چگونه اجرای نما من را فروشنده بهتری از شما کرد

خوشبختانه آجر نما ساختمان و نمای آجری داخل خانه در سبک های مختلفی اجرا می شود و هر نوع سلیقه ای را از سنتی و کلاسیک گرفته تا مدرن پوشش می دهد. نمای ساختمان قراراست یک بوم نمایشی باشد که در آن می توان سبک های مختلف هنری و معماری را به نمایش گذاشت و مهندسین معماری و طراحی ساختمان ایده ها و خلاقیت خود را در نمای ساختمان و طراحی داخلی به نمایش می گذارند. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. با دقت به نکات مهم در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک ، یک نتیجه بسیار عالی و ساختمان با زیباییشناختی کامل ایجاد میشود. در اجرای برخی از نماهای برجسته، از پروفیل های فلزی (با ابعاد 40×40، 60×40 و 80×40) به عنوان زیرسازی استفاده میشود. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند.  Con te nt h​as be᠎en cre​ated by GS A  Cont​ent Ge nera to r DEMO.

قطعات نمای خشک

در این روش سرامیک خشک توسط دریل آندرکات سوراخ شده ، انگر کیل درون آن قرار می گیرد سپس از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. بعد انکرها در آن پیچ می شوند و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکر های پشت سرامیک شرکت بهساز نما متصل می شوند. بهعلاوه هزینه اجرای نمای خشک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک نیز تعیین شده و این عامل بهنوبه خود بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک تاثیرگذار است. قیمت کمتری نسبت به مجوف دارد. همان طوری که اشاره شد سیستم نمای خشک نسبت به نماهای سنتی مزیت های فراوانی دارد، برای همین است که در اکثر پروژه های مهم از این روش استفاده می کنند. از آنجایی که یکی از اصلی ترین ویژگی های آجر نما انعطاف پذیری آن است، توانسته است در دنیای مدرن امروز خود را به طور کامل وفق دهد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

اما برای مناطق بارانی و رطوبتی بهتر است که از محلول نانو آجر استفاده شود تا از شوره زدن آن جلوگیری و عمر نمای سنتی آجری هم افزایش یابد. در فصل پاییز با افزایش ساخت و سازها در تهران و شهرهای دیگر شاهد سقوط سنگهای ساختمانهای چند طبقه که به شکل صحیح اجر نشدهاند هستیم. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

پس از پیش بینی تمامی هزینه های ذکر شده باید یک درصدی از این هزینه ها را به عنوان هزینه های پیش بینی نشده در نظر بگیرید. نهایتا تصمیم بر آن شد که یک ساختار شبکه مثلثی برای سازه تعریف نماییم تا هم بیشترین انطباق را با شکل نا منظم زمین برقرار کند و هم بتوانیم نیاز های طراحی پلان های مجموعه را براورده نماییم. در پایان پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از اجرای نمای سراميک خشک، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک و دتایل اجرای سرامیک خشک در تنوع موجود با کارشناسان حاضر در سایتهای معتبر ساختمانی در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای آشنایی با نمای hpl به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. سرامیک خشک نما گروهی از مواد نو هستند که با توجه به کاربرد، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. مواد عایق مصنوعی سبک ساخته شده از پلی استایرن و پلی اورتان با ساختار ناخن پلاستیکی نصب می شوند. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید