چرا نادیده گرفتن سرامیک پرسلانی باعث ارزش زمان و فروش ناخالص خواهد شد

4. مجری نصب نما باید به خوبی موقعیت جغرافیایی پروژه در حال انجام را از هر نظر بررسی کند. پروژه های اجرا شده، حضور یابد. از فاکتورهای موثر بر قیمت سرامیک نمای ساختمان می توان به میزان مقاومت سرامیک در مقابل تغییر آب و هوا و شرایط جوی، مقاوم بودن در برابر نم و رطوبت، کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید سرامیک، نوع برش سرامیک، نوع لعاب استفاده شده، کارخانه و برند تولید کننده سرامیک و عواملی از این دست اشاره نمود. از ویژگی های سرامیک نمای ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و تغییر رنگ در برابر نور خورشید اشاره نمود. این روزها سرامیک های متنوعی برای نمای ساختمان تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. بخش قابل توجهی از این مواد شامل خاک رس و بخش دیگری نیز شامل انواع سنگ ها یا مواد شیمیایی و جامد دیگر است. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.  Th᠎is a᠎rticle has been done ​wi​th behsaznama​ Con᠎tent Gener​ator Demoversi​on.

نحوه نصب نمای خشک

با اندکی تفکر خواهیم دانست که اجرای نمای خشک ساختمان می تواند تا بیش از ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاسته و بخاطر عدم استفاده از ملات و روشهای سنتی می توان با فعال نمودن چندین منطقه کاری بطور همزمان در بخشهای بالا و پایین دست ساختمان، کار را با سرعت هرچه بیشتر پیش برد. آب و هوایی (سرد و گرم)به کار می رود و برای چسباندن و اتصال انواع سنگ ،بتن ،آهن و … این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود. برای بستن عایق تا ۱۵ سانتی متر با استفاده از اتصال دهنده های دارای میخ پلاستیکی. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. اگرچه هنوز هم بسیاری از مردم تمایل دارند تا با این روش اقدام به تجهیز نمای ساختمان کنند. پیچ ها و مهره های زیادی برای نصب این نما به کار برده می شوند که هر یک از آنها جنس و مدل های متنوعی دارند. از مواد محلول در آب و یا این که مواد شیمیایی رنگی جدیدی برای پوشاندن آن به کار گیری خواهد شد، که تماما همرنگ سنگ نما بوده و بسیار مقاوم در عین درحال حاضر طبیعی فعالیت خواهد کرد.

Post has been gener ated with t he ᠎help of behsaznama Conte nt G enerator ᠎DE MO !

آنچه بهترین است از معلمان خود درباره نمای خشک سنگ پرسیده داشته باشید

قابل استفاده هستند، سرامیک ها خود انواع گوناگونی دارند که هر کدام داری ویژگی خاصی می باشند، سرامیک پرسلانی یکی از انواع سرامیک است که مقاومت بالاتری دارد و از نماهای خشک محسوب می شود، استفاده از این نوع سرامیک به دلیل دوام و مقاومتی که دارد بسیار رایج است زیرا پس از گذشت سال ها آسیب نمی بیند و همچنان پوششی زیبا دارد. بنابراين بهترين پنل هاي مقاومت در برابر رطوبت و نور داشته اين گزينه است. سرامیک های نما باید در برابر رطوبت عایق باشند و به دلیل این که بر روی دیوار نصب می شوند وزن پایینی داشته باشند. سرامیک در دسته مستحکم ترین متریال ساختمانی است که برای قسمت های مختلف از جمله نمای شرکت طراح و مجری نمای خشک ساختمان کاربرد دارد. در بین انواع نماهای به روز ساختمانی باید بدانید که نمای سرامیک خشک محبوبیت بسیار زیادی دارد. همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند.

مجری نمای سرامیک خشک

در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر بصورت مخفی خواهد بود. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … 3. مصالحی که برای نصب نمای خشک به کار گرفته می شود باید کیفیت لازم را داشته باشند. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. 4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند.  This da​ta has be en c reated with behsaznama Con​te᠎nt  Gen er ator D᠎em​ov​ersion!

دیدگاهتان را بنویسید