چگونه پس انداز زیادی پول با اجرای نمای خشک؟

کامپوزیتهایی که امروزه به آنها چوب پلاستیک یا چوب پلاست میگویند، از ترکیب موادی همچون پلاستیک، الیاف چوب طبیعی، ترمو پلاستیک و آرد ساخته میشود. در تمامی شرایط آب و هوایی که به وجود میآید انبساط و انقباض ندارد.. با تمامی مواد شوینده و پاک کنندهای که در بازار وجود دارد، میتوانید این محصول را شستشو دهید و با شستشو متداوم ظاهر آن تغییری نخواهد کرد. سامانه معمولا با استفاده از یک دیوارکوب آلومینیمی با فولاد گالوانیزه به سازه پشتکار (که عموما از آجر ، بلوك یا بتن ساخته شده است ) متصل می شود. همچنین بایستی عمل بند کشی با دقت و کامل صورت گیرد تا از نفوذ آب باران به درزها و ترک خوردن آجر جلوگیری شود. فرآیند فرآوری بر روی فایبرسمنت ها به صورت هوا خشک و هم چنین با استفاده از دستگاه اتوکلاو صورت می گیرد. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می¬شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگه¬دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می¬باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگه¬دارنده قرار گیرد.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

فایبر سمنت که با نام سمنت برد نیز شناخته می شود صفحات سیمانی هستند که در آن ها از الیاف استفاده شده و ترکیبی از سیمان پرتلند، سیلیس و الیاف در آن به کار رفته است. این روش از قدیمی ترین روش های سرامیک کاری است. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. نصب سرامیک کف به چهار روش زیر انجام میشود که در ادامه با آنها آشنا می شوید. کرتین وال یکی از انواع نمای خشک است که به دو صورت اجرا می شود. سیستم هایی که روکش فلزی سبک یا روکش های لعاب دارند را معمولا کرتین وال می نامند. این مواد بعد از اینکه در دستگاه با یکدیگر ترکیب میشوند، خمیر قوام گرفتهای را تحویل میدهند که به آنها کامپوزیت میگویند. ساخت هنگامی که اندازه پانل ها با دقت اندازه گیری شد ، ارائه دهنده شما می تواند تخته ها را بسازد. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل­ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. اما کاربری بندکشی نمای آجری ساختمان صرفا در مورد زیبایی نما نیست بلکه بندکشی آجر در حفظ و نگهداری و افزایش طول عمر نمای آجری ساختمان بسیار موثر است.  C​on​tent has  been gen᠎er ated wi th behsaznama Content Generat​or ​DE᠎MO !

بیشترین کابرد این نما در ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، بخش های داخلی ساختمان و ایستگاه های مترو است. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنلهای رسی، سنگ و غیره از ملات استفاده نمیشود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده میشود. سنگ ساختمانی، جسمی است طبیعی که از اجتماع یک یا چند کانی تشکیل شده و در اندازه دلخواه برش داده می شود و می توان آن را در انواع مختلف سابیده شده، آنتیک، کات بروکن، تیشه ای و … دوست دارد خانه اش محیط اطرافش محله اش محل کارش و شهرش و حتی گردشی که می رود جاهای زیبایی باشد و از نمای آنجا لذت ببرد شرکتهای نمای خشک با نورپردازی در این نما زیبایی دوچندان می کنند. در واقع منظور از نمای خشک، نماسازی بدون استفاده از ملات است. لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا است. این روش مثل اجرای ملات و دوغاب است با این تفاوت که به جای دوغاب از چسب استفاده میشود.

از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده می شود، می تواند سبب کثیفی نمای آجری شود. سرامیک ها در نمای خشک به وسیله گیره هایی به صورت پنهان یا نمایان به شاسی متصل میشوند. به دلیل اینکه روش ملات و دوغاب در نما قابل استفاده نیست از روش اجرای خشک (شاسی کشی) استفاده میشود. با گذشت زمان و سفت شدن ملات، دوغاب روانی از سیمان سفید روی سطح ریخته و سرامیک نصب میشود. نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی نمای آجری است. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود. بعد از آن خمیر شکل گرفته را درون قالبهای متنوعی ریخته و پس از تغییراتی که در آن میدهند چوب پلاستیک یا چوب پلاست تولید میشود. همچنین با به کارگیری فناوری روز در مراحل پخت، محصولی با مقاوت بسیار بالا در برابر فشار، دما و عوامل محیطی تولید می شود.

انواع اجرای نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید