چگونه اجرای نما خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

4. با استفاده از ملات برای نصب آجر، وزن نما به میزان چشمگیری افزایش پیدا میکند و این عامل ضعف بزرگی برای این روش محسوب میشود. از آنها بیشتر در ساختمانهای تجاری و صنعتی استفاده میشود. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی یک لایه عایق حرارتی به ساختمان متصل میکنند. طراحی این خانه دوبلکس سه خواب با وجود محدودیت زمین، بسیار شیک و زیباست. به عنوان مثال، در طراحی داخلی و طراحی نما، یک ساختمان کلاسیک دیده می شود. حس زندگی و تنوع رنگ: تراکوتا یا سفالینه از گل پخته شده، ساخته می شود. هم برای بازسازی نما و هم برای ساختمان های جدید ، انتخاب گسترده ای از مواد مختلف برای روکش دیوار خارجی یا همان نما وجود دارد. همان طور که مستحضرید در معماری و ساختمان سازی آنچه که بیشتر در معرض دید عمومی قرار دارد چه برای ساکنین ساختمان و چه برای کسانی که فقط بیننده آن از بیرون هستند نمای یک ساختمان می باشد بنابراین نما سازی در این حوزه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. Th᠎is po᠎st was done ᠎with t he ​help  of behsaznama C​ontent G᠎enerator DEMO!

شرکت طراح و مجری نما

نمای خشک نیز جزء همان نماهایی است که با دیدن آن میتوان پی به خلاقیت سازنده آن برد. با اندکی تفکر خواهیم دانست که اجرای نمای خشک ساختمان می تواند تا بیش از ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاسته و بخاطر عدم استفاده از ملات و روشهای سنتی می توان با فعال نمودن چندین منطقه کاری بطور همزمان در بخشهای بالا و پایین دست ساختمان، کار را با سرعت هرچه بیشتر پیش برد. در این سیستم میتوان چسبهای مخصوص استراکچر هم به کار برد. از جمله این تغییرات میتوان به اجرای انواع نمای خشک اشاره کرد. برای اینکه بستها کمتر جلب توجه کنند، میتوان آنها را رنگ کرد. اجرای نمای خشک چیزی حدود ۵۰ درصد زمان اجرا را کاهش خواهد داد. سرعت اجرای این نما بالاست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را بر روی سطح خارجی ساختمان اعمال نمود. نماهای سفالی می توانند مدت زمان طولانی تری رنگ خود را حفظ کنند و از آنجا که از کوزه گری ساخته شده اند ، هیچ گونه نشت کلسیم و اثر گل آذین ندارند. • سنگ کاران برای جلوگیری از ریزش دوغاب از پشت سنگ، دو طرف انتهایی نما را معمولا با مچاله کردن گونی های سیمان و قرار دادن در بین سنگ و دیوار خارجی نما می پوشانند و بعد از اتمام سنگ کاری مبادرت به برداشتن گونی ها و پر کردن فضاهای خالی با ملات ماسه سیمان نمی کنند.

بعد از گذشت پنجاه سال میتوان مصالح را مورد بازیافت قرار داد و مصالح جدید جایگزین آن نمود. در سیستم پنهان انواع نمای خشک ، بعد از انجام عملیات نصب، بستها قابل مشاهده نخواهند بود. در سیستم آشکار نمای خشک، از بستهایی جهت نگهداری سرامیکها استفاده میگردد که به خوبی از بیرون ساختمان قابل رویت هستند. جهت بهتر شدن شرایط اتصال بین آستر و رویه، در بخش پرداخت شده آستر، شیار و شکاف ایجاد میکنند. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. هماهنگی رفتاری مصالح در برابر تغییرات دمایی توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار میگیرد. این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم. البته با گران شدن سیمان و سنگ تفاوت فاحشی ندارد ولی اگر از ابتدا نما رو خشک در نظر داشته باشید با سبک سازی اسکلت نما کاملا اقتصادی و ساختمان کم هزینه تر از نمای ملاتی میشود.

باید رفع نمای خشک 60 قدم بردارید؟ بعداً}

سنگ تراورتن نرم تر از سنگ گرانیت است. خیر قیمت نمای خشک نسبت به نمای ملاتی ارزان تر نیست چون هزینه مهندسی هزینه آهن و آلومینیوم زیر سازی و هزینه نصب دارد. طی عملیات آهن کشی، مهندس معمار یک طراحی را برای نمای ساختمان در نظر میگیرد. یکی از زمینه هایی که با توجه به ابزارهای موجود کاملا تخصصی شده و خود به تنهایی یک حوزه کاری انحصاری به حساب می آید، طراحی نما است. در ادامه برخی از روش های اجرای نما را معرفی می کنیم. پس می توانیم از نماهای خشک استفاده کنیم. تمامی این نکات را عنوان کردیم تا اهمیت بحث طراحی نما را تبیین کنیم. ضروری است که تمام ارتفاعات ساختمان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه کلی در نظر گرفته و طراحی شود. این سبک نماکاری از همه جهات مقرون به صرفه است و به نحوی قیمت تمام شده نما را به شدت کاهش میدهد. تمام لایههای نمای خشک با سازههایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب میگردند. شهرام جودت سرپرست مدیریت طراحی، اطلاعات جغرافیایی و طرح جامع کیش نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل این کارگروه گفت: بخش مهمی از شکل گیری جزیره زیبای کیش در گرو ایجاد کارگروه مذکور می باشد که از نیازهای چندین ساله سازمان بوده که اخیرا با راهبری آقای پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش به سرانجام رسید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک نمایان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید