاوم در برابر رطوبت به ویژه در مناطق شمالی و جنوبی کشور که رطوبت هوا بسیار بالا است هرگز توصیه نمیشود. سرامیک آجری جزء دسته محصولات ساختمانی است که بیشترین کاربری را در نمای ساختمان دارد. اجرای نمای ویژه ساختمان و انواع پارتیشن اداری از جمله فعالیت های آرمن می باشد. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که قبلاً از نمای ورق کامپوزیت استفاده شده است. این انکر قابلیت نصب با چکش را داراست و سایز سوراخ کاری آن پایین است . در طراحی نما در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان یا نامشهود پس از نصب نما بست های به کار رفته مشاهده نمی شود در حقیقت پیش از آنکه نما نصب شود روی سطح رویه عملیاتی صورت میگیرد که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در لبه های روی یا پشت باشند.

این انکر در ۲ سایز مختلف جهت سوراخ کاری با قطر ۸ و ۶ میلیمتر با پیچ های ۶ و ۵ سانتیمتری استفاده می شوند. سرامیک و کاشی طرح سنگ که به نوعی متریال طبیعی فرآوری شده از نمونههای مختلف سنگ در کنار هم بوده در قسمتهای مختلف و حساس ساختمان قابل اجرا هستند. ماندگاری بالا و تمیز کاری آسان انواع سرامیک طرح سنگ در کنار دیگر عوامل آن را بر انواع سنگ ساختمانی طبیعی دتایل نمای خشک ارجحیت بخشیده است. امروزه در کنار دیوارپوشهای کاشی و کاغذ دیواری کاربرد انواع سرامیک طرح سنگ برای دیوار ساختمانهای مختلف نیز بسیار به چشم میخورد. با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا، کاربرد های متنوعی برای کاشی های پرسلان در نظر گرفت. یکی از پرطرفدارترین نمونه های کاشی و سرامیک امروزه سرامیک آجری است که فضایی خاص و زیبا به ساختمان شما می بخشید در این مقاله به بررسی تمام نکات کاشی و سرامیک آجری می پردازیم. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید