چرا همه مرده اند در مورد مصالح نمای خشک اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

لذا دقت کمتری در زمان کارگذاری پایه ها، قلابها و بست ها و برش گوشه های تکه های پوشش نما لازم است. علت پخت پرسلان ها در دمای بالا ، ایجاد ماهیت زجاجی (شیشه ای) و همچنین تخلخل کم در پرسلان است. در نماهای فریم لس شیشه ای، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و …

نمای خشک در ساختمان

This c​on​tent w​as created ​by behsaznama C onte᠎nt Ge nera tor  DEMO​.

برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . اما در اجرای نماهای خشک با توجه به نصب به روش صنعتی , نمای ساختمان تا اتمام عمر ساختمان (بالای ۵۰ سال) پایدار است و نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. یک مزیت جایگزین استفاده از نمای خشک این است که منجر به کمترین هزینه در تعمیر و نگهداری ساختمان می گردد. عمر مفید نماهای دوغابی تنها حدود ۱۵ سال می باشد و پس از آن , احتیاج به ترمیم و تعمیر خواهد داشت که تعمیر آن نیاز به تخریب نما و ملات زیرین آن را دارد که این امر علاوه بر ایجاد هزینه اضافی مستلزم یافتن نما استفاده شده ۱۵ سال قبل می باشد که اگر هم یافت نشود به علت فرسودگی نما, نما جایگزین شده در یک قطعه همرنگ نخواهد بود. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد.  This has been c reat᠎ed with behsaznama Content G enerator​ D emov᠎ersion.

فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر اجرای نما

3. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. در اجرای برخی از نماهای برجسته، از پروفیل های فلزی (با ابعاد 40×40، 60×40 و 80×40) به عنوان زیرسازی استفاده میشود. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. مطابقت با تهویه مناسب و استفاده از مواد خوب می تواند طراحی مناسبی به عنوان خروجی دلخواه ارائه دهد که باعث می شود نمای ساختمان تهویه طبیعی و عایق صوتی شود. همچنین اجرای نمای کامپوزیت پروژه نیز با تجربه بالای متخصصین اکوآرک و استفاده از تجهیزات cnc اکوآرک به صورت برش خورده وارد کارگاه ساختمانی خواهد شد. استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت هم در این محل ها مناسب است. چسب پلی اورتان نوعی ماده پلیمری از زنجیره مواد آلی با ویژگیهای مشخص است.

قیمت نمای خشک

این شاهکار حرفه ای، نتیجه ای از ترکیب قابلیت پخت کوره ها در دمای بالا (۱۲۵۰تا۱۴۰۰درجه سلسیوس) با کشف خاک کائولن (نوعی ماده رسی) و سنگ پرسلانی (porcelain stone) بود. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک خشک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. براکت های آجری در این قسمت باید توجه داشته باشیم که فلز مقاوم در برابر آن انتخاب شده است تا از آسیب محیط زیست جلوگیری کند.  Con᠎te᠎nt has been created with behsaznama C onte nt G​en erator  DEMO!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید