چقدر میزان برای اجرای نما هزینه انجام میدهید

1. اگر سنگ ساختمانی در نما به کار برده شود، استفاده از سنگ های نمایی که بافت و شکل خوبی دارند و همچنین پر دوام و مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط نا مساعد جوی و محیطی، نور خورشید، آب و رطوبت هستند، توصیه می گردد. علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری در ساختمان، محافظت از دیوارهای پشتیبان در مقابل عوامل جوی نیز بر عهده نمای ساختمان می باشد. 1. به منظور اجرای نمای سیمانی در ابتدا باید تمام دیوار، کروم بندی و شمشه گیری شود. ایران نماساز با بهره گیری از مهندسان کارآزموده و استفاده از تکنولوژیهای جدید، طراحی و اجرای پروژههای شما را در کمترین زمان ممکن به اتمام میرساند. نهایتا باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. در روش دوغابی همانگونه که مشخص است پس از دیوارکشی دیوار پیرامونی ابتدا آجر نما در فاصله حداقل 5 سانتیمتری از دیوار قرار میگیرد و پشت آن توسط مخلوط دوغابی سیمان و آب پر میشود. در روش خشک از شاسی کشی فولادی استفاده میشود اما در روش دوغابی از مخلوط سیمان و آب استفاده میشود و در نهایت با پودر مخصوص بندکشی میشود.

راهنمای چارلی شین برای نمای خشک در ساختمان

نوع تقویتی باعث تیره شدن سطع سنگ میشود که سطح سنگ به نظر “مرطوب” میاید. روش کار: همانطور که اشاره شد، روش چسبی و دوغابی برای سنگکاری به کار میروند. 3. پس از عملیات تولید و مونتاژ ورق ها، با توجه به نوع روش اجرایی به وسیله پیچ یا پرچ، باید آن ها را در محل مورد نظر نصب کلیک کرد. در عبارات ساده تر ، کیفیت طراحی شما چیزی است که می تواند چشم بینندگان ساختمان را به خود جلب کند اما این نمی تواند با زیاده روی در قسمت کمیت صورت بگیرد. اگر شما نیز علاقه مند به این موضوع هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همانطوری که بیان کردیم روش های اجرای نما با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد و شما می توانید هر یک را که مایل باشید را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بنابراین بهتر است خودتان نیز در جایگاه یک مالک تا حدی به این نکات آشنایی داشته باشید تا از اجرای صحیح آن ها آسوده خاطر شوید. مصرف سنگ پلاک در نما به خاطر مقاوم بودن در مقابل شرایط جوی، نور آفتاب و شرایط اقلیمی مختلف میباشد. گروه معماری آوگون با دارا بودن کادری متخصص و مجرب سال هاست که سعی بر این داشته تا با ارائه ی طرح های نوین در معماری و طراحی داخلی رضایت کارفرمایان رابه خود جلب کند. This c​ontent has  been gen᠎erated wi᠎th behsaznama C᠎ontent Gen᠎erat or Demov ersion.

1. در نماهای بتنی، سیمانی که در آن ها از بتن استفاده می شود باید مقاومت در برابر حملات مواد شیمیایی، تغییر درجه حرارت و رطوبت در نظر گرفته شود. در زمان اجرای نمای سمنت برد در صورتی که نیاز به اجرای بالابر هیدرولیکی برای ساختمان باشد با استفاده از سمنت برد میتوان اقدام به ساخت شفت بالابر نمود و این مسئله منجر به کاهش هزینه ها میشود. در حالی که امدادگران، نیروهای نظامی و داوطلبان امدادگر از میان آوارها عبور میکنند، جامعه بینالمللی نیز قول کمک داده است، اما در این بین فناوری نقش کلیدی در واکنش به فجایع انسانی که تاکنون رخ داده، ایفا کرده است که میتوان به استقرار دستگاهی که توسط ناسا ساخته شده تا روشی که ماهوارهها و پهپادها میتوانند تصویری دقیق از آنچه روی زمین اتفاق میافتد ارائه دهند، اشاره کرد. 10. وقتی که در نمای ساختمان از سنگ استفاده می کنیم، علی رغم این که دارای زیبایی است، اما چون سنگ های به کار برده شده در نما دارای سطحی صاف و صیقلی هستند، ممکن است با ملاتی که در پشت آن قرار می گیرد چسبندگی کامل پیدا نکرده و در صورت وقوع زلزله نه چندان بزرگ و یا به دلیل اختلاف ضریب انبساط حرارتی سنگ با ماسه و سیمان پشت آن، ملات پشت سنگ از آن جدا شده و به احتمال خیلی زیاد سنگ نما سقوط کند.

پیش از اجرای نمای سیمانی باید کروم بندی به درستی صورت گیرد در غیر این صورت ممکن است موج در نما ایجاد که منظره خوشایندی نخواهد داشت. نما نخستین بخش از یک ساختمان است که در معرض دید قرار می گیرد. همچنین پیش از اجرای نمای سیمانی بر روی بلوک سفالی بهتر است که ابتدا سطح دیوار را با پلاستر سیمان سیاه به ضخامت 5 سانتیمتر پوشش دهیم تا از ترک خوردگی سیمان سفید در اثر انقباض و انبساط و به دلیل عدم تناسب ضریب حرارتی سفال و سیمان جلوگیری شود. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. این پانل ها در شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و با سایر مصالح ساختمانی مانند شیشه، سنگ و آجر نیز استفاده میشود. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت¬های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان¬تر از سایر روش های اجرای نما می¬باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت¬های دوره-ای به خصوص در ساختمان¬های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه¬های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی¬گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید