چرا نمای مدرن تنها مهارتی است که واقعاً به آن نیاز دارید

متفاوت بوده است. سرامیک های نما از سنگ های بسیار کاربردی با ویژگی های خاص و متفاوت هستند، که برای فضای داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر با مبانی دکوراسیون داخلی آشنا نیستید، برای طراحی دکوراسیون فست فود دست نگه دارید. طراحی محاسبه و اجرای نمای مدرن شیشه ای ، کرتن وال ، فریم لس ، اسپایدر ، سرامیک خشک و نمای ترکیبیطراحی و اجرای سازه های شیشه ایی و نمای مدرن ترکیبی ، نورپردازی ، طراحی و اجرای پروژه های لوکس انواع یراق الات نمای شیشه اسپایدر.تولید پروفیل فریم لس و کرتن وال .تولید و ساخت پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc. یکی دیگر از المان هایی که در طرح سرامیک موثر می باشد نوع سلیقه زیست بومی منطقه ای است که سازه در حال ساخت است. معایب نمای سرامیک در مقایسه انواع نمای ساختمان این است که از این نوع نما در مکانهای شلوغ نمیتوان استفاده کرد چرا که به شدت نور را بازتاب میدهد.

مصالح نمای خشک

همچنین از دیگر معایب نمای سرامیک آن است که چسبندگی لازم را به مصالح نداشته و تغییرات جوی و به دنبال آن انقباض و انبساط مصالح موجب جدا شدن این نما از بدنه ساختمان میشود. از جمله مزایای سنگ سمنت پلاست آن است که این نمای سنگی در مقایسه انواع نمای ساختمان مشخصات فنی بالاتر، وزن کمتر نسبت به سنگهای طبیعی، تنوع طرح، ترکیب رنگی زیاد و چسبندگی بالاتری را به بدنه ساختمان دارد. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد، به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. پس از خشک شدن دوغاب یا ملات مخصوص، اجرای نمای سنگ ساختمان انجام میشود. سالها است که جهان با سرعتی باور نکردی به سمت صنعتی شدن پیش میرود. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساختمانچی، در طراحی نمای ساختمان عوامل و فاکتورهای زیادی دخیل هستند که باید به آنها توجه شود.  C᠎ontent was g enerated  by G​SA C᠎on᠎tent Gener ator Demoversion​!

هزینه اجرای نمای خشک

8. از مزایای طراحی نما ساختمان با سرامیک، مقاومت در برابر رطوبت است. استفاده می شود. این محصول در برابر عواملی همچون نم و رطوبت، گرما و حرارت و سرما و یخ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند و خراب نمی شود؛ به همین دلیل برای استفاده در محیط های مختلفی از جمله سرویس های بهداشتی و حمام، که میزان رطوبت بالایی دارد، قابل استفاده می باشد و تا مدت ها کیفیت و زیبایی ظاهری خود را حفظ می کند. درجه ساییدگی سرامیک و میزان مقاومت آن در مقابل عوامل محیطی و درجه یخ زدگی آن نیز تعیین کننده کیفیت سرامیک جدید است. اگر در ساخت سرامیک جدید از مواد اولیه و خاک مناسب استفاده شدن و روش های استاندارد برای پخت و تهیه آن به کار برده شود، باعث می شود سرامیک از استحکام بالایی برخوردار باشد و به راحتی در برابر ضربات آسیب نبیند و این نشان از کیفیت بالای سرامیک است. از دیگر ملاک هایی که در بررسی کیفیت سرامیک جدید مورد توجه قرار می گیرد، ضریب اصطکاک آن است. نمای نانو یک پوشش کاملا نامرئی است که به حفظ سطوح مختلف از جمله نمای ساختمان کمک میکند. استفاده از پوشش نمای نانو بر روی ساختمان موجب میشود تا طول عمر ساختمان، در مقایسه انواع نمای ساختمان نیز افزایش یابد.

البته به دلیل بالا بودن هزینه ترخیص کاری، صادرات این محصول کم رونق تر شده است و همین امر موجب نارضایتی تولید کنندگان این محصول گردیده است. تولیدکننده های انواع سرامیک نما، از اولین و برترین مراکز خرید انواع سرامیک نمای ساختمان با کیفیت بالا هستند که پس از تولید سرامیک با بهترین مواد اولیه مرغوب، محصول باکیفیت را با ارزان ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهند. شرکت ما یکی از بزرگترین مراکز فروش سرامیک نمای ساختمان در ایران است که ارائه دهنده سرامیک با کیفیت بالا و ظاهری جذاب است و نمونه آن در کمتر جایی اتصالات نمای خشک یافت می شود. با توجه به شرایط حال حاضر و نحوه زندگی ما احساس نیاز به مرجعی معتبر برای خرید اینترنتی سرامیک نما به شدت احساس می شود. یکی دیگر از گزینه های مناسب جهت خرید انواع سرامیک نمای ساختمان با کیفیت بالا ، سایت های اینترنتی معتبر و از جمله سایت حاضر است که سرامیک مرغوب و زیبا را با شرایط ویژه و در اسرع وقت به دست خریدارن می رساند. با وجود مزایایی که نمای رومی دارد اما از طرفی کارشناسان معتقدند که با توجه به وزن زیاد سنگها و سنگین شدن نما و از طرفی اتصالات غیر حرفهای که گاهی اوقات در هنگام اجرا صورت میگیرد ، این نوع نما برای خیابانها و کوچههای باریک مناسب نیست و در هنگام زلزله یا حوادثی از این دست میتواند خطر آفرین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید