چه چیزی در مورد اجرای نما بسیار جذاب است؟

اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. سرامیک طرح سنگ برجسته با جلوه و ظاهری زیبا در اجرای مدل سرامیک طرح سنگ برای نما یک انتخاب مناسب به شمار میآید. به جهت کشف قیمت پس از محاسبات سازه ای لازم و مدل سازی و تست نمونه ها دیتیل مناسبی برای پروژه طراحی شد که با داشتن امکان رگلاژ در سه جهت میتوانست خطاهای رایج پنل های بتنی را کنترل نماید. نمای سرامیک خشک رومی بهترین انتخاب برای افرادیست که طرفداران طراحی های تاریخی به ویژه رومی هستند. پنجره ترمال بریک نیز نمای زیبایی به ساختمان می بخشد. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. کلمپ (Clamp) یک پروفیل آلومینیومی است که به تایل ها میچسبند و آهسته درون شیار های ریل افقی می روند. Anchorها برای اتصال کلمپ به سرامیک پرسلانی طراحی شده است. ​Data w as generat ed ᠎by G SA C ontent G enerat or Demoversion !

سرامیک نمای خشک

نمای ساختمان چیزی فراتر از یک پوشش برای ساختمان است. از جمله معایب استفاده از سرامیک در نمای ساختمان، عایق نبودن آن به سرما و گرما و صدا میباشد. از جمله نوینترین مواد و متریال اولیه جهت پوششدهی کف، دیوار و یا حتی نمای سازه ها در دکوراسیونهای خارجی و داخلی سرامیک نما طرح سنگ محسوب می شود، در این مقاله به ویژگیهای آن که بهتر است بدانید می پردازیم. سرامیک های حفاری شده و نمایش داده شده در منطقه چوکوروا که اکنون استان های آدانا، عثمانیه و هاتای را پوشش می دهد، به عنوان موضوعی برای زنان آموزش دیده در کارگاه های طراحی هنری، جواهرات و لباس مؤسسه ادامه آدانا عمل می کند. این شرکت تا کنون در بسیاری از کشورها خصوصا در منطقه خاور میانه دارای فعالیت مناسبی بوده و از سال 2009 کار خود را به صورت واردات و توزیع مستقیم در ایران و خاور میانه با هدف احداث کارخانه و تولید محصولات مذکور در آینده نزدیک در کشور ایران برای توزیع در منطقه خاور میانه اقدام نموده است . سرامیک خشک مخصوص نما به دو صورت کلی در بازار صنعت ساختمان کشور تولید و ارائه میشود.

در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. اگر فایل ها بیش از یک پارت هستند انها را پس از دانلود را در یک پوشه ریخته و بر روی پارت اول کلیک نمایید و گزینه Extract Here را انتخاب کنید. این نما ساختاری خود ایستا دارد، وزن بالای شیشه بر روی لامل های مربوطه سنگینی می کند و بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد ، طوفان و … در این پروژه با وجود تمایل معمار محترم به استفاده از قطعات بتنی به دلیل سابقه کوتاه این متریال در نمای ساحتمان های بلند با دیتیل خشک ابتدا روی متریال دیگر نظیر سنگ و سرامیک تحقیقات صورت گرفت و دیتایل های متفاوتی طراحی شد. This post has been written ​with t he help ᠎of G SA C​on tent Gene ra​tor DEMO!

این شرکت ها هر کدام قیمت های متفاوتی را برای سرامیک های نما تعیین می کنند. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. سرامیک های رومی برای اهداف خانگی و تجاری مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند. در طول مدت پروژه بصورت هفتگی گزارش هایی از بادید ها، وضعیت تولید و اجرا در اختیار تیم مدیریتی کارفرما قرار گرفته و در کنار ان واحد PMO آلومینیوم شیشه تهران مشاور تخصصی نما به کنترل تاخیر ها و مدیریت کلیم های پیمانکاران میپردازد. یکی از وظایف آلومینیوم شیشه تهران به عنوان مشاور تخصصی پروژه پروسه کنترل مهندس و نظارت در این پروژه بوده است. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. اگر دیوار در این حالت باشد شما میزان بسیار کمتری از مصالح نمای خشک استفاده می کنید. با تغییر ابعاد و ریتم کاشی سرامیک نمای بیرونی، شما می توانید یک نمای شگفت آور و منحصر به فرد ایجاد کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای خشک مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید