چگونه در نمای سنگ شاد باشیم – نه!

این تعریف در نگاه اول یک تعریف بدیهی است ولی دارای یک نکته جالب توجه می باشد و آن، این است که نما اولین چیزی است که میتوان یک ساختمان را با آن سنجید. روشهای متعددی برای ساخت نما وجود دارد که حتی محدود به موارد گفته شده در این مقاله نیست اما تلاش کردیم موارد پرکاربرد در ایران را در اینجا بیان کنیم. در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد. در آیین نامه قوانین آمده است که شما نمی توانید در ظاهر واحد خود هیچگونه تغییری را ایجاد کنید. ​Post has be en g​en​erat ed  by G᠎SA Content Gen er at or D emov ersion .

هشت اخطار نشانه‌ها در مورد مرگ اجرای نما شما

در نماهای آجری از آجر های رسی و شیلی استفاده میشود. آجر در اکثر اجزای ساختمان کاربرد دارد به عنوان مثال برای دیوارچینی و ساخت دیوار، سنگ فرش و کفسازی استفاده میشود. نما یکی از اجزای مهم و اصلی ساختمان است چرا که در معرض دید همگان بوده و اولین پدیدهای است که افراد را در مورد یک ساختمان به خود جذب میکند. اجزای شیمیایی نفس عبارتند از : دی اکسید سیلیس و اکسید آلومینیم با مقادیر متفاوتی از اکسید های آهن ، پتاسیم ، سدیم و کلسیم . جدا از بحث زیبایی شکل ظاهری، نمای بیرونی ساختمان باید دارای مقاومت بالایی باشد. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. علاوه بر نقش موثر نماکاری در زیبایی ساختمان، نماکاری در کاهش انرژی مصرفی و صرفه جویی در هزینه ها نیز تاثیر گذاراست. تفاوت سطح ها باید در نما مشخص باشد. از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ریل¬ها طبق نقشه اجرا می-شود بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفه¬ای ندارد. جبهه شرقی خانه امیری که در نقشه ابتدایی شارستان رضوی قرار به تخریب آن بود، با اصرار تیم مرمتکننده باقی ماند و شهرداری مجبور شد نقشه خیابانکشی را عوض کند تا این خانه بدون کوچکترین آسیب و تخریب در حاشیه بولوار حاجیحسنی کارگر باقی بماند. ​This  da ta h᠎as ᠎been done  by behsaznama Con tent Generator ᠎DE​MO.

مسکن به عنوان یکی از نیازهای نخستین بشر، ابتدایی ترین سوالی بوده که انسان سعی در یافتن پاسخی مناسب و معقول برای آن بوده است، اما همیشه در برنامه ریزیهای ملی به مسکن نه به عنوان محلی برای آسایش ساکنان در ابعاد عینی و ذهنی، بلکه به عنوان یک مشکل اقتصادی و فقط از این بعد بر خورد شده است. اولین برداشت ما از هر شخص یا جسمی معمولا برداشت اصلی ما می باشد که ذهنیت ما بر آن اساس شکل می گیرد که این برداشت ممکن است در شرایط مختلف در ذهن ما شکل بگیرد و هنگامی که صحبت از یک فضا به میان می آید نما اولین قسمتی است که یک بازدید کننده قبل از قرار گرفتن در آن فضا با آن مواجه می شود و به همین جهت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به طور یقین می توان گفت این نما است که شخصیت هر فضا را منعکس می کند و به همین جهت است که طراحان و معماران مبتکر و خلاق همیشه سعی در اطمینان از زیبا بودن نما دارند و در زیبایی آن از مواد و مصالح مختلفی بهره می برند که این مواد و مصالح می تواند از بتن گرفته تا چوب ، سنگ ، آجر ، شیشه یا حتی فلز باشد.

شرکت ما با بهره گیری از بهترین تیم های طراحی و اجرایی متخصص و با تجربه آماده طراحی و اجرای پروژه هایی با کاربری های مختلف همچون مسکونی، تجاری، بیمارستان، هتل ها و غیره می باشد. همانطور که با محصولات بهینا نما آشنا هستید می دانید که طبق ضوابط نما بالا بهترین گزینه برای نما در حال حاضر ابزارهای epsمی باشد . برای نمای سیمانی و سنگی پروفیل نبشی استفاده می شود؛ در حالی که این پروفیل برای نمای چوبی اصلا مناسب و صحیح نیست. این موضوع در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری دارد. نمای ساختمان شامل تمامی عناصری است که از خارج ساختمان میتوان دید که به این عملیات اجرا، نماسازی میگویند. نما در واقع یک سطح صاف و تخت نیست بلکه آن سطح انتقالی بین فضای داخل و خارج است که با عقب نشستگی و پیش آمدگی، تراس و غیره با فضای داخل مسکن ارتباط پیدا میکند. فضای ورودی ساختمان تعریف شده و دعوت کننده باشد و با عقب رفتگی در پلان طراحی شود. برای مثال در ساختمانهای کوتاه عریض، ابعاد عرضی غالب خواهد بود. همچنین تناسب آن با ساختمانهای مجاور میتواند در زیباتر شدن خیابان و بهبود محیط زندگی شهری مؤثر باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای مدرن لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید