چگونه میتوان فروش نمای خشک

باید کار پیچ رلپلاک سنگ نما استاندارد انجام شود. به همین علت هزینه ای که برای پیچ رولپلاک نما ی خود کرده اید ، در بلند مدت سبب کاهش هزینههای ساختمان میگردد. این می تواند هزینه های کار درمانی را تا ۵۰٪ کاهش دهد. مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می شوند باید با هم سازگار باشند تا بر اثر مغایرت شیمیایی با یکدیگر دچار طراح و مجری نمای خشک خوردگی نشوند. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. پیچ ها و مهره های زیادی برای نصب این نما به کار برده می شوند که هر یک از آنها جنس و مدل های متنوعی دارند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

در صورت آشنایی با انواع ویژگی های هر متریال می توان اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین آن برای طراحی نما کرد. برای انجام این کار متریال های گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن ها در نوع خود دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشند. با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود. در انجام این نوع از نما باید کیفیت شیشه های که در طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی شود. در انتخاب چهارچوب نگهدارنده توجه به استحکام و مقاومت بالای آن، ضروری است. علاوه بر این موضوع ویژگی های سنگ باعث شده است که آن را به یک انتخاب صحیح و مناسب برای طراحی نما تبدیل کند. شرکت زانا به عنوان یک شرکت طراح و مجری است و این خود یک ویژگی بسیار مهم می باشد. از این ویژگی ها می توان به مقاومت بالا و استحکام زیاد نمای سنگی اشاره نمود. شاید برخی افراد این تصور را داشته باشند که نمای آجری از مد افتاده اما امروزه نحوه نصب آن به صورتی انجام می شود که مطابق با معیارها و مد روز باشد.  This ᠎po᠎st was generated by GS​A  Co​ntent  Gene᠎rator DEMO.

مصالح نمای خشک

سرامیک طرح سنگ همانند سرامیک طرح پارکت و دیگر طرحهای تلفیقی در ساخت انواع کفپوش امروزه مورد استقبال افراد علاقمند به نصب این سبک سرامیکها در منزل مواجه شده است. امروزه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته موجود می توان چوب را در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مقاوم ساخت و به همین خاطر نگرانی های استفاده از این متریال در طراحی نما از بین رفته است. تاسیس گردید و با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت نمود. گروه معماری بنیستا با بهره مندی از تیم خلاق، متخصص و با تجربه طی سال های فعالیت خود این افتخار را داشته که به بهبود سطح کیفی طراحی و اجرایی پروژه های لوکس ساختمانی کمک نماید. این مجموعه با بکارگیری مهندسین عمران، معماری، فضای سبز و مهندسین برق و مکانیک در تیم متخصصین خود در بخش طراحی و اجرایی، همواره در پی خلق پروژه هایی متفاوت از هر نظر اجرایی و بهره برداری است و توانسته کلیه پروژه های ساختمانی اعم از ساخت از ابتدا یا مرمت و باز سازی را به صورت مدیریت طرح و تهیه و اجرا (EPC) در هر قالب قراردادی مورد قبول کارفرما (پیمانکاری یا پیمان مدیریت) به انجام رساند.

دتایل اجرای نمای خشک

 Da ta was cre ated with G SA​ Content Gener ator DEMO!

این شرکت با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و اجرای مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و طراحی ویلا، دکوراسیون داخلی، محوطه سازی و مرمت و بازسازی با برخورداری از پشتوانه تجارب علمیو اجرایی خود و بهره گیری از مهندسین جوان مجرب توانسته در طراحی و اجرای بسیاری از پروژه ها ایفای نقش کند. شرکت معماری و دکوراسیون زانا در دو بخش اصلی معماری و ساخت بنا های غیر صنعتی و بخش صنعتی فعالیت دارد. زیرا تمامی مراحل شروع و پایان پروژه از مطالعات، طراحی و اجرا توسط تیم ها و دپارتمان های تخصصی زانا انجام می شود. نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است. گروه طرح و ساخت مهندس محمدرضا فرح زادی فعال در زمینه طراحی، ساخت، نوسازی، بازسازی انواع ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری با استفاده از بروزترین متد های دنیا است.

دیدگاهتان را بنویسید