چه کسی نمای خشک را می خواهد؟

در این روش بوسیله مته هایی با تکنولوژی پیشرفته در پشت سرامیک سوراخهایی ایجاد می گردد و بولتها ی مخصوصی از جنس فولاد در آن کار گذاشته می شود و سپس قطعه های گیره ای ازجنس آلومنیوم به کمک این بولتها درپشت سرامیک تعبیه می گردند و قطعات سرامیک روی ریل های افقی آلومینیومی که از قبل روی نما قرار گرفته اند، نصب می شوند. در این روش ابزار و قطعات قابل رویت با استفاده از دستگاه under cut ، قلاب و انکری که در پشت تایل ها تعبیه شده است ، خارج می گردند و پس از ریل کشی بر روی ساختمان نصب و رگلاژ می شوند. رگلاز هر کدام از نل های سرامیکی و یا تعویض آن ها به راحتی قابل انجام می باشد. در ماده معدنی رس و درجه خلوص آن تفاوت قابل توجهی وجود دارد. هم برای بازسازی نما و هم برای ساختمان های جدید ، انتخاب گسترده ای از مواد مختلف برای روکش دیوار خارجی یا همان نما وجود دارد. نمونه فریملس نماهای کرتین وال، خود به دو زیر مجموعه فول فریم (full frame) و یو فریم (Ufram) تقسیمبندی میشوند که هر کدام از این انواع با توجه به شرایط پروژه ساختار نما و سایر عوامل، توسط مهندسان و معماران حرفهای انتخاب و پس از انجام کامل طراحی از نظر فنی و زیبایی شناختی در محل پروژه نصب میشوند. ᠎Th is ​da​ta was written by behsaznama C ontent G᠎enerator DE᠎MO.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

وی با بیان این که محور گردشگری یکی از امور در دستور کار جلسات این کارگروه است؛ افزود: سیما و منظر شهری در محور گردشگری باید درخور شأن جزیره کیش باشد که در خصوص این مبحث به زودی اعلام نظر خواهد شد. پورزادی بر اهمیت برگزاری جلسات کارگروه نما، سیما و منظر به صورت منظم تاکید کرد و گفت: ضابطه مند شدن نما، سیما و منظر شهری به دو بخش تقسیم می شود، یکی صدور پروانه ساختمان های عمومی، دولتی و بخش خصوصی و بخش دیگر فضاهای شهری، میادین، معابر خیابانی و مبادی ورودی و خروجی که باید در هر جلسه از کمیته مطرح شود تا دستور کارهای مشخص و ضابطه های طرح جامع در آن بررسی و مناطقی که ضابطه ای برای آن تعریف نشده با استفاده از مشاور ضابطه مند شوند. این دو مدل سرامیک را می توان با روش های مختلف به شبکه فلزی متصل نمود که در ادامه به نقد و بررسی این روش ها می پردازیم. در ادامه به شرح و توضیح هر یک از این روش ها می پردازیم. برای اجرای نمای سرامیک خشک در درجه اول باید یک تیم طراحی و اجرای متخصص را انتخاب نمایید که مهارت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند.  Conte​nt was g᠎en᠎erat​ed by behsaznama Con te nt Generat or DEMO!

نمای سرامیک خشک رومی بهترین انتخاب برای افرادیست که طرفداران طراحی های تاریخی به ویژه رومی هستند. صفحه های سرامیکی، قطعات پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح و رنگ، تولید و به بازار عرضه می شوند و طراحان و سازندگان عزیز بر حسب سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. میزان نیاز به زیرسازی: در صورتیکه سطح مورد نظر نیاز به زیرسازی و ترازبندی داشته باشد، باید هزینه جداگانهای برای زیرسازی بپردازید. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. این آجرها به دلیل این که ضریب انتقال حرارتی پایینی دارند از اتلاف انرژی جلوگیری میکنند. این روشویی روستیک با خطوط مستقیم فراوان، آماده است تا به هر حمامی انرژی بیافزاید. همانگونه که از نام این مدل سرامیک پیدا است، سرامیک خشک مجوف دارای سوراخ هایی در ساختار خود می باشد و به همین دلیل عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای نما های ساختمانی است و همچنین وزن کمتری نسبت به نمونه های دیگر داشته و بار مرده کمتری به ساختمان وارد می نماید.

این مدل از سرامیک خشک از آب بندی استاندارد و مناسبی برخوردار ات بنابراین آب را به پشت نما انتقال نمی دهد. بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال قطعات نما به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود و قطعات نما با کمک اتصالات مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند. همانگونه که در ابتدا گفته شد، سرامیک خشک تایل های پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح ها و رنگ ها ساخته و به بازار عرضه می شوند. مانند روش نمایان در این روش نیز باید ابتدا نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود تهیه و زیر سازی فلزی انجام پذیرد.

نحوه نصب نمای خشک گزارش: آمار و جزئیات

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما های خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید