چرا برخی از مردم تقریبا همیشه با نما خشک درآمد/پس انداز کردن نقد

از دیگر انواع اجرای نمای خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده می توان به اجرای نما خشک آجری، اجرای نمای خشک سنگ، نمای اسپایدر و… این خودرو با حداکثر توان موتور ۷۰ تا ۷۵ اسب بخار و گشتاور موتور ۹۰ تا ۱۰۰ نیوتون متر و همچنین فاصله میان دو محور ۲۴۳۰ میلیمتر توسط وزیر صمت رونمایی شد. از بکارگیری سنگهایی با ضخامت کمتر از ۱.۵ سانتی متر بپرهیزید. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . این پوسته نما به زبان انگلیسی Building Envelope نامیده می شود و از آن به عنوان نمای Rainscreen و یا Ventilated (نمای تهویه شونده) نیز یاد می ­شود. از آن جمله می شود به استفاده از لوله تحت عنوان بنا حفظ کننده اشاره نمود که معمولی ترین گونه سیستم های سازه ای نما بوده و در نماهای کوتاه و علی الخصوص در جمهوری اسلامی ایران به دلیل کاهش مخارج نما بسیار کاربرد دارد . به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد.

راه درست دریافت (A ) شگفت انگیز نمای خشک در یک محدوده قیمت

در نماهای Rainscreen یا تهویه شونده درز انبساطی بین مدول­های نما در نظر گرفته می­ شود و نفوذ آب باران و جریان هوا به پشت نما بلامانع است. عدم رعایت دستور العمل های تولید کننده متریال نما و اصول کلی نماهای خشک در وهله ­ی اول تبعات بصری در پی خواهد داشت و در میان مدت از نقطه نظر ایمنی مسئله ساز خواهد داشت. لیکن چنانچه هنگام طراحی نما استانداردهای تولید کننده مصالح اعم از HPL، سرامیک، چوب، سنگ، کلینکر و غیره مورد توجه قرار نگیرد، مزایای نصب خشک می­تواند خیلی سریع به تهدید و آسیب تبدیل گردد. این محصول با توجه به بافت گرم و طبیعی کاربرد بسیاری در پوشش نمای ساختمانهای مسکونی شهری و ویلایی دارد . تهیه نقشه های اجرائی نما به طراح یا مجری نما اجازه می­دهد تا در بسیاری از موارد ابعاد مصالح نما را متناسب با شرایط نمای ساختمان انتخاب و سفارش گذاری نماید. اجرای نمای خشک در ایران را به بهساز نما؛ بهترین و مجرب ترین مجری نمای خشک بسپارید و از اجرای نمای مدرن ساختمانتان لذت ببرید. مراحل داخلی سازی این پیشرانه با مشارکت ایران خودرو و سایپا ادامه دارد و در حال حاضربیش از ۵۰ درصد مراحل داخلی سازی آن انجام شده است. Po​st was created by ᠎GS A  Co​nt en t Ge ne​rato r DE​MO᠎!

نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. در آخرین مرحله، سیکل پخت سرامیک ها د ردمای 1400 درجه سانتیگراد باعث بوجود آمدن فازهای نهایی بسیار پایدار در پرسلان ها می شود و این مسئله باعث می شود در برابر عوامل واکنش پذیر مقاوم گردد و حالت پایداری داشته باشد براقیت محصول و کیفیت سطحی بالای این محصول در قسمت پولیش اتفاق می افتد . همچنین سطوح نما می توانند ساختمان را در برابر باران، رطوبت و بادهای شدید محافظت کنند. مصالح ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند وهنگام افزایش و یا کاهش دما و رطوبت دچار انقباض و انبساط می­ شوند. میزان انقباض و انبساط ملات پشت سنگ و سرامیک با گذشت زمان نه چندان طولانی می­ تواند موجبات جداشدن سنگ ها و حتی اسکوپ های سیمی در پشت آنها را فراهم کند.

در نماها و مصالح خشک نما ضریب انبساط و انقباض نه تنها قابل محاسبه بلکه قابل کنترل نیز می ­باشد.از این رو با لحاظ کردن پارامترهای مختلفی که در ضریب انبساط و انقباض مصالح دخیل می­ باشند می ­توان خطر جدا شدن مصالح از نما را به حداقل یا صفر رساند. این نوع نما از دو دیوار شیشه ای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات جدا شده و برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده می شود. اتصال مصالح نما با استفاده از یک شبکه زیرسازی که عموما از جنس فولاد،آلومینیوم و یا چوب است انجام می شود.این شبکه زیرسازی مصالح نما را از بدنه­ ی اصلی ساختمان جدا می ­سازد و با فاصله ­ی معین اجرا می ­شود تا گردش جریان هوا را در پشت نما میسر سازد. استفاده از قابهای فلزی در دو نوع استاد و خرپا برای اتصال و اجرای نمای سنگی از روشهای کاربردی در این زمینه میباشد. نوع روش اجرای نما (اجرا با ملات ماسه سیمان، خشک و یا با چسب). ایمنی،سهولت کار،افزایش سرعت و امکان انجام طراحی و محاسبات نما بر پایه علم مهندسی از مواردی است که روش اجرای نما به صورت خشک را در پروژه های بزرگ اداری و تجاری به گزینه اول معماران هنگام انتخاب روش اجرا بدل نموده است.

راهنما قطعی به نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای مدرن دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید