چهار راه‌ها شما می‌توانید توسعه خلاقیت خود را استفاده از اجرای نما

تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره های آلومینیومی و… در مرحله بعد هوک ها پشت سرامیک نصب شده و روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرند. این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. طراحی نما | پروژه شریعتی : “در منطقه یک شهرداری تهران ، در خصوص طراحی نما های ساختمانی ، ضوابط محدود کننده ای از نظر کاربرد برخی از مصالح و نمای شیشه ای حکم فرماست.

نمای خشک نمایان

در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است. مفهوم نمای دو پوسته از اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی، توانست در بین تفکرات جامعه معماران رشد تسریع کننده ای را تجربه کند که این موضوع دسترسی به نما های تمام شیشه را برای بهبود زیبایی و نفوذ نور روز را بدون مختل كردن عملکرد سیستم حرارتی بنا ممکن می ساخت. چون نمای ساختمان حداقل منفذ را به بیرون داشت جلوی باد و باران، گرما و سرما و نفوذ عوامل حیوانی و انسانی را میگرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم میکرد. نمای خشک را میتوان به دو دسته نمایان و غیر نمایان یا مشهود و نامشهود تقسیم کرد. جهت آشنایی با مشخصات فنی فایبر سمنت برد این نوشتار را مطالعه نمایید . در این راستا اداره کل معماری و ساختمان اقداماتی را به موازات یکدیگر آغاز کرده است.

شرکت طراح و مجری نما

نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان، باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. نمای کرتین وال از اتصال دو متریال پروفیل های آلومینیومی (لامل) و شیشه به وجود می آید، به عبارتی پروفیل های آلومینیومی وظیفه مستحکم نگه داشتن مصالح شیشه ای را به عهده دارند. به خصوص، با توجه به این که قیمت ارزان تری در قیاس با پرده های موجود در بازار دارند و خریدشان برای عموم مردم امکان پذیر است. این محصول می تواند بر روی دیوار های رنگ شده، سنگ، سیمان،چوب، مقوا، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. همانطور که اشاره شد، طرح های ساده ی پنل های اکسپوز برای ایجاد طرح های مدرن و زیبا بسیار مناسب نمای خشک مدرن می باشد. همانطور که گفته شد، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی و نمای ملاتی در نوع نصب آنهاست. ایجاد شکستگی در نما : نصب نمای خشک ، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست .

به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. شرکت طرح، تدوین، بنا، جورچین با بیش از 40 سال سابقه مدیران خود در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع پروژههای صنعتی، هتل و مجموعه های چند منظوره، در سال 1396 تاسیس گردید. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . مفتخریم تا با بیش از 10 سال سابقهی خود در حوزه انواع نماهای ساختمانی اعم از کرتین وال، اسپایدر، سقف شیشهای، نرده شیشهای، سرامیک، سمنت برد و … میزان واردات آوریل جمان مقایسه با ۱۳۳ هزار و ۳۱۵ نفس هزينه درا آوریل روز گذشته، بیش از ۱۳۰ درصد افزایش داشت. C on te᠎nt was cre​ated  wi th  behsaznama  Conten᠎t ​Generato᠎r  DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید