چهار خطا وحشتناک برای اجتناب هروقت (انجام دهید) نمای خشک

در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. قیمت تمام شده بسیار مناسب: با توجه به این که این نوع نما پیش تر وارداتی بوده است و در حال حاضر در داخل کشور تولید می شود قیمت آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. ترمو چوب با 2 روش تولید میشود: 1-ترمو D- 2-ترمو s که دارای پایداری و ثبات خاصی در برابر شرایط جوی و همین طور حشرات و رطوبت دارد. چشم اندازهای متنوع: به علت داشتن چشمه های سه بعدی گستره وسیعی از چشم اندازهای خلاقانه را در اختیار معماران و سازندگان قرار می دهد. امکانات بی نظیر این متریال طیف گسترده ای از راه حل های خلاقانه را در اختیار معماران قرار داده است. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به ۱۴۰۰ درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند.  This ᠎data has been wri​tten with t he  help of GS​A Cont​en t Ge​nera tor  DE᠎MO!

راهنمای انجام این کار، دریافت آن در کرتین وال

بهترین راه حل برای اجرای نمای سنگ, دتایل نمای خشک روش خشک است که در مقایسه با روش های دوغابی ایمنی بالاتری دارد. این تیم متشکل از افراد متخصص و خلاق طراحی و پروژه شمارو طبق خواسته های شما و طبق متد روز و استاندارد ها به بهترین نحو ممکن انجام نموده تا رضایت کامل مخاطبین را جلب نماید. در پروژه های متوسط و بزرگ امکان تولید کارخانه ای و آبکاری شده سازه ها برای افزایش عمر مفید در شرایط خاص نصب امکان پذیر است.سازه های زیرساخت به صورت پیچ و مهره ای کامل نیز قابل تولید هستند. علاوه بر این بسته به کدرنگ آجر امکان تغییر رنگ اجزای نصب وجود دارد. از مزایای این سیستم پوشش دهانههای بزرگ و امکان استفاده حداکثر از بیشترین فضا می باشد. به همین علت استفاده از پروفیل آلومینیوم در این نما یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. امروزه برای نماهای آجری از سیستم نمای خشک استفاده می شود در این روش برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. برای نمای آجری باید از آجری که برای نماسازی تهیه میشود استفاده نمود این آجرها به رنگ های بهی، قرمز، ابلق در بازار یافت میشود. سازه تنظیم پذیر: سازه نصب با پروفیل های متعددی تولید میشود.

سازه زیر ساخت : بسته به وزن کلی نما، ارتفاع نصب و نحوه ی اتصال به ساختمان،محاسبات سازه ای انجام شده و سازه زیر ساخت پیشنهاد می گردد. برای اتصال آجرهایی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. قطعه اتصال به سازه: این قطعات نیز بصورت کارخانه ای تولیده شده و در بسته بندی مناسب و در تعداد مورد نیاز بر اساس سفارش حمل میشوند. یکی از ویژگی های نمای خشک تراکوتا تلفیق آن با سایر نماهای مختلف مانند :پروفیل آلومینیوم کامپوزیت و سنگ است که همین امر باعث مهم بودن این نما شده است. نمای خشک تراکوتا از مهم ترین نمای خشک محسوب می شود که به علت بافت خاص سفالینی و تنوع رنگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . سرامیک خشک دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و به دلیل مزیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیار قرار گرفته است. به عنوان مثال اگر دوست دارید نمای شما از یکنواختی و یکدستی بالایی برخوردار باشد نمای سرامیک می تواند انتخاب بهتری باشد چون سنگ ها به دلیل طبیعی بودن دارای یکنواختی در رنگ نیستند. کالیبراسون و آماده سازی برای نصب با توجه به نقشه های اجرایی و کارگاهی تهیه شده برای هر پروژه، در کارخانه انجام میشود.

نصاب نمای خشک

بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای داخلی و خارجی استفاده میشود. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . با سیستم های مختلف سازه ای مانند اسکلت فلزی و بتنی سازگاری کاملی دارد. علاوه بر این سیستم نصب به گونه ای است که لایه ی عایقی هوا نیز تامین میشود تا الزامات استانداردی نیز تامین شود. ویژگی های سیستم نصب سرامیک خشک: در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. نماهای شیشه ای که امروزه در سطح شهر با آنها مواجه هستیم عبارتند از: « فریم لیس، اسپایدر، کرتین وال، نمای دو پوسته شیشه ای» البته نماهای تماما شیشه به علت ضریب هدایت حرارتی زیاد باعث مصرف زیاد انرژی جهت تأمین گرمایش و سرمایش می شوند و در مجموع باعث اتلاف انرژی میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید