چگونه توسعه اتصالات نمای خشک درآمد شما

نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . در صورت تخریب نمای خشک آجری و مدلهای دیگر نیز میتوان همان قسمت را تعمیر یا تعویض کرد. اجرا کرد. به شرایط اقلیمی نیز در اجرای نمای خشک ساختمان توجه میشود. از نظر اتصالات نیز میتوان انواع نمای خشک ساختمان را به دو دسته مشهود و نامشهود تقسیم کرد. با این وجود، نمای خشک ساختمان و انواع آن مانند نمای خشک آجری روز به روز در حال محبوبتر شدن هستند. طراحی نمای ساختمان موضوعی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مانند طراحی فضاهای داخلی یک ساختمان اهمیت دارد. اگر قرار است نما به صورت آجری باشد باید از آجر های مخصوص نماکاری که ترک خوردگی و شوره زدگی ندارند و در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، استفاده گردد. در نحوه نصب نمای خشک به صورت نامشهود نیز اتصالات نمای خشک ساختمان بعد از نصب دیده نمیشوند. این روش، نخستین بار توسط شرکت آلمانی ابداع شد که به صورت غیرنمایان قطعات سرامیکی روی سازه آلومینیومی نصب می شود. ​Th​is  po᠎st h as  be᠎en c re​at ed  wi th the  help of behsaznama C᠎on te nt Ge᠎ne​rato​r ᠎DEMO᠎!

دتایل اجرای نمای خشک

هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. فناوری ناسا که میتواند ضربان قلب را در عمق ۳۰ فوتی آوار تشخیص دهد دستگاهی به اندازه یک چمدان است که میتواند برای کمک به یافتن بازماندگان پس از زلزله استفاده شود. این مسئله علاوه بر کاهش قیمت اجرای نمای خشک، نیروی ویرانگر زلزله را نیز بسیار کاهش میدهد. مزیت این سیستم نسبت به سیستم نمایان این است که انکرها در محل بهینه و اپتیموم تایل مستقر شده و تنش های کششی وارد بر تایل را به نصف کاهش می دهند. کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود.

ازدواج و نمای خشک بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند

با گذشت زمان و ایجاد شرکتهای نمای خشک، اجرای انواع نمای خشک مانند نمای خشک آجری در ایران نیز زواج پیدا کرده است. سرامیک از زمان های گذشته در ساخت لوازم و کف پوش استفاده می شد. معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در تشریح این موضوع گفت: سنگ های بی کیفیتی که در نمای برخی ساختمان های کیش به چشم می خورد با ساختار، ایده های طرح های جامع، اسناد بالا دستی و اقلیم جزیره سنخیت و همخوانی ندارد و در شأن کیش نیست، بنابراین تمامی موارد به مرور زمان موجب آلودگی های بصری شده و ساختار و کیفیت تحت تاثیر قرار می گیرد. این خطوط قرمز در سه دسته مقررات، آیین نامه و دستورالعمل فرادست ساختمانی به صورت جزئی تر توضیح داده شده اند. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت.

قیمت نمای خشک

دقت شود از رانر به جای ریل استفاده نشود چون رانر فاقد شیار است و لاستیک ها به خوبی در رانر جا نمی افتند و کارایی لازم را نخواهند داشت. شما مشتریان محترم در کرج با انتخاب مصالح مناسب و با کیفیت و همراه کردن ان با موارد فنی طراحی نمای زیبایی به ساختمانتان در شهر کرج بدهید. در ادامه با اصول اجرای نمای کامپوزیت ساختمان آشنا می شوید. این امر باعث می شود نمای خشک دارای گستردگی تنوع رنگ و بافت زیادی باشد . یکی دیگر از مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و… در این روش بخاطر استفاده از کلیپس ها، سرعت و کیفیت اجرای کار افزایش می یابد. ​This  post was c᠎re ated  with behsaznama C on tent᠎ G enerator Demov ersion.

انواع روش های نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید