چه کسی دیگر آرزواست معمایی پشت اجرای نما را بشناسد؟

از نماهای سرامیکی می توان برای ساختمان های اداری، مسکونی و یا تجاری استفاده نمود زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که این نوع از نما نسبت به سایر نماهای مشابه دارد، دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است. اجرای نمای جی اف آر سی GFRC نیز جزء نماهای خشک و مدرن به شمار می آید که طرفداران بسیاری دارد. طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر جهان قابل مشاهده بوده و ایده های متفاوتی از آن گرفته شده است و طرفداران خود را دارد. نمای بیمارستان و طراحی و اجرای آن نیاز به حساسیت بالایی از سوی طراحان و مجریان و کارفرمایان دارد. از این نماها بیشتر در کشور های خارجی برای طراحی های مدرن استفاده می شود. پیچ و رولپلاک نما برای سنگ ها از انواع مختلفی برخوردار است که از جمله آن ها سرامیک نما میباشد که در بیشتر ساختمان استفاده می شود. نما خشک ساختمان با در نظر گرفتن متریال استفاده شده در اجرای آن به انواع مختلفی تقسیم می شود. اما اگر سنگ انتخابی از نوع گرانیت باشد امکان خزینه کردن وجود ندارد که با استفاده از راهکارهای مخصوص تیم متخصص به انجام آن پرداخته میشود. کانی های مضر (کانی های آهن ) در برابر آب و هوا اکسید شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند . This was cre​ated with t​he ​he᠎lp of behsaznama C on te​nt G​enerat or Dem oversi on᠎.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

با این روند، فاصله ای معین میان نمای خشک و عایق حرارتی وجود خواهد داشت که خود این فضای خالی هم عایقی در برابر اتلاف انرژی است. تنها مشکل نمای سرامیکی عدم پیوستگی سرامیک در نما است که با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. برخلاف روش های سنتی، در این سیستم برای اجرای نما خبری از ملات نیست. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد نما خشک دید. البته باید دقت داشته باشید که استفاده کردن از روش تر دوام سنگ هایی که در نما به کار می رود را بیشتر می کند. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند.

᠎Th is da ta h as  be᠎en wri tten wi th behsaznama Con​te​nt ᠎Ge ne rator DEMO!

قیمت سنگ نمای خشک

معماری خلاقانه و مواجهه با پروژه های ساختمانی چالش برانگیز تخصص ماست. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. باور ما این است با بهرگیری از امکانات فنی و مهندسی اجرای نما در کنار دانش مهندسین جوان و خوش آتیه می توان گامی موثر و کار آمد در معماری و صنعت ساختمان برداشت و شرکت عمران تجارت فاطر از تمام توان فنی و مهندسی خود در جهت ارتقاع صنایع نوین ساختمان استفاده خواهد کرد. نما ساختمان به عنوان پوسته بیرونی سازه از اهمیت بالایی در این صنعت برخوردار است و نمای خشک به جهت سهولت اجرا و مزایای بیشمار بیشترین کاربری را در این صنعت داراست. ᠎A​rtic le has  been c᠎re​at ed by G SA Con​te​nt Gen erator D emover​sion.

نحوه خرید اجرای نما با بودجه کفش

لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا است. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. تعداد زیادی از آژانس های مشاور املاک، اشخاصی را برای ساخت و تجهیز ساختمان های جدید معرفی می کنند. همان طور که می دانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، بحث نما بسیار پر اهمیت است. بخش معماری و اجرای ساختمان های غیر صنعتی با سه دپارتمان اصلی معماری ،دکوراسیون داخلی و طراحی شهری با سال ها تجربه مشغول به فعالیت می باشد. در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است. نمای سرامیک خشک در ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، بخش های داخلی ساختمان، ایستگاه های مترو و … برتری سرامیک های نما نسبت به سنگ این است که در برابر باران های اسیدی مقاوم تر از سنگ های نما هستند. جایی که دیوار های دوجداره انگلیسی برای اولین بار ساخته شد که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته می شد به طوری که بر روی کف طبقه قرار می گرفت و کاملا مستقل از سازه بیرونی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید