چگونه چیزی مصالح نمای خشک خود را بدست آوریم

پیش بینی ورق های فلزی با ضخامت ۵/۳ تا ۴میلیمتر در لبه سقف ها و کنسول ها و ستونها در تراز طبقه ضروری است .که این ورق ها برای اتصال قوطی یا ورق خم شده در بالای بازشوها و لبه کنسولها برای تکیه نما مورد استفادهقرار میگیرند. نکته قابل توجه در این طرح فروش فوق العاده این است که خودروسازی سایپا برای این دور از طرح فروش خود نیاز به داشتن حساب وکالتی و واریز وجه را برای متقاضیان حذف کرده است. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

بالا 3 جملات خنده دار نمای خشک مدرن

او ترکیبی از 90 درصد سیمان و 10 درصد آزبست را که با آب ترکیب شده بود از میان ماشین مقوا سازی گذراند که حاصل کار صفحات نازک و مقاوم سیمانی بود .بعد از کاربرد اولیه و بسیار زیاد آزبست ، و با مشخص شدن سرطان زایی آن ، محدوده وسیعی از الیاف دیگر نیز در سیمان به کار رفتند.که شامل الیاف مدول بالا مثل فولاد , نصاب نمای سرامیک خشک شیشه ، مثل کربن و کولار و الیاف مدول پایین مصنوعی ، مثل نایلون و پلی پرو پیلن و یا الیاف طبیعی مثل سلولز و کنف هندی می باشند . کاهش فضای مفید و اشغال فضای طبقات پایین تر توسط ملزوماتی مانند مراکز تاسیساتی و مسیرهای رفت و آمد از معایب دیگری است که ساختمان های بلند مرتبه دارند. متریالی که ضریب انتقال حرارتشان پایین تر است به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک قابل توجهی می کند. نمای کامپوزیت با ضریب انتقال حرارت 230 نسبت به سایر متریال ها از ضریب انتقال بالاتری برخوردار بوده ، بنا بر این مساله نسبت به سایر مصالح نمای خشک کمی نامناسب می باشد. ​Post has  be en generated ᠎with behsaznama  Co nten t Ge​ne rato r ᠎DEMO᠎!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک بعداً|کل وسایل نمای خشک}

5. نمای خشک مورد استفاده بنا به نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام مییابد. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. نخستین بار در دهه 70میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. به دلیل وجود همین حفره های هوا، این سرامیک وزن کمتری نسبت به بقیه مدل ها دارد. هزینه آرماتوربندی به عواملی همچون وزن میلگرد، دستمزد کارگران، نحوه بتن ریزی و حمل و نقل بستگی دارد و برآورد هزینه نهایی بایستی پس از اتمام کار محاسبه گردد. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود. بنابراین هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه به ازای هر متر مربع بیشتر خواهد بود.

هزینه اعمال تمهیدات خاص برای سرویس دادن به ساختمان به ویژه به طبقات بالاتر ضرورت می یابد. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند. تمهیداتی مانند آسانسورهای خاص سریع السیر، پمپ قوی آب، تاسیسات تهویه و روشنایی خاص و خدمات دیگری که در فواصل هر ده یا پانزده طبقه، به علاوه مسیرهای فرار و مقاومت بالا در برابر آتش سوزی با شرایط استاندارد بالا که همگی باعث افزایش هزینه ها می گردند. هزینه کار در ساختمان های بلند مرتبه شامل موارد اضافه تری می گردد از جمله ساخت و برپا کردن در ارتفاع زیاد، هزینه بالا بردن مصالح و کارگران به سطوح موردنیاز، هزینه اضافی کار کردن در ارتفاع و تمام ملزومات ایمنی که به دنبال دارد. در کل ساختمان های بلند عمدتا از ساختمان های دو یا سه طبقه هم مساحتشان گران تر هستند. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. ​This a rt icle w​as cre​ated with the he lp of behsaznama  Con᠎tent Gen erator DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید