چهار دلیل دیتیل اجرای نمای خشک اتلاف وقت است

معمولا مهندسان و نماکاران از این نوع مصالح در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و خارجی، کف و سقف استفاده میکنند. پانل های شیشه ای به طور کلی توسط عناصر فولادی عمودی جداگانه به قاب ساختاری اصلی ساختمان که ممکن است داخلی یا خارجی ساختمان باشد نگه داشته میشوند. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. با به کارگیری از این محصول شما هزینه ای برای ایجاد محصول ندارید. یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. هزینه زیرسازی نمای ساختمان آجری جدید : گاهی نمای آجری به طور مستقیم به روی سطح قابل اجرا نیست و لازم است که پیش از اجرا سطح زیرین آماده سازی شود، که خود شامل هزینه جداگانه ای است. با توجه به سمت استانداردهای جدید محصول و ساز، نمای رومی پیش اسم و نمای رومی با مايه خانه را میتوان جایگزین نما رومی سنگی دانست.

اجرای نمای خشک آجری

بدون شک پیشرفت در صنعت ساختمان سازی متوقف نخواهد شد همانطور که امروزه شاهد آن هستیم بسیاری از مصالح نوین و جدید جایگزین مصالح قدیمی و سنتی شده اند ، همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، در اجرای نما هم استفاده از مصالح و ملات کاری منتفی شده است و نصب نما خشک را ترجیح می دهند. این نوع طراحی از نمای ساختمان بیشتر برای نمای مساجد و اماکن مذهبی استفاده میشود و برای ساخت این نما از سنگ،کاشی و آجر و نقوش اسلیمی استفاده میشود. این نوع آجر در نما، فرمی متفاوت ­تر از دیگر نماهای آجری ایجاد می­ کند. این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. یکی از بهترین کاربرد های نمای سرامیکی در پروژه های بازسازی تاریخی است زیرا این نما را میتوان مستقیما بر روی هر نمای موجود نصب کرد. در به کارگیری از این نما با مخلوط کردن چهار رنگ اصلی قرمز روشن،قرمز تیره،زرد و سیاه میتوان رنگ های ماتریسی ایجاد کرد. مراحل اجرای نما شامل سه مرحله طراحی، زیرسازی و در نهایت اجرا است.

زیرسازی یا شاسی کشی: ایجاد بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نمای مورد نظر در سازه ساختمانی. چسبی که به کار می رود مانند پلاستیک عمل می کند، به همین دلیل باید زیرسازی بسیار عالی و بی نقصی باشد. این نما به دلیل داشتن وزن زیاد برای ساختمان ها در کوچه های باریک مناسب نیست زیرا در هنگام زلزله بسیار خطرآفرین میشود. نمای تراورتن یکی از مدل های نمای سنگی است و به دو شکل پر شده و پر نشده قابل اجراست. در این روش می توان از هر نوع سنگی با هر نوع ضخامتی استفاده کرد که یکی از مزایای این روش حساب می شود. این روش اجرای نمای نمای آجری در حال حاضر بیشترین کاربرد را دارد و در آن از هیچ گونه ملاتی استفاده نمیشود . این سبک از نما به دلیل مقرون به صرفه بودن،سرعت اجرای پایین و اجرای بسیار راحت طرفداران زیادی دارد. شست و شوی نمای سیمانی بسیار راحت انجام میشود و برای اینکار تنها به واترجت،مواد شوینده و اگر ساختمان ارتفاع زیادی دارد به راپل نمای ساختمان نیاز منبع دارید.

اجرای نمای خشک سنگ

سنگ نمای رومی در کنار تنوع زیادی که در رنگ دارد مقاومت بالایی نیز در برابر آتش سوزی از خود نشان میدهد. به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است. اما اگر میخواهید از این نما استفاده کنید باید در نظر بگیرید که این سبک از نما نمیتواند در برابر رطوبت مقاومت کند به همین دلیل در طولانی مدت دچار آسیب میشود. در ساختمانها با دیوار پشتیبان، بلوك سیمانی به دلیل وجود تماس جداره بیرونی دیوار با آب و هوا، دیوار باید از مقاومت خوبی در برابر نفوذ این عوامل برخوردار باشد. نمای سرامیکی عایق رطوبتی،صوتی و حریق خوبی است. ۱- اتصال محکم نما با بدنه ساختمان است. نانوی نما یک پوشش نامرئی است که از ساختمان در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن محافظت میکند. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. Th is a᠎rt​ic le was creat​ed with the  help ​of behsaznama Co nt ent ᠎Ge nerato᠎r DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید