چه چیزی اجرای نما میل نیست را بدانید

در روش نصب آجرهای سنتی به منظور چسبندگی بهتر آجر به نما ابتدا آجر را در آب خیس کرده و سپس عملیات نصب را آغاز می کنند ، این روش باعث کثیف شدن سطح آجر و نمای آجری ساختمان شده و این درحالیست که عمدتاً آجرها بدلیل وجود نمک و املاح در آب و ملات دچار شوره زدگی می شوند. تمهیداتی مانند آسانسورهای خاص سریع السیر، پمپ قوی آب، تاسیسات تهویه و روشنایی خاص و خدمات دیگری که در فواصل هر ده یا پانزده طبقه، به علاوه مسیرهای فرار و مقاومت بالا در برابر آتش سوزی با شرایط استاندارد بالا که همگی باعث افزایش هزینه ها می گردند. از آنجایی که فرش این بخش زود به زود نیاز به تمیز کردن و شستشو دارد باید از جنسی آن را انتخاب کرد که در برابر شستشوی مداوم هیچ تغییری در بافت و طرح و رنگ آن ایجاد نشود. با توجه به تمامی مزیت های مسکن های شهری اگر این ساختمان ها به صورت مجزا و تک به تک ساخته شوند هزینه زیادی به خود اختصاص می دهند نسبت به زمانی که مجموعه ای مسکونی ساخته شود. امروزه با توجه به افزایش روزانه قیمت مصالح ساختمانی باید هزینه های ساختمانی را به صورت دقیق تر بررسی نمود. Conte​nt was g​enerat ed by behsaznama C᠎ontent  Gen er at᠎or Demover sion​!

سیستم های مدرن نما

مساحت با میزان مصالح و عناصر ساختمانی رابطه مستقیم دارد و هرچه متراژ کم تر باشد این میزان کاهش می یابد. 4 – متریال: متناسب با متراژ واحدها، تعداد واحدها و زیربنای مفید و غیر مفید هزینه این مرحله بررسی می گردد. هم برای نماهای مدرن و هم برای نمای کلاسیک هزینه بالایی بایستی پرداخت شود همچنین هزینه محوطه سازی و فضای سبز نیز باید در هزینه ساخت نمای ساختمان در نظر گرفته شود. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود. Data has ​been c reated  with the  he​lp of G SA C᠎on te nt Generat or Demoversion.

به همین دلیل است که بیشتر مواقع در خانه هایی به کار می آیند که دکوراسیون داخلی آن، لاکچری و سلطنتی است. مساله قیمت تا حدودی هم به نحوه دسترسی های داخلی ساختمان مربوط می شود. یکی از موضوعاتی که افراد زیادی درباره آن سوال میکنند، نحوه اجرای نمای خشک است. لازم است برای ساخت خانه پس از انتخاب زمین و بررسی متراژ آن با توجه به قیمت هر متر مربع خانه که در سال جدید برای ساختمان های یک و دو طبقه متری 6 میلیون و 237 هزار تومان اعلام شده است هزینه ساخت ساختمان خود را به دست آورید و براساس آن بودجه را تعیین نمایید. پس از پیش بینی تمامی هزینه های ذکر شده باید یک درصدی از این هزینه ها را به عنوان هزینه های پیش بینی نشده در نظر بگیرید. این براکت ها بارهای ثقلی، بار باد و زلزله را به سازه منتقل می کنند و معمولا به کف های سازه ای متصل می شوند. ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

نمای خشک خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

نمای خشک تراکوتا از مهم ترین نمای خشک محسوب می شود که به علت بافت خاص سفالینی و تنوع رنگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . باید توجه کرد که نوع عمودی دسترسی راحت تر از دسترسی از طریق راهرو است و در مواردی که از دسترسی عمودی استفاده می شود، برای صرفه جویی در هزینه های سرویس های عمودی بهتر است که در هر طبقه 4 تا 6 واحد مسکونی قرار گیرد. هرچه مقیاس پروژه بیشتر باشد پتانسیل برای امکان صرفه جویی در هزینه ها بیشتر می شود و طبیعتا خانه های بیشتری در استفاده از زیرساخت ها و زمین سهیم می شوند. مورد بعدی این است که عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود. لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده و در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. اگه دوست داری مدل کردن هر نمایی با هر مصالحی رو تو رویت یادبگیری برات یه سورپرایز دارم! مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای به دست آوردن میزان مصرف انواع مصالح به ازای هر متر مربع زیربنای کل، در هر کدام از الگوهای ساختمانی، از میان 100 نقشه جمع آوری شده، 30 طرح را به عنوان نمونه انتخاب کرد که طیف موردنظر از شیوه های معرفی شده ساختمانی را پوشش داده و نماینده مصرف مصالح ساختمانی باشند.

مجری نمای سرامیک خشک: آن را ساده نگه دارید (و احمقانه)

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید