چگونه می‌توان (انجام داد) اجرای نمای خشک تقریبا بلافاصله

ترکیب و اجرای چوب با دیگر متریال ها ازجمله سنگ و شیشه زیبایی ظاهر نما را دوچندان می کند. در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. عایق حرارتی : به طور مستقل از طریق اتصال مکانیکی به پایه ، یک لایه عایق حرارتی متصل می شود یعنی از اتصالات چسبی یا مکانیکی به دیوار اصلی ساختمان استفاده کنید. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. با توجه به مطالب گفته شده، مقايسه ضرايب هدايت حرارتي برخي ازمصالحي که در ساخت نما به کار مي-روند (جدول 1)و همچنين با استناد به پرسش نامه اي که توسط برخي از نماکاران و صاحب نظران دراين مورد پر شده است و نماهاي بالا را از نظر ويژگي¬هايي شامل سرعت اجرا، قيمت تمام شده به ازاي هر متر مربع، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر يخ زدگي،مقاومت در برابر آتش¬سوزي، مقاومت در برابر زلزله و ريزش، انعطاف پذير بودن در اجرا، قابليت اجرا در ارتفاعات بالا، عايق بودن نسبت به سرما و گرما، عايق بودن نسبت به صدا، سبک بودن و کاهش وزن ساختمان، همخواني باهنر معماري ايراني و مقاومت در برابر آلاينده¬هاي موجود در هوا مورد مقايسه قرار داده¬اندمي¬توان نتيجه گرفت که در مجموع آجر ساخته شده از سنگ سیل و سنگ معدن مصالحي است که براي کاربرد در نما نسبت به ساير مصالح مي¬تواند در اولويت باشد.

نمای خشک چیست

مهارت تیم اجرا کننده تأثیر زیادی بر کیفیت اجرای نمای سراميک خشک خواهد داشت. بنابراین در یک نمای خشک بر خلاف نمای خیس ، ملات در نما برداشته می شود و سطح ( سرامیک ، سنگ ، سیمان و … ) از طریق یک سری اتصالات مکانیکی ( عمدتا فلزی ) به سازه ساختمان متصل می شود. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. استفاده از گیاهان و درختان را در طراحی خود در نظر بگیرید. با این پیشرفت ها ، هنرمندان معماری به مهندسین معماری تبدیل شده اند که با استفاده از مواد و تکنیک های جدید ، پنجره های جدیدی از معماری مدرن گشودند. آجرهای معمولی مانند سایر متریالهای نمای ساختمان نویزها را از خود عبور میدهند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی آجرهایی با قابلیت جذب صدا و عایق صوتی تولید شدهاند. همچنین قابل ذکر است آجرهای مورد استفاده در نمای ساختمان کاملا نسوز بوده و در رنگ ها و ابعاد و اشکال متفاوتی در کوره ها آماده می گردند. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. پوششهای نانو یک لایه محافظتی بر روی نما ایجاد میکنند که در برابر جذب عوامل جوی مثل گرد و خاک، باد و باران و برف بسیار مقاوم است.

اجرای نمای خشک سنگ

ما در دیساتک متخصصانی را گرد هم آورده ایم که درباره سرمایه گذاری در شیراز و ایمنی در ساخت و ساز به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه خواهند داد تا با آگاهی کامل برای چنین امری اقدام کنید. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه ۷۰ شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. محصول حاضر به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. بهتر است بدانید نمای سرامیک کاربرد ها و استفاده های فراوان و مختلفی را دارد. همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود.

Th is art icle was creat ed  by behsaznama C᠎on​te nt  G enerat or ᠎DEMO .

قیمت اجرای نمای خشک

برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. هم اکنون می توانید از طریق فرم زیر با ما تماس حاصل فرمایید. این روش در مقایسه با سایر روش های گفته شده مزایای زیادی به شرح زیر دارد. با توجه به مزایای نمای خشک ساختمان ، تعداد متقاضیان نمای خشک ساختمان به ویژه نمای آجری در مقایسه با نمای قدیمی افزایش یافته است. نمای خشک ساختمان یکی از نماهایی است که کمتر به گوش مردم می رسد. با این حال ، نمای خشک ساختمان و انواع آن مانند نمای آجری خشک محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. مواد و اتصالات نما : برای مصالح نما می توان از هر موادی که می توان به صورت خشک استفاده کرد از جمله سنگ ، پانل های کامپوزیت ، چوب نسوز ، چینی خشک ، شیشه ، کاشی ، آجر سرامیک و … به طور مشابه و به صورت متوالی کل دیوار پوشش داده می شود و خشکه چینی سنگ اجرا می گردد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید