چگونه 10 چیزها روش شما را تغییر می‌دهند کرتین وال

شرکت آرمن طرح و نما ، به عنوان مجری نمای خشک به صورت کاملا ویژه از نمای خشک از نوع سرامیک خشک در نما استفاده می کند. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. اجرای نمای سرامیک خشک کاملا کاری تخصصی است که به هیچ عنوان نباید آن را دست کم گرفت. اين نوع از نما در اندازه و ابعاد گوناگوني توليد مي شود و زيبايي ساختمان را بسيار افزايش مي دهد. نمای آجری بدلیل نداشتن ضوابط عایق بودن به طور کامل صدا و حرارت را از خود عبورداده و جزء مصالح سنتی با هدر دهی بالای انرژی می باشد. ۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. در طی سال های گذشته پیشرفت های بسیار زیادی در این خصوص انجام شده است. سازه های شیشه ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن جامعه در میان جوامع مختلف گسترده شده و مورد توجه و پسند بسیاری از مخاطبان و کارفرمایان واقع شده است.

نحوه نصب نمای خشک

ویژگی های منحصر به فرد نمای سرامیک خشک همچون سطح یکنواخت، رنگ متنوع و ماندگار و مقاومت بالا امکان طراحی بدون نگرانی را برای رسیدن به تعادلی مناسب بین یک طرح زیبا و کاربردی بودن آن را به طراحان ارائه می دهد. این محصولات با توجه به لیست قیمت ها در بازار به فروش می رسد که کار را برای انجام داد و ستد ها آسان می کند. سرامیک نمای ساختمان در نمونه های متفاوت است که سرامیک طرح سنگ دارای بازار فروش عالی می باشد. ولی باید دقت داشته باشید از آنجایی که این رنگ ها در معرض آب و هوا و شرایط جوی متفاوت قرار می گیرند، باید رنگ هایی پایدار باشند. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. این مجموعه به پشتوانه بیش از ده سال سابقه فنی و اجرایی و مشارکت در پروژه های متعدد ساختمانی در سطح کشور ، امروزه با بهره مندی از کادر فنی و متخصص و کارآزموده و تیم های اجرایی با سابقه ، آماده همکاری با پروژه های ساختمانی شما می باشد.

دتایل نمای خشک

نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود.

در صورتی که قسمتی از نمای خشک آسیب ببیند، شما به راحتی می توانید آن قطعه را جدا کنید و آن را تعویض نمایید و یا اینکه آن را تعمیر کنید. فارغ از اینکه نمای خشک از چه جنسی می باشد و یا روش نصب این نما به چه صورتی انجام می گیرد، همه ی آن ها دارای اجزای اصلی مشترکی می باشند. این مسئله به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه بیشتر نمود پیدا می کند و دارای اهمیت بسیار زیادی است. در پروسه تولید و اجرای نمای سرامیک خشک از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ورقه ورقه نمود بهره مند می شود به علاوه استفاده از فناوری استفاده شده در مراحل پخت آن تاثیر بسیاری در مقاومت و استحکام این نوع نما در برابر فشار، دما و عوامل محیطی دارد. از دیگر مزایای سیستم نمای خشک می توان به کیفیت بالای اجرای کار اشاره نمود. به ابزارآلات ویژه ای نیاز دارد و علاوه بر آن، میزان مهارت و تخصص نصاب نیز در انجام این کار بسیار موثر می باشد، در صورتیکه سرامیکهای طرح سنگ دارای وزن معقولی هستند و نصب و حمل و نقل آنها بسیار آسان انجام می گیرد. This po​st h as be en generated by behsaznama Con tent​ Gen erator​ Demov᠎er si on​.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد هزینه اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید