چه کسی دیگر می‌خواهد برای رسیدن به موفقیت با اجرای نما

تنوع بالا در رنگ سنگ ها موجب استقبال از این نوع نما شده است. محاسنی مانند تنوع زیاد در طرح و رنگ، ظاهری زیبا، ضد حریق بودن، مقاومت فیزیکی بالا و … بهدلیل حضور دانشجویان از مناطق مختلف و مهاجران از کشورهای اطراف، تنوع فرهنگی، قومی و ملیتی در این شهر بسیار زیاد است و تاثیر حضور اقشار مختلف مردم در اسکیشهیر، بر معماری، فرهنگ غذایی و آداب و رسوم این شهر کاملا به چشم میآید. از نمای سرامیک خشک پرسلان می توان برای قسمتهای مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین قسمتهای داخلی ساختمان ها، ترمینال ها و ایستگاه های مترو و غیره استفاده کرد.. چه نمایی مناسب ساختمان شماست؟ بدیهی است که این محصول نه تنها در زمان نشست ساختمان مقاومت خوبی از خود نشان می دهد بلکه مناسب ترین نوع سرامیک خشک برای سطوح تحت فشار بالا می باشد.ضمن اینکه رطوبت که عامل کاهش مقاومت خمشی در سنگ ها است در سرامیک خشک پرسلانی تاثیری ندارد.

نمای خشک نمایان

᠎Art icle h as been generated by behsaznama Conte nt G᠎ener ator D​emov er​sion!

سرامیک پرسلانی

بعضیها معتقد هستند که نمای ساختمان باید سادگی خاص خود را داشته باشد و القا کنندهی حس آرامش باشد. در روش خشک، سرامیکها به کمک پیچ و مهره و اتصالات، به نما متصل میشوند، در نتیجه وزن نمای ساختمان کمتر میشود. در روش اجرای سرامیک به روش ملاتی، برای اتصال سرامیکها به جداره خارجی ساختمان، از ملات و دوغاب برای نگهداشتن سرامیکها استفاده میشود. این اتفاق باعث آلودگی در نمای شهری میشود و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که در مورد نمای مناسب برای کاربریهای مختلف مانند: ساختمانهای مسکونی، ساختمانهای تجاری و ساختمانهای اداری، صحبت کنیم. هر دوی این دیدگاهها تا حدودی درست است اما ما باید بدانیم که برای داشتن یک ساختمان امروزی و مدرن که متناسب با بافت شهری ما باشد، از چه مصالح و متریالهایی میتوانیم استفاده کنیم. در محلههای بالا و پایین شهر که گشتی بزنید، شاهد ساختمانهایی با ظاهری مدرن و امروزی هستید که جلوهی ویژهای به شهر دادهاند. اجرای نمای لوکس معمولا با متریالی مانند سنگ انجام می شود. پایداری و استحکام نمای سرامیکی بسیار خوب بوده و تقریبا هم ارز با سنگ نماست اما به مراتب ظاهر بسیار زیباتری دارد. نصب نمای سرامیکی به روش خشک مناسب ساختمان های اداری تجاری و برج های بلند نیست زیرا با توجه به برآورد هزینه های کل، به خصوص هزینه ی نصب آهن کشی و کلیپس، اجرای آن مقرون به صرفه نمی باشد.

اکنون درباره اجرای نما مناسب چه کاری می‌توانید انجام دهید

شما می توانید برای کسب اطلاعات کافی در خصوص مقایسه قیمت اسکلت بتنی با فلزی به مقاله مربوطه در سایت مرکزآهن مراجعه نمایید. برای همراه داشتن نیروی متخصص برای اجرای نمای لوکس می توانید به متخصصان ما در مجموعه آراز زرین ماندگار اعتماد کنید. در نهایت برای اطلاع از قیمت اجرای نمای سرامیک خشک می توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های لازم برخوردار شوید. این متریال از سرعت نصب بالا و تمیزی کار به دلیل پنل های آماده ای که دارد، برخوردار است. نمای ساختمان مسکونی به دلیل اینکه نشاندهندهی سرپناه و محل زندگی ماست، شاید نسبت به دیگر ساختمانها از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. که در این روش وزن نمای ساختمان کمی بالا میرود و دور ریز مصالح هم بیشتر است. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. به طور کلی نمای هر ساختمان به دو روش خشک و ملاتی قابل اجرا میباشد که هر کدام از این دو گروه هم میتوانند مدرن و یا کلاسیک باشند.

سیستم های مدرن نما

ماندگاری نماهای سنتی حدوداًیک سوم عمر مفید خود ساختمان می باشد. تاسیسات نیوز: بهترین نماها و متریالهای مناسب کاربری مورد نظر خود را در این مطلب پیدا کنید. این روزها ساختمانها از آن شکل مکعبی و سادهی قدیمی خارج شدهاند و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفتهاند. علاوه بر آن، باد در ارتفاعات میتواند به سازه آسیب بزند، استحکام نمای آن را کاهش دهد و حتی باعث سقوط آن نمای خشک سنگ شود. اجرای نمای سرامیک خشک با زیرسازی فلزی سنگین که قطعا مصالح بیشتری را مصرف می کند. لایه سوم متعلق به فضای بین نما و عایق است و در لایه چهارم چهارچوب و دیواره داخلی ساختمان است که اتصالات لازم برای زیرسازی در آن نصب خواهند شد. از نکات موثر در قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، مقطع زیرسازی رانر آلومینیومی است. دستمزد مهندسان و عوامل برای اجرای نمای سرامیک خشک از موارد موثر بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. به عبارت دیگر انبساط و انقباض شدن سبب جدا شدن سرامیک از سیمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید