چه چیزی یک نمای خشک را می سازد؟

با اجرای این نما به جای نماهای سنتی، وزن کلی ساختمان تا حد چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. برای مثال میتوان گفت، نمای آجری از جمله نماهایی است که از گذشته تا به امروز مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و افراد زیادی ترجیح میدهند برای طراحی نما از آجر استفاده کنید. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. علم معماری و طراحی ساختمان با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای کنونی و همچنین حس زیبایی شناسی انسان طی دهه های اخیر قرن بیستم تاکنون با شتابی قابل توجه دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که نمای ساختمان ها نیز تأثیر بسزایی را از این تحولات پذیرا بوده است.

طرح نمای خشک

​This con tent was ​do᠎ne  with t​he help ​of G SA᠎ C​ontent G​ener ator᠎ Demov᠎ersi on​.

شما باید به خوبی بدانید که هر یک از این نماهای ساختمانی دارای بخش های متنوعی می باشد و مدل های مختلفی دارد. 12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است. افزایش راندمان حرارتی نما به واسطه جریان لایه هوا در پشت پوسته نما در فصول گرم سال (اواخر بهار و تابستان ها ) فضای خالی بین دیوارهای خارجی و پوسته نما مانند یک دود کش عمل کرده و با هدایت جریان هوا به سمت بالا با عث تخليه حرارت ذخیره شده بر روی دیوارها که در اثر تابش خورشید بر روی پوسته نما ایجاد شده است ، می شود و در فصول سرد سال (پاییز و زمستان) عایق نصب شده بر روی دیوار نع هدررفتن گرما از طریق دیوار های خارجی ساختمان می شود. تنها لازم است از طریق لینک های زیر وارد سایت زیگ دکور شوید یا با شماره تماس های ارائه شده برای مشاوره تماس بگیرید.

وجود یک معماری داخلی و دکوراسیون شیک و با کیفیت علاوه بر کیفیت غذا بر روی رونق کسب و کار فست فود تاثیرگذار است زیرا مشتری اگر وارد فضا شود و حس و حال مطلوبی را دریافت نکند از حضور دوباره در آن فضا امتناع می کند و ترجیح می دهد سری بعدی در کار نباشد. خود را در جایگاه یک مشتری ببینید؛ زمانی که برای خوردن غذایی تصمیم میگیرید وارد یک فست فودی شوید علاوه بر اینکه به کیفیت غذا و خوشمزگی آن توجه می کنید، چه فاکتورهای دیگری برایتان اهمیت دارد؟ بله، تمامی آیتمهایی که در دکوراسیون داخلی و طراحی دکور فست فود به کار رفته شده است برای مشتری اهمیت پیدا میکند. اگر تصمیم به راه اندازی مغازه فست فود، دکوراسیون قهوه فروشی و کافه، رستوران و هر کسب و کار دیگری را دارید به دکوراسیون داخلی آن همانقدر اهمیت بدهید که به دکوراسیون داخلی اتاق خواب شخصی تان اهمیت می دهید.

این چسبها از فرمولاسیونی تهیه می شود که هر بار تلاش می نمایند با فرمول بهتری این محصول را تولید نمایند. تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می شرکتهای نمای خشک باشد. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که قبلاً از نمای ورق کامپوزیت استفاده شده است. در طراحی این سبک از مصالحی هم چون سنگ تراورتن، گرانیت و مرمر استفاده می شود. این نورها باید شبیه به سبک نمای ساختمان باشند. نکته دیگر آنکه نمای کنونی ساختمان ها دارای دو چالش اصلی هستند. در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. اگر تصمیم به طراحی دکوراسیون فست فود تهران یا هر شهر دیگری دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. ممکن است بخواهید بافت و رنگ آن شبیه سنگ باشد؛ یا ترکیب رنگی خاصی را مد نظر داشته باشید؛ هر سلیقه ای که در طرح و رنگ داشته در سرامیک های پرسلانی می توانید ان را بیابید. Th᠎is was g᠎en erat​ed  by behsaznama Content Generat​or  Demov er sion!

دیدگاهتان را بنویسید